Linnan juhlat 2025 liveseuranta OFFICIAL
En vielä tällaista löytäny, joten laitetaan tulille. Puhuttako muu kuin pillumekko?
Kommentit (2956)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin, kun Katri Helena oli ensimmäisenä kättelyssä. Mitä on tehnyt Suomen hyväksi ja miten on arvovaltaisin vieras? En ole ikinä tykännyt hänestä.
Täytyy myöntää, etten minäkään, joka sentään oon 60 v. Yhdessä konsertissa nuoret oli tosi innoissaan, se hienoa. Uusi kohderyhmä hänellä ollut.
Kun oli ovella, näytti et valtamerilaiva purjehtii sisään (puku).
Fatima taas näytti pieneltä kuin muurahainen.🤣
Fatima on uhkea, on kaikkea yllinkyllin, eräs edesmennyt tunnettu toimittaja kertoi että tykkää naisesta joka on rintava, reitevä ja persevä.
Onneksi sentään mahtui ovista sisään.
Pääseekö Kämpin jatkoilla kuka vaan? Vai vaan kutsutut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi,voi tuota Erikaa...lapsekkaat jutut, naurettava mekko ja typerää koko esiintyminen.
Ei varmaan tiedä milloin Suomi itsenäistyi, tajusikohan sitäkään miksi oli eilen Linnan juhlissa?
Erika on ylioppilas. Oletko itse?
Liekö saanut A: n arvosanan?🤗
Ah hah haa, Anna Puu onnitteli Suomea somessa omalla, vanhalla linnanjuhlakuvallaan. Ei varmaan pystynyt katsomaan Jennin häikäisemää iltaa telkkarista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi,voi tuota Erikaa...lapsekkaat jutut, naurettava mekko ja typerää koko esiintyminen.
Ei varmaan tiedä milloin Suomi itsenäistyi, tajusikohan sitäkään miksi oli eilen Linnan juhlissa?
Heheh, onko sinulle ylioppilas joku fiksuuden tae? Minäkin olen yo, mutta en korosta sitä, paitsi, että kirjoitin, kun olin 43 v.
Edellä oleva vastasi minulle, mutta olen eri kuin alkuperäinen kirjoittaja. Eli meni väärään pöytään nyt haukkumisesi. Siis minä kirjoitin yo:ksi, kun olin 43 v, lisäksi luin vielä yo-merkonomiksi, mutta ei kuulu tähän.
Heheh, itse väität ettei Erika tiedä mikä on itsenäisyyspäivä. Voiko lukion käydä tietämättä sitä? Itsesi mielestä voi. Eli sinä et tiedä mikä se on. Saitko paperisi ottamalla suihin vai miten?
<
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somalinainen kieltäytyi kättelemästä presidenttiä. Voitaisiinko sopia, että kaikki jotka eivät voi kätellä presidenttiä tai puolisoa, jättäisivät tulematta.
Jotenkin sääli, että edes korkein mahdollinen koulutus ei suojaa kivikautisilta tavoilta.
Juutalaisilla niitä kivikautisia tapoja vasta riittääkin mutta niitä ei jostain syystä kritisoida.
Eivätkö kättele vastakkaista sukupuolta? Penisten silpomisen voivat toki lopettaa.
Hyvä, että nuo ovat mielestäsi verrattavissa ja että mielestäsi kättelemättömyydestä kannattaa räksyttää kauemmin. Kertoo sinusta aika paljon.
Juutalaiset on sivistyneitä ihmisiä. Eikä hiero uskontoaan kaikkien naamaan. Somput ei kättele, somput silvotaan, ja tyhmän röyhkeästi liputtavat omaa kivikautttaan joka paikassa.
Ei kättele vieraita miehiä🤔 sukulaisiaan vain. Perin outoa Herran vuonna 2025.
On toi Sami 100x komeampi ja ihanamman oloinen kuin luihu ja kompleksinen Jukka, joka poisti kaikki postaukset Anna Puusta instasta. Anna epätoivopostaa Jukkaa..
Sami ylpeänä hehkuttaa Jenniä. On ihanan oloinen mies. Sami ja Jenni on onnen ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Normaalisti häät on ainoat juhlat, joissa juhlien emännän asun värin vieraat tietää etukäteen.
Juuei ole. Sinulla on vielä todella paljon opittavaa tässä elämässä.
Meinaatko ihan tosissaan, että nuo linnan 1700 vierasta jostain tietäis etukäteen presidentin puolison puvun värin?
Meinaatko, että se olisi jotenkin ylivoimaista selvittää vain, koska Sanna ainoana vieraana ei siihen pystynyt?
Siis etkö sä tiedä, että presidentin puolison asu paljastetaan aina vasta vastaanotolla. Se on nimenomaan salaisuus ennen juhlia.
Voin luvata sinulle, että Suomessa ei selvitetä linnan juhlien emännän asun väriä etukäteen ja sitten vältetä sitä.
Ihan joka vuosi useilla ihmisillä on samaa väriä, kuin illan emännällä. Tänäkin vuonna oli useita harmaan sävyisiä asuja.
Halosen kaudella tuli aina jännättyä mitä se Pena on tänä vuonna keksinyt pukea päälleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä liikaa tissivako esillä, arvokkaassa juhlassa. Nyt kun rinnat kasvaneet huomattavasti (onko silarit vai kilot syynä) verrattuna uran alkuaikoihin, niin kyllä niitä nyt sitten esitellään joka paikassa. Mutta linna ei ole oikea paikka.
Vikmanin rinnat taisivat olla enemmän esillä.
Vikmannissa ärsyttää se teennäisyys, yrittää ihan liikaa olla jotain mitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meillä eräskin kansanedustaja, jonka mielestä Raamattu on Suomen lain ylittävä opus. Käsittämätöntä.
Yhtä hullua sekin!
Kyllä on sairasta tämä viha Erika Vikmania kohtaan.
Lopetetaan kättely. Jokainen vieras tervehtii omalla tavallaan esim. käsimerkein, huudoin tai pantomiimin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin ehdottomasti tyylikkäin ja valovoimaisin. Seuraava Presidenttimme on tässä.
Ei ole. Stubb on presidenttinä kaksi kautta vuoteen 2036, sen jälkeen presidentiksi valitaan Antti Häkkänen.
Todennäköistä mutta myös Elina Valtonen varteenotettava,
Apua en halua Heikelää valtakunnan ykkös rouvaksi
Vierailija kirjoitti:
On toi Sami 100x komeampi ja ihanamman oloinen kuin luihu ja kompleksinen Jukka, joka poisti kaikki postaukset Anna Puusta instasta. Anna epätoivopostaa Jukkaa..
Sami ylpeänä hehkuttaa Jenniä. On ihanan oloinen mies. Sami ja Jenni on onnen ansainneet.
Keitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heheh, onko sinulle ylioppilas joku fiksuuden tae? Minäkin olen yo, mutta en korosta sitä, paitsi, että kirjoitin, kun olin 43 v.
Heheh, itse väität ettei Erika tiedä mikä on itsenäisyyspäivä. Voiko lukion käydä tietämättä sitä? Itsesi mielestä voi. Eli sinä et tiedä mikä se on. Saitko paperisi ottamalla suihin vai miten?
<
Euroviisujen aikaan Erikalta ja Käärijältä kysyttiin jossain haastattelussa koska Suomi itsenäistyi, eikä kumpikaan tiennyt vastausta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin ehdottomasti tyylikkäin ja valovoimaisin. Seuraava Presidenttimme on tässä.
Ei ole. Stubb on presidenttinä kaksi kautta vuoteen 2036, sen jälkeen presidentiksi valitaan Antti Häkkänen.
Todennäköistä mutta myös Elina Valtonen varteenotettava,
Apua en halua Heikelää valtakunnan ykkös rouvaksi
Tai Valtosen silmäpusseja.
Vierailija kirjoitti:
Ois ollut kiva kun tourettenainen olis sanonut Suzannelle että ime munaa ja Alexille et eat my puss y.
Niin, se on kyllä jännä juttu. Se, että näiltä tourettelaisilta löytyy kummallisesti itsehillintää kun kyseessä on heidän mielestään tarpeeksi tärkeä ihminen tai kaksmetrinen jääkaappipakastinyhdistelmäbaikkeri.
Mutta sitten se itsehillintä kummallisesti pettää jos vastaan tulee arkisenoloinen kotiäiti, vanha mummeli tai aranoloinen nuori.
On se jännää.
Vierailija kirjoitti:
Ah hah haa, Anna Puu onnitteli Suomea somessa omalla, vanhalla linnanjuhlakuvallaan. Ei varmaan pystynyt katsomaan Jennin häikäisemää iltaa telkkarista!
Jenni oli aikoinaan Annan nyksän kanssa Linnanjuhlissa.