Linnan juhlat 2025 liveseuranta OFFICIAL
En vielä tällaista löytäny, joten laitetaan tulille. Puhuttako muu kuin pillumekko?
Kommentit (2937)
Mua hämää kun se tolppanainen oli niin tutun näköinen..! Meni kaikki huomio siihen haastiksien aikana.
Voi,voi tuota Erikaa...lapsekkaat jutut, naurettava mekko ja typerää koko esiintyminen.
Tolppanainen oli linnan kuningatar. Siihen tiivistyi Suomi 2025.
Miksei siitä taustakuvanaisesta ole puhuttu enempää?
Vierailija kirjoitti:
Kuka se pylvään luona oleva stalkkaaja on?
Luulin että on Mikko Kekäläisen liian innokas ihailija, tuijotti ja kuvasi Mikkoa, välillä heilautti lettiä näkyville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä liikaa tissivako esillä, arvokkaassa juhlassa. Nyt kun rinnat kasvaneet huomattavasti (onko silarit vai kilot syynä) verrattuna uran alkuaikoihin, niin kyllä niitä nyt sitten esitellään joka paikassa. Mutta linna ei ole oikea paikka.
Vikmanin rinnat taisivat olla enemmän esillä.
Vikman ei kuitenkaan esiintynyt linnassa ja voiko häneltä muuta odottaakaan. Jenni oli uransa alkuaikoina tyylikäs, kunnes rupesi hänkin paljastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko se Fatima Darran (vai mikä sen vihreiden kansanedustajan nimi on) punainen asu se pimpsukka puku? Jos ei niin mitä se outo röyhäle samassa kohdassa esitti?
Muuten kaunis puku, mutta ihmeellinen pimpparuttu edessä teki siitä super nolon ja tyylittömän. Miettikää jos miehen juhlapuvussa olisi sepaluksen kohdalla eteen työntyvä uloke. Ukko lentäis ulos jo eteisessä.
En ymmärrä miksi haluaa herättää Suomen arvokkaammassa juhlassa huomiota sukuelimillä. Ei apua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan huomannut koko naista. Eikä muutenkaan kiinnosta joku random tolpan takana lymyävä rouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä liikaa tissivako esillä, arvokkaassa juhlassa. Nyt kun rinnat kasvaneet huomattavasti (onko silarit vai kilot syynä) verrattuna uran alkuaikoihin, niin kyllä niitä nyt sitten esitellään joka paikassa. Mutta linna ei ole oikea paikka.
Vikman ei kuitenkaan esiintynyt linnassa ja voiko häneltä muuta odottaakaan. Jenni oli uransa alkuaikoina tyylikäs, kunnes rupesi hänkin paljastelemaan.
Voi tuota katkeruuden ja pikkumaisuuden määrää.🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan huomannut koko naista. Eikä muutenkaan kiinnosta joku random tolpan takana lymyävä rouva
Älä nyt! Sai ruutuaikaa eniten koko illan aikana. Ihan julkkis! Mä katselin vain häntä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän kaikki tietää, ettei muslimi nainen voi kätellä miestä,
mitä kummaa tämä tohtori selittää. Aliarvioiko hän suomalaisten sivistystä.
Selittelyä lehtien palstalla.
Monet ovat vastanneet viestiketjuun, että todennäköisesti uskonnon tai kulttuurin takia. Nyt Hussein itse ottaa kantaa asiaan somealusta Linkedinissä.
HÄN vahvistaa, että syynä kättelemättömyydelle oli uskonto. Hussein kertoo varmistaneensa etukäteen, ettei hänen tarvitse kätellä vastakkaista sukupuolta, koska valikoitu kättelemättömyys on Suomessa vielä paikoittain tuntemattomampi ilmiö.
Hussein halusi välttää hämmingin ja epämukavuuden itse tilanteessa.
Hän on luultavasti liian rajoittunut tohtori maassa missä on niin paljon hänelle kiellettyä, alkoholi, homoseksuaalisuus jne.
Vierailija kirjoitti:
Voi,voi tuota Erikaa...lapsekkaat jutut, naurettava mekko ja typerää koko esiintyminen.
Ei varmaan tiedä milloin Suomi itsenäistyi, tajusikohan sitäkään miksi oli eilen Linnan juhlissa?
Riman alitus oli persupissis simula pyssykoruineen ja viittoineen. Āmmä itse ei ole käynyt edes armeijaa. Mutta tuskinpa noin sairaan ja kalpean näköinen luirunaama edes kelpaisi palvelukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi veteraanitilaisuudessa tiistaina oli vain 20 veteraania (+ jokaisen avustaja!)? Miksei niitä voi kutsua vaikka 200? Jokainen kun pääsis edes kerran elämässään sinne.
Ota huomioon, että tuollaiset satavuotiaat monetkin ovat ihan liikuntakyvyttömiä tai niin sairaita muuten, etteivät jaksaisi edes lähteä
Moni tuntuu ajattelevan, että 100 vuotiaaksi eläneet on jotain superihmisiä kaikki. Suurin osa niistä 100 vuotiaista on siinä kunnossa, että tuollainen tilaisuus on vaan liian raskas. Jo pelkästään matkustaminen itsessään ottaa voimille.
Joo, vetskuthan vois olla jatkossa vaan etänä juhlissa. Säästyis voimat ja rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan tiedä milloin Suomi itsenäistyi, tajusikohan sitäkään miksi oli eilen Linnan juhlissa?
Erika on ylioppilas. Oletko itse?
Vierailija kirjoitti:
Kuin lapsi selitti kengästään, oliko oikeesti tosissaan vai oliko tarkoitettu leikinlaskuksi. Muodokas nainen, mutta asuvalinta ko juhlaan oli täysin epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaula-aukko on liian avara silloin, kun näkee, miten rintojen välinen vako alkaa leventyä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän kaikki tietää, ettei muslimi nainen voi kätellä miestä,
mitä kummaa tämä tohtori selittää. Aliarvioiko hän suomalaisten sivistystä.
Selittelyä lehtien palstalla.
Monet ovat vastanneet viestiketjuun, että todennäköisesti uskonnon tai kulttuurin takia. Nyt Hussein itse ottaa kantaa asiaan somealusta Linkedinissä.
HÄN vahvistaa, että syynä kättelemättömyydelle oli uskonto. Hussein kertoo varmistaneensa etukäteen, ettei hänen tarvitse kätellä vastakkaista sukupuolta, koska valikoitu kättelemättömyys on Suomessa vielä paikoittain tuntemattomampi ilmiö.
Hussein halusi välttää hämmingin ja epämukavuuden itse tilanteessa.
Miten noin uskonnon sokaisema pystyy tekemään objektiivista tiedettä... en luottaisi himouskovaiseen tohtoriin
Onhan meillä eräskin kansanedustaja, jonka mielestä Raamattu on Suomen lain ylittävä opus. Käsittämätöntä.
JaVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oliko se Fatima Darran (vai mikä sen vihreiden kansanedustajan nimi on) punainen asu se pimpsukka puku? Jos ei niin mitä se outo röyhäle samassa kohdassa esitti?
Muuten kaunis puku, mutta ihmeellinen pimpparuttu edessä teki siitä super nolon ja tyylittömän. Miettikää jos miehen juhlapuvussa olisi sepaluksen kohdalla eteen työntyvä uloke. Ukko lentäis ulos jo eteisessä.En ymmärrä miksi haluaa herättää Suomen arvokkaammassa juhlassa huomiota sukuelimillä. Ei apua.
Ja miten ruma se vaate oli, sitä aitoa kun on kauniiksi kehuttu.