Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linnan juhlat 2025 liveseuranta OFFICIAL

Vierailija
06.12.2025 |

En vielä tällaista löytäny, joten laitetaan tulille. Puhuttako muu kuin pillumekko?

Kommentit (2956)

Vierailija
2761/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko edes yhtään klassisen musiikin ammattilaista kutsuttu? Jorma Panulan kyllä näin, mutta oliko muita? Vai onko nyt vain tyhjänpäiväisten somevaikuttajien aika? 

Oopperalaulaja Helena Juntunen ainakin mainittiin kättelyssä.

Kyllä kaipasin esiintyjiksi muitakin kuin Jenniä, Marzia ym. Mihin kaikki konkarit oli unohdettu.

Vierailija
2762/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko linnanjuhlissa millä tavoin ansioituneita henkilöitä? Esim. syöpätutkijoita tai muita, jotka ovat tehneet jotain yhteiskunnallisesti merkittävää? Vai lähinnä pintaliitäjiä, yritysjohtajia, somepellejä, poppareita, itsensä paljastelijoita...? Hekö ovat tämän yhteiskunnan selkäranka? 

Tämän vuoden teemana oli kasvatus ja sivistys, eli esimerkiksi opetusalan ihmisiä oli paljon kutsuvieraina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi,voi tuota Erikaa...lapsekkaat jutut, naurettava mekko ja typerää koko esiintyminen. 

Ei varmaan tiedä milloin Suomi itsenäistyi, tajusikohan sitäkään miksi oli eilen Linnan juhlissa?

Erika on ylioppilas. Oletko itse?

Kyllä olen. Olen myös käynyt AMK:n.😊

No vau. Sano nyt vielä että olet tradenomi. 

Vierailija
2764/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ekaa kertaa KAJ:n jäsenet, miten symppiksiä!

En ole kuullut sitä umk-kappaletta, en muuten Käärijän Cha cha-jotain laulua, off topic.

Molemmat biisit on huippuhyviä, olisi ollut kiva jos...

Vierailija
2765/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko pylväsnaisen mysteeri selvisi? Oliko työtehtävissä vai rivijuhlija? 

Vartalon vieressä roikkuneen kassin koosta arvelen, että oli työtehtävissä. En usko, että kukaan vieras olisi tullut sinne niin ison kassin kanssa.

Ihan kuin yhdistäisin Ylen lähetyksiin jotenkin hänet.. Mittasiko ääntä? 

Vierailija
2766/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä liikaa tissivako esillä, arvokkaassa juhlassa. Nyt kun rinnat kasvaneet huomattavasti (onko silarit vai kilot syynä) verrattuna uran alkuaikoihin, niin kyllä niitä nyt sitten esitellään joka paikassa. Mutta linna ei ole oikea paikka. 

Kaula-aukko on liian avara silloin, kun näkee, miten rintojen välinen vako alkaa leventyä uudelleen.

onko murusein, 2 lasta ja kenties imettänyt

Vierailija
2767/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin, kun Katri Helena oli ensimmäisenä kättelyssä. Mitä on tehnyt Suomen hyväksi ja miten on arvovaltaisin vieras? En ole ikinä tykännyt hänestä. 

Täytyy myöntää, etten minäkään, joka sentään oon 60 v. Yhdessä konsertissa nuoret oli tosi innoissaan, se hienoa. Uusi kohderyhmä hänellä ollut. 

Kun oli ovella, näytti et valtamerilaiva purjehtii sisään (puku). 

Fatima taas näytti pieneltä kuin muurahainen.🤣

Fatima on uhkea, on kaikkea yllinkyllin, eräs edesmennyt tunnettu toimittaja kertoi että tykkää naisesta joka on rintava, reitevä ja persevä 

Vierailija
2768/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

793

Vierailija
2769/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puuta varmaan vutitti Jennin saama näkyvyys. 

Vierailija
2770/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko pylväsnaisen mysteeri selvisi? Oliko työtehtävissä vai rivijuhlija? 

Vartalon vieressä roikkuneen kassin koosta arvelen, että oli työtehtävissä. En usko, että kukaan vieras olisi tullut sinne niin ison kassin kanssa.

Ihan kuin yhdistäisin Ylen lähetyksiin jotenkin hänet.. Mittasiko ääntä? 

Lauralla Huhtasaari oli iso käsveska

Vierailija
2771/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepo-baby taisi olla känäpäissään vahvasti.

Vierailija
2772/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennillä liikaa tissivako esillä, arvokkaassa juhlassa. Nyt kun rinnat kasvaneet huomattavasti (onko silarit vai kilot syynä) verrattuna uran alkuaikoihin, niin kyllä niitä nyt sitten esitellään joka paikassa. Mutta linna ei ole oikea paikka. 

Kaula-aukko on liian avara silloin, kun näkee, miten rintojen välinen vako alkaa leventyä uudelleen.

onko murusein, 2 lasta ja kenties imettänyt

No oma valinta oli esitellä rintavarustusta. 

Vierailija
2773/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis että pressapari tietenkin menee kädet pesemään heti kun kättely loppuu, desinfiointi, naisilla oli pikkupikkulaukut niin kai siellä oli myös käsidesiä ja siipalle myös jos oli sellainen

Vierailija
2774/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi,voi tuota Erikaa...lapsekkaat jutut, naurettava mekko ja typerää koko esiintyminen. 

Ei varmaan tiedä milloin Suomi itsenäistyi, tajusikohan sitäkään miksi oli eilen Linnan juhlissa?

Heheh, onko sinulle ylioppilas joku fiksuuden tae? Minäkin olen yo, mutta en korosta sitä, paitsi, että kirjoitin, kun olin 43 v.

Vierailija
2775/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä taas mieleni pahoitin.

Vierailija
2776/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollut kiva kun tourettenainen olis sanonut Suzannelle että ime munaa ja Alexille et eat my puss y.

Vierailija
2777/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin ehdottomasti tyylikkäin ja valovoimaisin. Seuraava Presidenttimme on tässä.

Ei ole. Stubb on presidenttinä kaksi kautta vuoteen 2036, sen jälkeen presidentiksi valitaan Antti Häkkänen.

Todennäköistä mutta myös Elina Valtonen varteenotettava, 

Vierailija
2778/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh, onko sinulle ylioppilas joku fiksuuden tae? Minäkin olen yo, mutta en korosta sitä, paitsi, että kirjoitin, kun olin 43 v.

Samaa mieltä, yo-suoritus kun ei ole ammatti eikä ainakaan Vikmanin tapauksessa merkki viisaudesta, fiksuudesta puhumattakaan.

Vierailija
2779/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somalinainen kieltäytyi kättelemästä presidenttiä. Voitaisiinko sopia, että kaikki jotka eivät voi kätellä presidenttiä tai puolisoa, jättäisivät tulematta. 

Jotenkin sääli, että edes korkein mahdollinen koulutus ei suojaa kivikautisilta tavoilta.

Juutalaisilla niitä kivikautisia tapoja vasta riittääkin mutta niitä ei jostain syystä kritisoida.

Eivätkö kättele vastakkaista sukupuolta? Penisten silpomisen voivat toki lopettaa. 

Hyvä, että nuo ovat mielestäsi verrattavissa ja että mielestäsi kättelemättömyydestä kannattaa räksyttää kauemmin. Kertoo sinusta aika paljon. 

Vierailija
2780/2956 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois ollut kiva kun tourettenainen olis sanonut Suzannelle että ime munaa ja Alexille et eat my puss y.

Mitä kivaa siinä olisi ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan