Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää nainen halauskaveriksi?

Vierailija
06.12.2025 |

Parisuhde päättyi joitakin vuosia sitten ja en ole löytänyt sopivaa naisystävää. Olen mies ja kaipaan naisen läheisyyttä ja kosketusta. Koska tapaan harvoin kiinnostavia naisia ja parisuhteen löytäminen ei vaikuta todennäköiseltä, mietin miten löytäisin naisen halauskaveriksi /-ystäväksi?

Irtosuhde ei kiinnosta koska tarvitsen tunteita seksiin. Harkitsin ilmoituksen laittamista nettitreffisivuille, mutta en ole varma ovatko ne sopivia tähän tarkoitukseen?

Olettaen että löytäisin halauksista pitävän naisen, onko liian rohkeaa toivoa että myöhemmin kun olemme tutustuneet paremmin nainen olisi kiinnostunut myös nakuhalauksista? En tarkoita seksuaalista halausta, vaan ilman vaatteita halaus tuntuu paremmalta ja toiseen ihmiseen saa läheisemmän yhteyden.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi rikoit edellisen naisen, jonka jumala sinulle antoi? Miksi saisit toisen?

Vierailija
22/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei halua halata toisia miehiä. En pidä tuntemattomien ihmisten halaamisesta.

AP

Helsingin kodittomien yömajoissa saa kuulemma paljon väkisinhalauksia miehiltä. Mene siis sinne adoptoimaan joku koditon mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiskelin hugbuddya kymmenisen vuotta sitten, en löytänyt. Olen siis nainen. Ehdokkaita kyllä oli, mutta lähes kaikki halusivat enemmän kuin pelkkää halailua vaatteet päällä (niin kuin sinäkin). Tai sitten he asuivat liian kaukana. Ja yksi tosi kiva ehdokas oli, mutta hän tupakoi ja sovimme vitsillä, että palataan asiaan sitten kun hän on onnistunut lopettamaan tupakanpolton.

Opetelkaa huolehtimaan tarpeistanne itse. Lämmin suihku, kylpy, hyvä ruoka, sauna, venyttely... Jos ehdollistuu saamaan rentoutumista ja sosiaalisuutta vain siittävältä koiraalta niin aika pulassa on tarpeineen

Vierailija
24/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä järjestetään myös halikasoja, missä tuntemattomia halaillaan.

Itse en alkaisi rakentamaan kiintymyssuhdetta pallilliseen. En paljon itsetuhoisempaa asiaa maan päällä keksi :D

Vierailija
25/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsiskelin hugbuddya kymmenisen vuotta sitten, en löytänyt. Olen siis nainen. Ehdokkaita kyllä oli, mutta lähes kaikki halusivat enemmän kuin pelkkää halailua vaatteet päällä (niin kuin sinäkin). Tai sitten he asuivat liian kaukana. Ja yksi tosi kiva ehdokas oli, mutta hän tupakoi ja sovimme vitsillä, että palataan asiaan sitten kun hän on onnistunut lopettamaan tupakanpolton.

Opetelkaa huolehtimaan tarpeistanne itse. Lämmin suihku, kylpy, hyvä ruoka, sauna, venyttely... Jos ehdollistuu saamaan rentoutumista ja sosiaalisuutta vain siittävältä koiraalta niin aika pulassa on tarpeineen

Yksin sä olet tainut olla suurimman osan elämästäsi🤭🤭

Vierailija
26/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin vuosia sitten Suomi24 treffejä ja en yhtään epäile ettet löytänyt sopivaa miestä. Suurin osa siellä olleista naisten profiileista oli heikkolaatuisia (pahimmillaan tyhjä profiili ja naisen aloitusviesti oli Moi!).

Harmi ettei Suomessa ole halaustapahtumia.

AP

Vierailija
27/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös totutella ajatukseen, että hellyys-läheisyys eli halailu ja sylittely eivät yksinkertaisesti kuulu samaan pakettiin seksuaalisen käytöksen kanssa. Naiset jaksavat halailla lapsia (ei siitoksia tai seks. hyväksikäyttöä) sekä esim. leikattuja kissoja ja muita eläimiä. Mutta jatkuvasti kiimaisen koiraan lähelleen päästäminen lapsen asemaan halittavaksi vaan ei ole kauaskatseista ja järkevää. 

Miehet voivat toki toistensa kanssa tehdä tällaisia sopimuksia, se on parempi niin kuin että naista käytetään siihen tähän ja tuohon. Nainen on useimmiten liian kiltti ja pehmeä suhteeseen miehen kanssa ja tulee lähinnä hyväksikäytetyksi. Noh, usein homosuhteissakin on top ja bottom vastavuoroisuuden sijaan. Ja toisaalta jos osaisitte olla vastavuoroisia, osaisitte antaa itse itsellenne sen, mitä tarvitsette.

Vierailija
28/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin sä olet tainut olla suurimman osan elämästäsi🤭🤭

Totta kai, ihan opeteltu juttu. Vientiä on riittänyt, mutta olen katsonut paremmaksi opetella huolehtimaan kaikista tarpeistani itse, kuin turvata niissä siittäviin koiraisiin. Sattuneesta syystä.

Vierailija
29/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisiko sinulla seisomaan jos tuntisit rintani halatessa?

Transnainen 32 

Vierailija
30/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen halinainen. 

Mutta kun olen a-seksuaali. Niin taitaisi jäädä minun kanssa pelkäksi halailuksi. 

Liikun toreilla ja turuilla. 

Vierailija
31/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla nainen? Halaa miestä.

Onko sulle koulussa opetettu kuinka säkin olet tähän maailmaan syntynyt?

halaamalla?

Vierailija
32/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos vielä olemassa Halaajat-net nettipalvelu. Joka tarjosi nimenomaan halaus palveluita.

Vierailija
33/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei halua halata toisia miehiä. En pidä tuntemattomien ihmisten halaamisesta.

AP

Etsit miehen joka haluaa ja tutustut siihen. Eikö appien kautta löydetty nainen olisi ihan yhtä tuntematon? Vai eikö nainen ole ihminen?

Vierailija
34/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen halinainen. 

Mutta kun olen a-seksuaali. Niin taitaisi jäädä minun kanssa pelkäksi halailuksi. 

Liikun toreilla ja turuilla. 

Kuten kirjoitin aloitusviestissä etsin halauksista pitävää naista. A-seksuaali nainen sopii koska en halua irtosuhdetta. Miten tunnistaisin halauksista pitävän naisen kaupungilla. Pitäisin kädessäni kylttiä "Etsin halauksista pitävää naista"? Eli miten tiedän ketä naista kannattaa lähestyä?

AP

Vierailija
35/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin vuosia sitten Suomi24 treffejä ja en yhtään epäile ettet löytänyt sopivaa miestä. Suurin osa siellä olleista naisten profiileista oli heikkolaatuisia (pahimmillaan tyhjä profiili ja naisen aloitusviesti oli Moi!).

AP

Järjestä itse?

Vierailija
36/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy paljonko maksat? 

Vierailija
37/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

On kyllä helsingissä. Halikasoja siellä. 

Vierailija
38/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Etsit miehen joka haluaa ja tutustut siihen. Eikö appien kautta löydetty nainen olisi ihan yhtä tuntematon? Vai eikö nainen ole ihminen?

Nainen on kiltti ja alistuvainen. Mieheltä joutuu ottamaan parrua perseeseen saadakseen halin.

Vierailija
39/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla nainen? Halaa miestä.

Onko sulle koulussa opetettu kuinka säkin olet tähän maailmaan syntynyt?

halaamalla?

Polttaa polttaa mutta ei ihan. Jos tarvitset, niin voin tuoda sulle viitosluokan biologian kirjan, josta pääset opettelemaan nämä jutut.

Vierailija
40/42 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy paljonko maksat? 

Oletko köyhä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi