Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä käy ihmisiä joilla ei ole muuta sosiaalista kontaktia kuin palsta.

Vierailija
06.12.2025 |

Syrjäytyneitä ja mt ongelmaisia. Heidän käytöksensä ruokkii toisia samankaltaisia. Tekisi hyvää jos he tapaisivat muitakin ihmisiä ja ymmärtäisivät etteivät kaikki ihmiset ole vihamielisiä toisia kohtaan.

Tai ehkä he pelkäävät juuri sitä. Olisi liian iso isku ymmärtää, että he ovat pilanneet elämänsä netin vuoksi. Aika kuluu ja äkkiä he huomaavat elämänsä kuluneen keskustelupalstoilla eikä palautusoikeutta ole.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on paljon ihmiskontakteja joka päivä  enkä asu ylsin.  Silti kerkeän olemaan täällä monta tuntia jos haluan. 

Kertonee paljon sinusta ja ns ystäviatäsi, jos tällaisella palstalla vietät tunteja päivässä.

Vierailija
42/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen besserwisser tämä Ap kuvittelee olevansa? Millä auktoriteetilla Ap täällä määrittelee ja luokittelee ihmisiä?

En ole luokittelemassa ihmisiä vaan kerron kuinka asiat ovat. Voitko väittää vastaan? Normaalijärjellä varustettu ihminen näkee tämän, jos seuraa hetken palstan keskusteluja. Ihmiset voivat huonosti eikä se johdu mt ongelmien puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on paljon ihmiskontakteja joka päivä  enkä asu ylsin.  Silti kerkeän olemaan täällä monta tuntia jos haluan. 

Kertonee paljon sinusta ja ns ystäviatäsi, jos tällaisella palstalla vietät tunteja päivässä.

Kerro ihmeessä mitä se kertoo?

Vierailija
44/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen kontakti ? Miten tämä sellainen voi olla kun on anonyymi eikä tiedä kenen kanssa "keskustelee" 

Vierailija
45/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri. Jos netti on sinulle tärkeämpää kuin ystävät, niin se kertoo sen ettei sinulla ole niitä montaa tai sitten et välitä heidän seurastaa. Tai he eivät välitä sinun seurastasi.

Vierailija
46/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen netissä, koska livenä ei ole mitään ihmiskontakteja. Parempi tääkin pashka kuin ei mitään. 

-Autisti, joka ei ole itse valinnut hylkiön roolia, vaan liveihmiset on sen antaneet

Mood. 

Vierailija
47/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalinen kontakti ? Miten tämä sellainen voi olla kun on anonyymi eikä tiedä kenen kanssa "keskustelee" 

Juttelet silti ihmisen kanssa. Vaikka se tapahtuisi anonyymisti. Olihan ennen nettiä puhelinpalveluja joissa sai jutella jonkun kanssa. En tarkoita seksipuheluja. Niitä käyttivät ihmiset joilla ei ollut ystäviä. Nyt netin keskustelupalstat ovat korvanneet tämän lähes kokonaan.

Vierailija
48/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri. Jos netti on sinulle tärkeämpää kuin ystävät, niin se kertoo sen ettei sinulla ole niitä montaa tai sitten et välitä heidän seurastaa. Tai he eivät välitä sinun seurastasi.

Mikä tuossa kertoo että netti olisi tärkeämpi kuin ystävät? Vai vietätkö ystäviesi kanssa 24/7? Kai sitä sen aikaa kun ei näe ystäviä voi kaiken aikaa olla palstalla.

Vierailija
49/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa kertoo että netti olisi tärkeämpi kuin ystävät? Vai vietätkö ystäviesi kanssa 24/7? Kai sitä sen aikaa kun ei näe ystäviä voi kaiken aikaa olla palstalla.

En vietä. Työ vie käytännössä 10h. Matkat yms. Sitten yöunet 8h. 1h vähennetään vielä aamu ja iltatoimiin.

Tästä jää aikaa 5h. Tästä vähennetään vielä sekalainen kotonaoloaika 1h. Eli jäljelle jää 4h.

Tämän ajan voin helposti käyttää ystäville mieluummin kuin netissä.

9

Vierailija
50/50 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ollut pakko rajoittaa lähipiirin kontakteja kun narsistin kasvattamana olen sellaisten magneetti enkä enää jaksa yhtään heidän draamaa.