Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä käy ihmisiä joilla ei ole muuta sosiaalista kontaktia kuin palsta.

Vierailija
06.12.2025 |

Syrjäytyneitä ja mt ongelmaisia. Heidän käytöksensä ruokkii toisia samankaltaisia. Tekisi hyvää jos he tapaisivat muitakin ihmisiä ja ymmärtäisivät etteivät kaikki ihmiset ole vihamielisiä toisia kohtaan.

Tai ehkä he pelkäävät juuri sitä. Olisi liian iso isku ymmärtää, että he ovat pilanneet elämänsä netin vuoksi. Aika kuluu ja äkkiä he huomaavat elämänsä kuluneen keskustelupalstoilla eikä palautusoikeutta ole.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulen tänne, kun luen jonkun pöyristyttävän uutisen, jota pitää päästä kommentoimaan. Esim. Hesarin kommenttipalstalla ei pysty reaaliaikaisesti keskustelemaan. 

Vierailija
22/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi tätä sosiaaliseksi kontaktiksi. Käyn joskus siksi että haluan mielipiteeni julki. Teen usein aloituksia enkä edes lue kommentteja. Toivon vaan että joku näkee mielipiteeni. Olet siis erittäin väärässä ap.

En usko että syrjäytyneet jaksavat tällaista. Sitäpaitsi päihteiden suurkuluttajilla on kavereita. Pakko olla että saa viinaa tms aineita eli olet väärässä sen mitä luin tuosta kiusaamisaloituksesta. Ap ei ole vertaisesi. Olen parempi ja menestyneempi kuin ap. Minun tasoiset koulutetut ei kirjoita kuten ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käyn. Ei johdu mt-ongelmista tms. vaan kolmiraajahalvuksesta ja puhevammastani.

Vierailija
24/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lukemisen ymmärtämisessä vikaa vai eikö aloitus ole onnistunut?

Eihän siinä kerrota, että kyseessä olisi kaikki palstalaiset eikä siinä mainita kahta ryhmää joka olisi jakautunut kahtia. 

Luetun ymmärtämisen taito on kadonnut. Ei keskitytä tekstiin vaan silmäillään.

Vierailija
25/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Eilen kävin kaupassa, juttelin jonkun mummelin kanssa jonossa ja vaihdoin muutaman sanan myyjänkin kanssa.

Ehkä sinä et kuulu aloituksessa mainittuihin ihmisiin.

Niin, koska tämä ihmisjoukko on apn olkiukko. 

Mitä tarkoitat tällä? AP

Googlaa olkiukko. Tämä on sun itse kehittelemä mututeoria, jonka paikkansa pitävyydestä sulla ei ole eikä voi olla mitään tietoa. 

Vierailija
26/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Eilen kävin kaupassa, juttelin jonkun mummelin kanssa jonossa ja vaihdoin muutaman sanan myyjänkin kanssa.

Mitä tarkoitat tällä? AP

Googlaa olkiukko. Tämä on sun itse kehittelemä mututeoria, jonka paikkansa pitävyydestä sulla ei ole eikä voi olla mitään tietoa. 

Tiedän mitä olkiukko on. Kerro miten voin tehdä olkiukon aloittamalla keskustelun?

Vierailija
27/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kutsuisi tätä sosiaaliseksi kontaktiksi. Käyn joskus siksi että haluan mielipiteeni julki. Teen usein aloituksia enkä edes lue kommentteja. Toivon vaan että joku näkee mielipiteeni. Olet siis erittäin väärässä ap.

En usko että syrjäytyneet jaksavat tällaista. Sitäpaitsi päihteiden suurkuluttajilla on kavereita. Pakko olla että saa viinaa tms aineita eli olet väärässä sen mitä luin tuosta kiusaamisaloituksesta. Ap ei ole vertaisesi. Olen parempi ja menestyneempi kuin ap. Minun tasoiset koulutetut ei kirjoita kuten ap.

Jaksavat hyvinkin. En tapaa ketään enkä juttele kenenkään kanssa. Tämä on ainoa paikka missä voin saada jotain keskusteluseuraa T:Syrjäytynyt

Vierailija
28/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tällä? AP

Tiedän mitä olkiukko on. Kerro miten voin tehdä olkiukon aloittamalla keskustelun?

Ei kannata. Vastaväittäjäsi on oppinut uuden sanan jota viljelee jatkuvasti.

Vierailija
29/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen netissä, koska livenä ei ole mitään ihmiskontakteja. Parempi tääkin pashka kuin ei mitään. 

-Autisti, joka ei ole itse valinnut hylkiön roolia, vaan liveihmiset on sen antaneet

Vierailija
30/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksavat hyvinkin. En tapaa ketään enkä juttele kenenkään kanssa. Tämä on ainoa paikka missä voin saada jotain keskusteluseuraa T:Syrjäytynyt

🤝 altså, vi är bastubröder

Vierailija
31/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oletkin.

Vierailija
32/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi huolehtia omista asioistaan.

Vierailija
33/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö ole omaa elämää kun pitää puuttua toisten asioihin?

Vierailija
34/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei tarvitse tulla painu oman sekopääsi kanssa johonkin muualle ap.

Vierailija
35/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä provosoitumassa ja sitä kautaa purkamassa vtutusta. En sosiaalisten kontaktien takia. Tämä on minulle purkupaikka. Ihmisten tyhmyys provosoi silleen sopivasti.

Vierailija
36/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen besserwisser tämä Ap kuvittelee olevansa? Millä auktoriteetilla Ap täällä määrittelee ja luokittelee ihmisiä?

Vierailija
37/37 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen netissä, koska livenä ei ole mitään ihmiskontakteja. Parempi tääkin pashka kuin ei mitään. 

-Autisti, joka ei ole itse valinnut hylkiön roolia, vaan liveihmiset on sen antaneet

sama täällä. Oon aina ollut se kiva mut en oo silti kelvannut mihinkään. Mulla ei siis oo ees mitään nepsyä.oon vaa jääny jalkojen väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän