Täällä käy ihmisiä joilla ei ole muuta sosiaalista kontaktia kuin palsta.
Syrjäytyneitä ja mt ongelmaisia. Heidän käytöksensä ruokkii toisia samankaltaisia. Tekisi hyvää jos he tapaisivat muitakin ihmisiä ja ymmärtäisivät etteivät kaikki ihmiset ole vihamielisiä toisia kohtaan.
Tai ehkä he pelkäävät juuri sitä. Olisi liian iso isku ymmärtää, että he ovat pilanneet elämänsä netin vuoksi. Aika kuluu ja äkkiä he huomaavat elämänsä kuluneen keskustelupalstoilla eikä palautusoikeutta ole.
Kommentit (37)
Kyllä mulla on paljon ihmiskontakteja joka päivä enkä asu ylsin. Silti kerkeän olemaan täällä monta tuntia jos haluan.
Mitäs jos jättää pasltan ja sen sijaan vaan meditoitsee yxsin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on paljon ihmiskontakteja joka päivä enkä asu ylsin. Silti kerkeän olemaan täällä monta tuntia jos haluan.
Niin, aloitus ei koskenut kaikkia palstailijoita.
Minun sosiaalinen kontaktini on peräsuolen laskeuma. Muuta en tarvitse. Se ei jätä koskaan.
Älä höpötä. Eilen kävin kaupassa, juttelin jonkun mummelin kanssa jonossa ja vaihdoin muutaman sanan myyjänkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos jättää pasltan ja sen sijaan vaan meditoitsee yxsin.
Ei hullumpi idea. Ehkä negatiivisuus vähenisi, kun ei saa tukea katkeruuteensa toisilta samanlaisilta.
Huomaa kyllä vaikka useamman päivän välillä käymättä. Erottaa kyllä ne samat päivystäjät
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan ryhmään itse kuulut, ap?
Mitä tarkoitat tällä? En tiedä, että palstalla olisi joku kahtiajako. Onko sellaista? Käsittääkseni täällä käy paljon erilaisia ihmisiä joten jako kahteen olisi käytännössä mahdotonta. Mitä se sitten jakaisikaan kahtia.
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Eilen kävin kaupassa, juttelin jonkun mummelin kanssa jonossa ja vaihdoin muutaman sanan myyjänkin kanssa.
Ehkä sinä et kuulu aloituksessa mainittuihin ihmisiin.
Mun kohdalla ei kumpikaan päätelmä pidä täysin paikkaansa. Minulla on liikaa sosiaalisia kontakteja ja saan aivot narikkaan tällä palstalla.
Nyt olen todella väsynyt jouluostoksista, joita tein viidessä tavaratalossa.
Olisin voinut lähteä tänään ihan ihmisseuraankin, mutta en jaksa millään. Tehnyt koko viikon liikaa töitä ja nyt on pakko saada maata verkkareissa sohvalla. Samalla vähän palstailen ja kommentoin kavereiden ja sukulaisten kanssa whatsappissa Linnan juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska tämä ihmisjoukko on apn olkiukko.
Vierailija kirjoitti:
Mun kohdalla ei kumpikaan päätelmä pidä täysin paikkaansa. Minulla on liikaa sosiaalisia kontakteja ja saan aivot narikkaan tällä palstalla.
Nyt olen todella väsynyt jouluostoksista, joita tein viidessä tavaratalossa.
Eihän aloituksessa ole mainittu kahdesta ryhmästä? Mistä sellainen tuli mieleen?
Onko lukemisen ymmärtämisessä vikaa vai eikö aloitus ole onnistunut?
Eihän siinä kerrota, että kyseessä olisi kaikki palstalaiset eikä siinä mainita kahta ryhmää joka olisi jakautunut kahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä? En tiedä, että palstalla olisi joku kahtiajako. Onko sellaista? Käsittääkseni täällä käy paljon erilaisia ihmisiä joten jako kahteen olisi käytännössä mahdotonta. Mitä se sitten jakaisikaan kahtia.
Viitaten omaan aloitukseesi syrjäytynyt vai mt ongelmainen, ap? Vaiko kenties molempia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska tämä ihmisjoukko on apn olkiukko.
Mitä tarkoitat tällä? AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitaten omaan aloitukseesi syrjäytynyt vai mt ongelmainen, ap? Vaiko kenties molempia?
Missä lukee syrjäytynyt VAI mt ongelmainen? Siinä lukee syrjäytyneitä JA mt ongelmaisia
En kyllä pidä tätä palstaa sosiaalisena kontaktina ylipäätään.
Ikävä kyllä tuo on totta.