Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onhan tää Katri-Helenan viimeinen konsertti aika kauheaa kuunneltavaa

Vierailija
06.12.2025 |

Ajatelkaa että jotkut vielä maksoivat päästäkseen paikalle 

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalaulaja Nina Tapion asu oli nuorekas ja kehopositiivinen. 

Vierailija
162/206 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalaulaja Nina Tapion asu oli nuorekas ja kehopositiivinen. 

Makkarankuori. Ei ole kovin kivan näköistä kun kalsareiden kuminauha näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin monesta syystä tuohon laulajaan. Viimeinen niitti oli, kun sanoi suoraan ja vielä televisiossa, ettei lemmikin kulkemaa pidä surra eikä itkeä. On sopimatonta surra eläimen kuolemaa. Tyrmistytti,  mutta se näytti todellisen luonteensa. Piinkova bisnesnainen, kylmä, ja empatiakyvytön. Vielä pahempaa se mitä kuulin 80- luvulla. Enkä uskaltanut sitä kertoa eteenpäin. Nythän sekin on laajasti tiedossa.  Tekopyhä, kuten on moni todennut. Ja houruaa muka et saa taivaasta viestejä joita kirjoittaa ylös vihkoihin. Skitsifrenialta vaikuttaa.

Olihan tuo eläinkommentti aivan käsittämätön. En kyllä aikanaan tule tuon akan kuolemaa suremaan.

Siinä paljastui todellinen luonteensa. On todella kylmä ihminen. En muista mitä Danny kerran sanoi julki, mutta ei kiitellyt ihmisenä. Danny joka on todella

Niinpä, Dannystä voi olla monta mieltä, mutta siitä voi nostaa hattua, että kannusti muita laulajia ja neuvoi business asioissa. Danny showssa esiintyivät mm Kari Tapio, Virve Rosti, Kirka, Arto Sotavalta. 

Vierailija
164/206 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Katrihelena avasi linnan juhlat!

Ja häntä haastateltiiin ensimmäisenä!

Vierailija
165/206 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi katson tätä yksin kun itkeä turskutin Mun sydämeni tänne jää -kappaleen aikana. 

Aivan sama täällä. 

Vierailija
166/206 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki biisit jotain itkuvirsiä?

Ei suinkaan. 

Lauloihan Katri sen Viddu mä vedin kaksi viikkoo putkee Viddu mä vedin kaikkee mömmöö viddu mä räppään viddu koko yön. Hieno biisi.

🤣🤣. 

Vierailija
167/206 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla oli monenikäisiä Katsomo täynnä sen version usena sukupolven ajan Katri Helena on kuulunut Suomen kestosuosikkeihin. 

Vierailija
168/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei laulanut Miljoonaa ruusua

Eikse oo Veera Teleniuksen biisi?

Alla Pugatsovan

Aikoinaan 80-luvulla Katri Helenan versio Miljoona ruusua-kappaleesta meni ohi melko huomaamatta, mutta sillä näyttää olleen Spotify-kuuntelujen määrän perusteella suurempi jälkisuosio, reilusti yli miljoona kuuntelukertaa. En kyllä keksi mitään selitystä tälle. Onko Katri Helena myöhemmin esittänyt tätä kappaletta?

Mitä tähän itse konserttiin tulee, niin omalta kannaltani innostusta latisti se ikävä tosiasia, että Katri Helenan suurimmiksi hittibiiseiksi on noussut melkein järjestelmällisesti sellaiset laulut, joista en itse välitä tai pidä. Olin kuitenkin ilahtunut siitä, että konsertissa kuultiin myös Kai laulaa saan, joka oli minulle oli konsertin kohokohta. Olen joskus maininnut Kai laulaa saan - kappaleen esimerkkinä Katri Helenan tuotannosta, joka ei ole käännösbiisi, mutta minulle on myöhemmin selvinnyt, että itse asiassa se on vähän rajatapaus. Sen on säveltänyt suomalainen, Ranskaan muuttanut Valto Laitinen, ja sen ensimmäinen levytys on tehty Ranskassa. Säveltäjän perusteella sen kuitenkin voisi luokitella myös suomalaiseksi kappaleeksi.  

Vierailija
169/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Helenassa on aina jotenkin ärsyttänyt se äärikonservatiivisuus, laskelmoitu hillitty olemus ja kilometrien päähän näkyvä kokoomuslaisuus. Kuitenkaan Katri Helena ei mikään viaton itsekään ole. Useamman kerran on ollut naimisissa ja nyt on suhde paljon itseään nuoremman, ilmeisesti suunnilleen lastensa ikäisen miehen kanssa. Toki eihän se mikään synti ole, jos on ollut muitakin kuin se ensimmäinen aviomies, mutta silloin ei pitäisi esittää kovinkin konservatiivisten arvojen kannattajaa, jos ei itsekään niitä oikeasti noudata. Upea laulaja Katri Helena toki on, mutta ei boheemi, eikä woke, eikä sellainen kuin nykyiset nuoremman polven naislaulajat usein. Toki Katri Helena on myös vahva ja voimaantunut nainen, mutta toisella tavalla kuin se, miten nämä nykyään yleensä ymmärretään. 

En ole kyllä ikinä saanut sellaista vaikutelmaa, että Katri Helena olisi kokoomuslainen tai oikeistolainen. Hän oli esim. esiintyjänä Mauno Koiviston presidentinvaalikiertueella -88. Hän myös kannatti 70- ja 80-luvuilla rauhanliikettä (tai oli ainakin hengessä siihen mukana), ja siihen aikaan aikaan rauhanliike oli melko leimallisesti vasemmistolaista. Toki maailma ja ihmiset muuttuu, ja myös poliittisetkin kannat voivat vaihdella ajan myötä.

Vierailija
170/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi 80-vuotias mummo olla kuin kauheaa kuunneltavaa sekä katsottavaa?

Vierailija
171/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno laulaja ja oli ihana laulaa mukana.

Mutta konsertti kokonaisuutena oli amatöörimäinen, erityisesti spiikit kankeita ja taustalaulajien asut ja tanssit alakoulun kevätjuhlatasoa.

Vierailija
172/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla, vaan Katri Helenan lauluääni oli vanhan naisen ääni.

Vierailija
173/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voi 80-vuotias mummo olla kuin kauheaa kuunneltavaa sekä katsottavaa?

Miksi te olette sitä katsoneet ja kuunnelleet. Eihän hänen kuuntelemisensa mikään pakkaopaita ole.

Itse en pysty arvostelemaan ketään artistia, jos en kuuntele/katsele heitä, mutta toki bessewisser tietää kaikesta kaiken näkemättäkin😅

Vierailija
174/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän musiikkihirmu mies absoluuttisella sävelkorvalla sanoi aivan samaa.

Nyt on kyllä jännämies kun on monta puolisoa!

Vierailija
175/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan seihan hirveää, kun laulujen sanoista saa selvän, eikä honoteta, kimitetä eikä lespata niinkuin lähes jokainen  ns nykylaulajat "laulavat".😂😂

Vierailija
176/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on kauheaa?

Itse juuri nautiskelen.

Aina ne samat jollotukset. Sinivalkoinen ääni, höpö,höpö, bisnes mielessä ne on tehty eikä mikään Suomi kuva...

Kuka artisti esiintyy muuten kuin bisnesmielessä?🤔

Vierailija
177/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen ihmisten makuun.

Jaa, mitähän oli se suuri nuorisojoukko, joka lauloi mukana? Väkisin konserttiin viety?

Vierailija
178/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis ! Ei  piipitä suun etuosalla niin kuin nykyiset nuoret poplaulajat, paitsi Erika ei, mutta hän onkin tangolaulajana ansioitunut

Vierailija
179/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni tummunut monen monta astetta kuten yleensä ikääntyessä tekee. Ei kuitenkaan kaikilla käy noin. 

Vierailija
180/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Helenassa on aina jotenkin ärsyttänyt se äärikonservatiivisuus, laskelmoitu hillitty olemus ja kilometrien päähän näkyvä kokoomuslaisuus. Kuitenkaan Katri Helena ei mikään viaton itsekään ole. Useamman kerran on ollut naimisissa ja nyt on suhde paljon itseään nuoremman, ilmeisesti suunnilleen lastensa ikäisen miehen kanssa. Toki eihän se mikään synti ole, jos on ollut muitakin kuin se ensimmäinen aviomies, mutta silloin ei pitäisi esittää kovinkin konservatiivisten arvojen kannattajaa, jos ei itsekään niitä oikeasti noudata. Upea laulaja Katri Helena toki on, mutta ei boheemi, eikä woke, eikä sellainen kuin nykyiset nuoremman polven naislaulajat usein. Toki Katri Helena on myös vahva ja voimaantunut nainen, mutta toisella tavalla kuin se, miten nämä nykyään yleensä ymmärretään. 

tiedätsää xxx miksi sulle sanotaan nyt - painu v-----uun ja syvälle- sä et oo normi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän