Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onhan tää Katri-Helenan viimeinen konsertti aika kauheaa kuunneltavaa

Vierailija
06.12.2025 |

Ajatelkaa että jotkut vielä maksoivat päästäkseen paikalle 

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno laulaja ja oli ihana laulaa mukana.

Mutta konsertti kokonaisuutena oli amatöörimäinen, erityisesti spiikit kankeita ja taustalaulajien asut ja tanssit alakoulun kevätjuhlatasoa.

Katri oli joskus tuomaroimassa jossain kilpailussa oliko  idols tms ja ei riittäny hänen taidot sellaiseen. Melkein tunsi myötähäpeää kun suunsa avasi. Toiset laulun ammattilaiset osasivat avata eri tavalla esiintyjien taitoja. 

Vierailija
182/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin hetken konserttia, en tykännyt.

Kauhea hypetys ja yleisön kännykkäshow ärsytti. 

Eräässä lehdessä mauton haastattelu, jossa Tommi kertoi kuin lapsi kuinka äiti vartoo laiturilla  kun hän pulahtaa veteen, laskee viiteenkymmeneen ja kutsuu pois. Luultavasti teetä juomaan. 

Katri Helena suo Tommin toteuttaa lapsihaaveensa, kyllä hän vielä minun jälkeeni ehtii vaikka mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska sen lauloi Veera Telenius ja alunperin laulu idästä.

Vierailija
184/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska sen lauloi Veera Telenius ja alunperin laulu idästä.

Siis miljoona ruusua.

Vierailija
185/206 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti toteutettu ja noin. Mutta mua häiritsee Nina tapion asu. Mitäköhän käynyt, eikö sovittanut hametta vasta kuin h-hetkellä ja huomasi lyhyyden. Pyöräilyshortsit alle ratkaisuksi.. en ymmärrä?

Minun mielestäni oli kiva asu hänellä. Olen varma että shortsit kuuluivat kokonaisuuteen. Teemu Muurimäki oli käsittääkseni myös taustalaulajien asut suunnitellut. Taustalaulajat olivat muutenkin huippuluokkaa kaikin puolin ja Katri oli kuningatar. Ihana oli saada kokea tuo konsertti paikan päällä. 💫

Vierailija
186/206 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on 80-vuotias ja vetää kuin nuori artisti.

Ennen kaikkea tuoa yhteisyys katsomon kanssa.

Minä nyt tietsikalla katson ja kuuntelen.

Kyyneleet silmissä.

Veti  playbackina. Kuuluhan se silloin hienolta. Ei ois onnistunut livenä. Kuka sanoikaan ettei koskaan sorru blaybackiin? Pitää kaivaa se. Onhan se noloa, kun konsertin lopussa käy ilmi että kaikki oli playback. Tuli ilmi siinä kun Katri ei aloittanut viel suutaan aukoo, oli muuaelle päin,  kun kajahti laulu eetteristä.

Höpö. Eikä vetänyt. Tiedän tuon kohdan mitä tarkoitat. Siinä kuului taustalaulajat.

Vierailija
187/206 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti toteutettu ja noin. Mutta mua häiritsee Nina tapion asu. Mitäköhän käynyt, eikö sovittanut hametta vasta kuin h-hetkellä ja huomasi lyhyyden. Pyöräilyshortsit alle ratkaisuksi.. en ymmärrä?

Minun mielestäni oli kiva asu hänellä. Olen varma että shortsit kuuluivat kokonaisuuteen. Teemu Muurimäki oli käsittääkseni myös taustalaulajien asut suunnitellut. Taustalaulajat olivat muutenkin huippuluokkaa kaikin puolin ja Katri oli kuningatar. Ihana oli saada kokea tuo konsertti paikan päällä. 💫

Minulle Niina Tapion asusta tuli mieleen tennistyttö pyöräilyshortseineen vain hikinauha otsalta puuttui. Kuvakulma oli alhaalta päin joten spandexit tuli hieman liikaa esiin. Hyvät sääret hänellä kyllä.

Hyvä konsertti.

Vierailija
188/206 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joululaulu loppukesällä/ihan alkusyksyllä konsertissa?

Katri Helenan itse säveltämä joululaulu. Tottakai ikoninen kappale kuuluu settiin.  Nim. Christmas in June

Vierailija
189/206 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla, vaan Katri Helenan lauluääni oli vanhan naisen ääni.

Niin, eikö 80-vuotiaalla saakin olla jo vanhan naisen ääni. Minusta on upeaa, kun lauluista kuuluu eletty elämä. Mieluummin kuuntelen tätä kuin nuorten naisten nasaalimääkimistä.

Vierailija
190/206 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mielettömän upea konsertti! Katsoin sen tänään. Että 80-vuotiaana pystyy laulamaan läpi noin pitkän konsertin, on hatunnoston arvoinen suoritus. Minulla on pala kurkussa ja kyynel silmässä monien Katri Helenan kauniiden ja tuttujen laulujen aikana. Ja ihanaa nähdä ihmisten laulavan täysin sydämin mukana.

Katri Helenan ura on ollut upea ja hän ansaitsee kaiken sen hypetyksen, jonka on uransa päätöksen yhteydessä saanut.

Vierailija
191/206 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalaulajien vaatetus oli epäonnistunut, sori vaan. Muuten kyllä konsertti oli hyvä, ja ihmeen hyvin ääni vielä tuossa iässä Katri-Helenalla kulkee.

Oli myös ilahduttavaa nähdä, miten nuortakin porukkaa oli paikalla innoissaan. 

Vierailija
192/206 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voi 80-vuotias mummo olla kuin kauheaa kuunneltavaa sekä katsottavaa?

Pidäthän huolen, että et ole täällä 80 v iässä ketään kauhistuttamassa, jos elämään kuuluva vanheneminen on huono asia. 

Vierailija
193/206 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustalaulajat hoiti ne osuudet kun Katri ei laulanut...Suvi jne. Osaa hommansa.

En oo koskaan tuosta Suvi Teräspaskasta tykännyt.

Vierailija
194/206 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsoit ja miksi kuuntelit? Ihme vikinää, jos ei nyt satu jostain pitämään. Anna olla! Mä en ole vielä nähnyt enkä kuullut, koska on ollut muuta tekemistä ja katsomista. Katson Areenasta, jos joskus sattuu huvittamaan, ja en katso jos ei huvita. Kai se tulee telkkaristakin vuosien saatossa vielä monta kertaa. Jokaisella on oma musiikkimakunsa, eikä se ole muiden musiikkimakua parempi, vaikka moni olettaa omansa olevan merkki hyvästä ja jalostuneesta ihmisestä.

Vierailija
195/206 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mulle tähtitaivas anna valo pimeään! Kiitos Katri ! 

Tämä on mulle se tärkein laulu :.) Lapsena tässä minuun vetosi melankolinen soundi, lauloinkin aina mukana mutta vasta aikuisena todella kiinnitin huomiota sanoihin. Sydäntäsärkevästi sopivatkin rakkaudettomaan lapsuuteen/elämään. Laulusta tuli entistäkin koskettavampi.

Miten muilla ketjulaisilla? Jokaisella on varmaan oma tärkein Katri-laulunsa!

Minulle tärkein on Mun sydämeni tänne jää. Aina sitä kuunnellessa minulle tulee kyyneleet silmiini.

Vierailija
196/206 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä konsertti. Kiitos!

Tosin olen enempi Kauko Röhkän kuuntelia.

Vierailija
197/206 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taustalaulajat hoiti ne osuudet kun Katri ei laulanut...Suvi jne. Osaa hommansa.

En oo koskaan tuosta Suvi Teräspaskasta tykännyt.

Kerropa sitten, mikä on mieleesi, koska vaivauduit jo tuollaisen mielipiteen tänne oksentamaan.

Vierailija
198/206 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin monesta syystä tuohon laulajaan. Viimeinen niitti oli, kun sanoi suoraan ja vielä televisiossa, ettei lemmikin kulkemaa pidä surra eikä itkeä. On sopimatonta surra eläimen kuolemaa. Tyrmistytti,  mutta se näytti todellisen luonteensa. Piinkova bisnesnainen, kylmä, ja empatiakyvytön. Vielä pahempaa se mitä kuulin 80- luvulla. Enkä uskaltanut sitä kertoa eteenpäin. Nythän sekin on laajasti tiedossa.  Tekopyhä, kuten on moni todennut. Ja houruaa muka et saa taivaasta viestejä joita kirjoittaa ylös vihkoihin. Skitsifrenialta vaikuttaa.

Olihan tuo eläinkommentti aivan käsittämätön. En kyllä aikanaan tule tuon akan kuolemaa suremaan.

Siinä paljastui todellinen luonteensa. On todella kylmä ihminen. En muista mitä Danny kerran sanoi julki, mutta ei kiitellyt ihmisenä. Danny joka on todella

Jep jep, kuten Armin. Siinä sitä hienoa tukemista loppuun asti.

Vierailija
199/206 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KH:n puheääni loksautti leukani. Siis se haastattelu juhlassa.

Se oli kuin vanhan pulimummon käheä, rosoinen ääni. Miten hän muka pystyisi laulamaan puhtaasti, kun puhekin on tuollaista? Taisi olla play-backia koko konertti.

Vierailija
200/206 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huikea artisti. Ja mikä show stadionilla.  Jos vertaa vaikka Pomon vastaavaan jokunen vuosi sitten, vaikka olevinaan "suurta Amerikan showta". Käsittämätön laatuero.

Ja Katrin ääni vielä 80 vuoden iässä, hävettää suorastaan Suomen nuorten naisartistien määkimiset lähtien Haloosta. Vaatikaa nuoriso jotain.

Vaatikaa promoottorit jatkossa vastaavaa tasoa, kuin nyt nähtiin, ennen kuin tilatte tänne kaiken maailman ulkomaan pellejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi