Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä enää viitsi mennä cittariin Eiii OV

Vierailija
20.04.2007 |

Oltiin tytöjen 2,5v mammuttimarkkinoilla. Tytär istui rattaissa ja kiertelimme osastoita. Pysähdyin hetkeksi katselemaan levyjä, mutta en ottanut kuitenkaan mitään levyä. Menimme kassalle maksoin ostokset ja lähdin pukkaamaan kärryjä pois kassalta. Hälytin alkoi huutamaan ja kassa tietty pyysi meitä pysähtymään ja kutsui vartijan. Minä siinä selittämään että ei meillä mitään maksamatta ole ja vartija vei meidät sivummalle tarkistusta varten. Siinä todettiin että hälytys tulee kärryistä tytön istuinosasta. Otin tytön pois rattaista ja eikös vaan siellä ollut cd-levy. Tytär oli jotenkin onnistunut tunkemaan sen istuinosaan minun huomaatta. No minä tietenkin yritin selitellä että tytärhän se sen sinne laittoi. Arvatkaa uskoiko vartija? Poliisit tulivat paikalle ja sain sakot. Että minua tympi ja vähältä piti etten ruvennut tytölle huutamaan ja tarttunut hiuksista kiinni.

Tulin siihen tulokseen että en kyllä ota tyttöä vasta mukaan kauppaan kun se on tuollanen tavaroiden hamstraaja. Eniten kuitenkin hävetti kun siinä sivummalla tongittiin niitä tavaroita ja levy löytyi ja poliisit kutsuttiin, niin kaikki muut asiakkaat varmaan aattelivat että varas kiinni. Teki mieli kiljua kaikille että tyttö sen levyn sinne rattaisiin tunki.

En ikinä enää viitsi mennä kyseiseen liikkeeseen en vaikka olis pakko.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit itse vartija tai poliisi niin uskoisitko tarinaa ;-D Mutta taidat olla kyllä tosissasi...

Vierailija
2/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut sitten oikeesti pöllivät jotain lasten " avustuksella" , ja sen takia vartijat eivät joustaneet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2½-vuotiaan pitäisi kyllä jo tietää, ettei kaupan tavaroita voi ottaa. Meillä ainakin on pienestä pitäen tiedetty, että kaikki pitää maksaa. Silti tarkistan aina kärryt läpikotaisin ennen kun ohitan hälytinportit... just siksi, ettei kävisi noin.

Teknisesti ottaenhan sinä varastit, eli sakot oli oikeutettu juttu. Moni käyttää lapsiaan tekosyynä, olen kerran jopa nähnyt kun äiti laittoi maksamattomia lastenvaatteita lapsensa reppuun (ihan suomalainen äiti, ei romani tai pakolainen ennen kun joku kysyy sitä) ja kärytin heidät toki myymäläetsivälle. Varmaan sekin äiti väitti että se 2-3v lapsi oli itse laittanut ne reppuun.

Vierailija
4/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun katsoin siinä itse levyjä niin eikö tytär jossain välissä onnistunut saamaan levyn käsiinsä.

Vierailija
5/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoltahan näkisi, miten homma oli käynyt...?

Vierailija
6/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli autokärryssä istumassa, työnsin hänet kiinni leluhyllyyn et saa ikkunasta katsella leluja kun mie kahon levyjä. Lähin siitä sitten kassalle katsottuani aikani, ja kun olin maksanut, huomasin muksulla pari lelua siellä autokärris. Nolona kassapojalle totesin, että tuo nappas nää huomaamatta, vien takasin. Onneksi oli sillä selvä se juttu.

Vierailija
7/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos cd-levy löytyy ap:n kärryistä, ap on se jota syytetään. Tottakai.

Ap. Ensi kerralla laita lapsi ja kärryt sen verran kauemmas cd-telineestä ettei lapsi yllä niitä ottamaan.

Vierailija
8/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän aina kulkea mahdollisimman kaukana hyllyistä, mutta aina se ei onnistu.

Minulla kävi Citymarketissa vähän samanlainen tapaus. Olin saanut siskoltani lahjaksi bodyn, jossa oli sellainen viivakoodilappu. Jostain syystä en ollut jaksanut irrottaa sitä. Sitten otin sen yhdellä kauppareissulla varavaatteeksi reppuun. City-Marketin hälytin alkoi huutaa ja siihen tuli vartijoita paikalle, kaivoivat repusta sen bodyn, jossa oli viivakoodi ja luulivat, että olin sen varastanut. Kävivät tarkistamassa ja koko vaate ei ollut koskaan Citymarkettia nähnytkään. Olin tosi loukkaantunut, vartijat vielä järjestivät siitä oikein shown. Mistä minä olisin voinut tietää, että jossakin tavallisen näköisessä viivakoodillisessa hintalapussa on joku hälytin?????

Vierailija
9/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no saitpahan mitä tilasit

Vierailija
10/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen pahvinen hintalappu, mistä minä olisin voinut tietää, että siinä on hälytin ja miksi se hiton Citymarketin hälytin reagoi jonkun aivan toisen liikkeen pahviseen hintalappuun???

Sain lahjaksi bodyn, laitoin sen kaappiin ja sitten yksi kerta kiireessä otin sen varavaatteeksi. En niin viitsinyt poistaa lappua, entä sitten?

Itse asiassa City Market on minusta kaikin tavoin epämiellyttävä kauppa ja kalliskin vielä. En ole oikein enää osannut käydä siellä tuon tapauksen jälkeen. Prisma on muutenkin paljon parempi.

Vierailija
11/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmilla kerroilla oltiin H&M:lla, eka kerran noin 2v loysin kotimatkalla sukat rattaista ja toisella kerralla noin 2,5v paketin pinneja pyllyn alta kun nostin pois rattaista.

Minkas levyn teidan tytto napisti? ;o)

Vierailija
12/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsella sama maku ;)

Vierailija
13/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neiti pitkäkyntinen oli napannut tussin käteensä siitä kassaneitien nenän edestä. lievästi nolona vein kynän takasin ja totesin vaan että tuodaan nyt tää takasin.

noi hälyttimien huudot on muuten tosi noloja. mä olin kerran ostanu, just cittarista, ulkoilupuvun cittarista. eli se oli siis ihan rehellisesti maksettu. mentiin sitten sokokseen niin johan rupes hälyttimet huutamaan. ne huus jo kun tultiin sisälle, mutaa kukaan ei silloin välittänyt meistä. sitten kun oltiin menossa toisesta ovesta ulos ja se taas rupes hälyyttämään, niin johan myyjätkin kiinnostui meistä. siinä sitten kaiken kansan pällisteltävinä mietittiin että mikä siellä hälyttää. ihan rehellisiä ihmisiähän me sitten oltiin, siinä ulkoilupuvun hintalapussa vaan oli semmoinen tarrahälytin. mutta jokseenkin hävetti seistä siinä kun myyjä tonki meidän kasseja. sanomattakin selvää lieenee se, että mä tätä nykyä kysyn aina cittarissa että onko se tarrahälytinkin otettu pois..

Vierailija
14/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nostin tytön rattaista niin vartija nappasi levyn.

Vierailija
15/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teen näin aina.

AP:n tapauksessa tietysti pitää tehdä näin, poliisit ja sakot.

Vierailija
16/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan hieman epäillä, että se oli ap itse. Koska,,, jos minulle olisi käynyt noin ja joku täällä palstalla sanoisi tallentavasta kamerasta niin kiittäisin sitä henkilöä sydämeni pohjasta. Mutta ap:stä ei kuulu mitään...

Tallennukset on nykyään niin hienoja, että niistä pystyy lukemaan ihmisen kauppalistan. Varokaa vaan... ;)

Vierailija
17/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin asia niin pienelle valkenee tuolla tavoin tehokkaammin kuin ihan vaan selittämällä. Ei minun 2v ainakaan vielä osaa yhdistää poliisia ja väärintekemistä.

Joka tapauksessa epäilen ettei kauppa mitään videoita ala katselemaan yhden näpistyksen takia koska heillehän asia on selvää pässinlihaa.

Vierailija:

No eikö ole hyvä, että jäitte kiinni? Ehkä tyttökin oppii jotain.

Vierailija
18/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin vasta ulkona kun oltiin jonoteltu passeja ja han oli sen aikaa leikkinyt niilla leluilla niin oli sitte kantanu rattaisiinki jonku lentokoneen... aika ovela varas mulla, hehe.

Vierailija
19/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs pienen lapsen äiti laittoi kaupassa rattaiden ala-osaan peiton alle pilttipurkkeja...

Vierailija
20/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tekee tuhmasti niin poliisit tulee.

Vierailija:

Tuskin asia niin pienelle valkenee tuolla tavoin tehokkaammin kuin ihan vaan selittämällä. Ei minun 2v ainakaan vielä osaa yhdistää poliisia ja väärintekemistä.

Vierailija:

No eikö ole hyvä, että jäitte kiinni? Ehkä tyttökin oppii jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän