Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä enää viitsi mennä cittariin Eiii OV

Vierailija
20.04.2007 |

Oltiin tytöjen 2,5v mammuttimarkkinoilla. Tytär istui rattaissa ja kiertelimme osastoita. Pysähdyin hetkeksi katselemaan levyjä, mutta en ottanut kuitenkaan mitään levyä. Menimme kassalle maksoin ostokset ja lähdin pukkaamaan kärryjä pois kassalta. Hälytin alkoi huutamaan ja kassa tietty pyysi meitä pysähtymään ja kutsui vartijan. Minä siinä selittämään että ei meillä mitään maksamatta ole ja vartija vei meidät sivummalle tarkistusta varten. Siinä todettiin että hälytys tulee kärryistä tytön istuinosasta. Otin tytön pois rattaista ja eikös vaan siellä ollut cd-levy. Tytär oli jotenkin onnistunut tunkemaan sen istuinosaan minun huomaatta. No minä tietenkin yritin selitellä että tytärhän se sen sinne laittoi. Arvatkaa uskoiko vartija? Poliisit tulivat paikalle ja sain sakot. Että minua tympi ja vähältä piti etten ruvennut tytölle huutamaan ja tarttunut hiuksista kiinni.

Tulin siihen tulokseen että en kyllä ota tyttöä vasta mukaan kauppaan kun se on tuollanen tavaroiden hamstraaja. Eniten kuitenkin hävetti kun siinä sivummalla tongittiin niitä tavaroita ja levy löytyi ja poliisit kutsuttiin, niin kaikki muut asiakkaat varmaan aattelivat että varas kiinni. Teki mieli kiljua kaikille että tyttö sen levyn sinne rattaisiin tunki.

En ikinä enää viitsi mennä kyseiseen liikkeeseen en vaikka olis pakko.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5-vuotias voi hyvinkin vielä unohtaa, että kaupassa ei saa ottaa mitään, vaikka se olisi hänelle opetettukin. En ainakaan itse muistanut aina tarkistaa rattaita, kun lapseni oli tuon ikäinen. Kerran poika olikin ottanut verho-osastolta paketin verhonrenkaita ja huomasin ne vasta kassan jälkeen. Kerran myös " varastin" vahingossa vaippapaketin kun itse unohdin sen vaunujen alakoriin.

Mutta tietysti vartijoiden pitää suhtautua kuin jokainen olisi oikea varas, koska jos näitä vahinkojakin katsotaan läpi sormien niin sitähän heti epärehelliset ainekset käyttävät hyväkseen.

Vierailija
22/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ihmisillä ole aikaa eikä halua jäädä marketeissa pillien soidessa kyttäämään varastiko se äiti todella jotain. Kyllä noihin hälyihin yleensä suhtautuu ulkopuoliset lähinnä sillä mielellä että taas on joku väärä hälytys..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten edellä sanottiin. Ja tuskin sua enää kukaan ensi kerralla muistaa.

Tuli mieleen yksi tapaus, joka sattui itselleni. Ostin H&M:ltä lastenvaatteita ja menin Stockalle, siellä hälyttimet soi mennen tullen, kun menin sisään ja kun siirryin hissillä toiseen kerrokseen. Ketään ei kiinnostanut. Sitten pyysin itse kassalla tarkistamaan, että mistähän se ääni kuuluu, olisiko Akateemisessa jäänyt kirjasta ottamatta joku hälytin pois tms. Syylliseksi paljastui H&M:ltä ostetun takin taskussa ollut rikottu häläri. En edes tajunnut ensiksi miksi siellä oli sellainen rikottuna ja ihmettelen, miksi ei piipannut jo H&M:n ovella. Kassatyttö kyseli minulta H&M:n kuittia ja kaivoinkin sen esille, vaikka ihmettelin, että miksi minun se piti hänelle näyttää... Siis miksi ihmeessä olisin ottanut asian puheeksi, jos olisin itse vaatteet pöllinyt kaupasta.

Vierailija
24/24 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kun oltiin parkkihallissa pakkautumassa autoon, huomasin tyttöni( 1,5v) kädessä juustopaketin. Olin sen antanut hänelle että pysyisi hiljaa... :) Samaan tapaan on joskus lähtenyt kauspasta jotain muutakin... Kerran olin vaunujen kanssa kaupassa ja vasta kotona tajusin etten ollut maksanut vaippapaketista mitään. Olin sen kaupassa laittanut suoraan vaunujen alle ja sinne se sit autuaallisesti unohtui. Näin on meinannut käydä useamminkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi