Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (541)
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan sairasta touhoa täälä ja ihme juttuja ja olettamuksia, että miehen pitäs olla komea chad juuri se täydellinen naisille ei saisi tehdä virheitä elämässä olla kaljamaha ja velkaa,hohhoijaa, sairas on maailma, enpäs välitä nyt tää keskustelu kiertää kehää pelkkää haukkumista päivittäin ja ikuisesti lähden pois ja ei kiinosta mitä ajatellaan heido.
Voi kun tuo olisikin totta. Menisit pois jankuttamasta. Mutta ei, vaikka tuhat kertaa ollaan kerrottu miksi et kelpaa. Sama ralli jatkuu vaan, ja ilman pllua joudut olemaan. Loppuelamasi. Se nyt on vaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan sairasta touhoa täälä ja ihme juttuja ja olettamuksia, että miehen pitäs olla komea chad juuri se täydellinen naisille ei saisi tehdä virheitä elämässä olla kaljamaha ja velkaa,hohhoijaa, sairas on maailma, enpäs välitä nyt tää keskustelu kiertää kehää pelkkää haukkumista päivittäin ja ikuisesti lähden pois ja ei kiinosta mitä ajatellaan heido.
Voi kun tuo olisikin totta. Menisit pois jankuttamasta. Mutta ei, vaikka tuhat kertaa ollaan kerrottu miksi et kelpaa. Sama ralli jatkuu vaan, ja ilman pllua joudut olemaan. Loppuelamasi. Se nyt on vaan niin.
Asis on selvä luuseri.
Museoissa käynti ap on halpaa hommaa. 71 e vuosi museokortilla, suosittelen. Älä silti iske sieltä naista, sitä en suosittele.
Mä olen lyhyt mies,170 cm. Ei ole mitään satojentuhansien vuosituloja. Mutta oman rakkaan vaimoni mielestä olen kuulemma komea, kohtelias, empaattinen ja se minulle riittää. (Me ollaan samanpituisia vaimoni kanssa ja ei haittaa ollenkaan jos hän laittaa korkkarit jalkaan kun lähdetään ravintolaan ja on mua pidempi)
Jos itsetuntoni olisi tällaisista asioista kiinni, olisi aloitus hyvä buusti sille. En sitten kai ole tavallinen mies, vaan paljon parempi, sillä naisten kanssa ei ole ongelmia, kyllä olen aina kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lyhyt mies,170 cm. Ei ole mitään satojentuhansien vuosituloja. Mutta oman rakkaan vaimoni mielestä olen kuulemma komea, kohtelias, empaattinen ja se minulle riittää. (Me ollaan samanpituisia vaimoni kanssa ja ei haittaa ollenkaan jos hän laittaa korkkarit jalkaan kun lähdetään ravintolaan ja on mua pidempi)
Miullakin on kaltaisesi lyhyt mies. Minua 17 vuotta vanhempi, maailman paras ihminen. Pituudella ei ole onnen kanssa tekemista. Itse olen 176cm hoikka nainen ja sovimme yhteen kuin palapelin palat, kaikin tavoin.
Okei täytyy mennä baariin iskemää pullukka naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miullakin on kaltaisesi lyhyt mies. Minua 17 vuotta vanhempi, maailman paras ihminen. Pituudella ei ole onnen kanssa tekemista. Itse olen 176cm hoikka nainen ja sovimme yhteen kuin palapelin palat, kaikin tavoin.
Juuri näin. On ihana löytää ihminen joka ei arvostele fyysisen ominaisuuden mukaan jolle ei mitään voi, ja se että minäkin olen niin sanottuna "pätkänä" sinut itseni kanssa enkä koe mitään "short man" kompleksia.
Kaikkea hyvää teille👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on palstan naurettavin pelle. Ikisinkku, luuseri ja poikuuskin on tallella. Valehtelee, uhkailee, jankuttaa. Kultakimpale oikein meille naisille.
Millä oikeutat oman kurjan asenteesi häntä kohtaan? Mikä (tai kuka) sinulle on antanut oikeuden potkia häntä?
-eri
Allu uhkailee palstalaisia väkivallalla ja toivoo heille esim syöpää. En yhtään ihmettele että ei saa kovin asiallista suhtautumista.
Vierailija kirjoitti: Eilen bussissa istuin, penkit täynnä kauneita nuoria naisia. He puhuivat, nauroivat, katsoivat puhelimiaan, maailma heidän käsissään. Minä katselin, ajattelin: vuosien varrella olen nähnyt enemmän kuin he koskaan vielä. Olen kulkenut seura-lehtiä, kokenut, oppinut viisaus, jota ei kirjoista saa. Mutta katseet eivät pysähtyneet. Ikäänkuin minua ei olisi olemassakaan. Ei kysymystä, ei nyökkäystä, ei sanaa. Sivuuttivat minut. He kulkivat ohitse kuin en olisi ollutkaan. Vaikka olin komeimpia bussissa. Yritin hymyä, annoin tilaa, odotin että joku huomaisi. Mokomat nuoret naikkoset, niin ylpeitä likkoja. Koko matka kului niin, että rakkaus, jonka olisin halunnut jakaa, jäi omaan sydämeen, nuoruus ja kauneus kulkivat ohitse kuin ei olisi mitään. Kukaan ei halunnut keskustella kanssani. Levottomat käteni olisivat halunneet koskettaa naisen suloisia pintoja, mutta tulin tylysti torjutuksi. Bussi pysähtyi, ovet avautuivat, he nous
Miksi heidän olisi pitänyt huomioida sinut? Heidän huomionsa oli puhelimissaan ja ystävissään. Tuo on ihan normaalia. Sä et ole maailmannapa.
Parempi pysyä naisista erossa niistä on vain harmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei. SINUSTA on harmia.
Äsken taas nainen kusetti minua ja meidän piti nähdä. Naiset on tälläsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. SINUSTA on harmia.
Ja sinä olet täydellinen chad vai?
Onneksi sitä pärjää yksinkin voi käydä töissä ja sellasta.
Vierailija kirjoitti:
Äsken taas nainen kusetti minua ja meidän piti nähdä. Naiset on tälläsiä.
..sullahan on siis se kaunis rikas nainen? Eiku....
LOPETA VALEHTELU JA MENE ROSKIIN
Tulkaa sanoo naaman eteen niin hakkaan jokaisen
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset naiset joiden kanssa olen käynyt treffeillä ovat olleet ylipainoisia ja heillä on lapsia. Olen itse normaalipainoinen, ehkä keskivertoa komeampi, ystävällinen, muita ajatteleva ja mukava. En ole kelvannut heille.
Ilmeisesti aistivat alentuvan asenteesi. Miksi edes vaivauduit treffeille, jos et arvosta potentiaalista kumppaniehdokasta?
Naiset hiljeni kun seinään. Alussa vastataan siis mun mitta on täynnä naisia. Hyvä tehdä elämässä muita asioita. Käydä vaa töissä ja ostaa pleikkari
Viimeiset naiset joiden kanssa olen käynyt treffeillä ovat olleet ylipainoisia ja heillä on lapsia. Olen itse normaalipainoinen, ehkä keskivertoa komeampi, ystävällinen, muita ajatteleva ja mukava. En ole kelvannut heille.