Ei tavallinen mies enää millää kelpaa naisille
Jep olen huomannut ihan ilmaa naisille vaikka asiat ei ole huonosti ei se riitä, pitäs olla uramies koulutettu monen tonnin kk palkalla hieno auto kylkeen tai ei autoa ollenkaan, ja sitten toki paljon säästöjä tavotteita elämäs matkustella käy salilla, ja museoissa ja hienoissa ravintoloissa on ystäviä ei alkoholi ongelmia, joo harva mies on tommonen pitäkää tunkkinne naiset.
Kommentit (541)
Vierailija kirjoitti:
"Olen tavallinen kiltti mies, miksei naiset kiinnostu!" = "Olen persoonallisuushäiriöinen mieslapsi ja etsin uutta äitiä, kun en itse osaa tehdä mitään."
Hauki hauki lisää ei vois vähempää kiinnostaa tuntematon pelle.
Parempi ku ei kirjota enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Koko palsta ja kaikki Suomen naiset ovat kiitollisia jos pysyt lupauksessasi.
Kyllä tavallinen mies kelpaa kunhan osaa kirjoittaa oikeaoppisesti ja käyttää välimerkkejä. Hirveän raskasta olis vaikka viestitellä ihmisen kanssa jonka ulosanti on tuollaista, antaa vain vähä-älyisen kuvan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Sitten se on niin, että miehet joko kehittyy tai on ilman naista. Ei ole naisten tehtävä paapoa aikuisia miehiä. Ja naiset saa valita minkä miehen ottaa tai olla ottamatta ollenkaan.
Kunhan pysytte minusta kaukana
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitten on kyse muusta kuin sun liksasta ja työstä"
Tietenkin on. Liikaa hiuksia. Liian vähän hiuksia. Väärät vaatteet. "Luonne" (tän kuulemma "näkee"). Luonteen puute (kuulemma sekin "näkyy"). Lapsia (tääkin näkyy varmaan pikkuvarpaasta). Ei lapsia (tää näkyy siitä pikkuvarpaan kynnestä). Väärät harrastukset. Ei tarpeeksi harrastuksia.
Naiset on aina olleet sekaisin. Ovat vaan menneet entistä pahemmin sekaisin somen myötä. Onneksi sillä ei ole enää väliä. Oma mielenkiinto meni jo. Sekoilkoon keskenään.
Olen sen huomannut naiset on muuttunut
Emme ole muuttuneet. Ongelma on se, etta olet velkaantunut, laiska, ylipainoinen, kokematon IDIOOTTI. Me naiset emme kertakaikkiaan kiinnostu taikka sitten kiihotu laisestasi mieslapsesta. Koskaan. Mene pois, Allu.
Kuitenkin sinä olet täällä ulvomassa. Jatkuvasti.
-eiallu
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nuo tavalliset miehet, joiden mielestä sen pitäisi riittää kaikille naisille, että hän on sukupuoleltaan mies, muuta ei saa toivoa tai odottaa.
Tämä taitaa olla lapsen kirjoittama. 7 muuta lasta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto tääl on sairasta porukkaa huhuhuh.
Sanoo mies joka haaveilee hakkaavansa naisia mailalla päähän
Miksi haaveilet tuollaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen tavallinen kiltti mies, miksei naiset kiinnostu!" = "Olen persoonallisuushäiriöinen mieslapsi ja etsin uutta äitiä, kun en itse osaa tehdä mitään."
Hauki hauki lisää ei vois vähempää kiinnostaa tuntematon pelle.
Oletko sä venäläinen, Allu? Käännöskoneesi höpöttää jotain kaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko palsta ja kaikki Suomen naiset ovat kiitollisia jos pysyt lupauksessasi.
Ja 75% heteromiehistä. Se osa, jonka mielestä naisten kiusaajat pitäisi hirttää munistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tavallinen mies kelpaa kunhan osaa kirjoittaa oikeaoppisesti ja käyttää välimerkkejä. Hirveän raskasta olis vaikka viestitellä ihmisen kanssa jonka ulosanti on tuollaista, antaa vain vähä-älyisen kuvan itsestään.
Allulla on vajausta päässä. Se on oikeasti juuri niin tyhmä kuin teksteistä voi päätellä. Vaikka se kirjoittaisi enkelien kielellä, se olisi silti niin saatanan typerä, että yksikään elossa oleva nainen ei siihen koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on palstan naurettavin pelle. Ikisinkku, luuseri ja poikuuskin on tallella. Valehtelee, uhkailee, jankuttaa. Kultakimpale oikein meille naisille.
Millä oikeutat oman kurjan asenteesi häntä kohtaan? Mikä (tai kuka) sinulle on antanut oikeuden potkia häntä?
-eri
Allu uhkailee palstalaisia väkivallalla ja toivoo heille esim syöpää. En yhtään ihmettele että ei saa kovin asiallista suhtautumista.
Joten toivot hänelle kuolemaa, syöpää, ties mitä. Tuo tekee sinusta vähintään yhtä pahan. Mutta "sinä haluat". Jaat paskaa ja syytät muita paskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi pysyä naisista erossa niistä on vain harmia.
Ei. SINUSTA on harmia.
Tämän kommentin perusteella taidat itse olla se huolestuttavampi tapaus
-eri
Olet oikeassa. Ei millää kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lyhyt mies,170 cm. ...
Sähän olet semi pitkä, näin 160cm miehen näkökulmasta. Henkilökohtaisesti en ole vielä yhteenkään naiseen törmännyt jolle pituus ei olisi kriittinen tekijä. Mutta ainahan sitä saa unelmoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allulla on vajausta päässä. Se on oikeasti juuri niin tyhmä kuin teksteistä voi päätellä. Vaikka se kirjoittaisi enkelien kielellä, se olisi silti niin saatanan typerä, että yksikään elossa oleva nainen ei siihen koske.
Sä oot niin typerä että sut pitäd hakata
Joo en voi kuule sille mitään et olen vähälahjainen silti mä en ole työtön luuseri 300 tuhatta työtöntä on ja mulla on hyvä palkka ja toinen työ ja hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Joo en voi kuule sille mitään et olen vähälahjainen silti mä en ole työtön luuseri 300 tuhatta työtöntä on ja mulla on hyvä palkka ja toinen työ ja hyvin menee.
Vaikka olen yksinkertainen mitä sittä mitä sitte. Mä oon tällänen ja hyvin menee. Mieluite tällänen ku ikuisesti työtön luuseri ja teen hyvin hommani ja hoidan itteni velkajärjestelyyn
Alkoholia juon ja se on mun juttu. Ei mua kiinnosta mitä musta ajatellaan luuserit. Mä haluan juoda.