Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä kysyin millaista työtä teet, vastasi että asiantuntijatyötä?

Vierailija
06.12.2025 |

Pitäisikö tuon vastauksen kertoa jotain? Tyypillä ei lue edes oppilaitostaan/koulutustaan profiilissa.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kaikkea henk.kohtaista tietoa kerrota.Tavatessa voi kysyä lisää.

Vierailija
82/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä miehellä luki, että "tekee työtä ihmisten parissa ". Kun kysyin tarkemmin, vastasi hän, että "olen töissä seurakunnan puolella". Treffeillä hän kertoi olevansa pappi. Miksei vaan voi suoraan kirjoittaa sitä profiiliinsa?

Varmaan omat syynsä, miksei halua Tinderissä kertoa olevansa pappi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Asiantuntijatyö' on tärkeilyä. Ihminen, joka on ylpeä ammatistaan ei esittele itseään noin. 

Vierailija
84/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo ihan riittävästi. Miksei voi treffeillä kysyä tarkemmin?

En halua treffeille jos koulutus ei ole vähintään AMK.

Amistaustalla ei tehdä asiantuntijatyötä.

Tämä. Amis asiantuntijatyössä on harvinaisuus. Yleensä vaatii maisterin tutkinnon.

Täällä yksi asiantuntijatyössä oleva, koulutuksena lukio ja amis. Takana myös paljon erilaisia työrooleja, tartuttuja tilaisuuksia, etenemistä uralla. Nykyisessä työssäni tiimissä olen ns. senioriroolissa. Olen 40.

Vierailija
85/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan näihin uteluihin että olen asiakaspalvelija. Aikaisemmin se piti kirjaimellisestikin paikkansa, kun työnkuva oli teknisessä asiakaspalvelussa tuotapäällikkönä tekniikan tohtorin tutkinnolla. Nykyisin myyntipäällikkönä joutuu ehkä vähän venyttämään totuutta vaikka asiakasrajapinnassa toimin edelleen.

Vierailija
86/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiirennäpyttelyä.

nämä asiantuntijatyöt ovat niitä suojatyöpaikkoja, joilla ei olisi mitään vaikutusta vaikka 300000 asiantuntijatyöntekijää yhtäkkiä lakkaisi näpyttelemästä hiirtä

Vierailija
87/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli henkilö ei oikein itsekään tiedä mitä tekee.

noilta "asiantuntijoilta" ei saa naamatustenkaan vastausta, mitä ne oikeasti tekevät. luultavasti eivät itsekään tiedä.

Vierailija
88/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräällä miehellä luki, että "tekee työtä ihmisten parissa ". Kun kysyin tarkemmin, vastasi hän, että "olen töissä seurakunnan puolella". Treffeillä hän kertoi olevansa pappi. Miksei vaan voi suoraan kirjoittaa sitä profiiliinsa?

Varmaan omat syynsä, miksei halua Tinderissä kertoa olevansa pappi 

siitä olisi varmaan voinut jotain arvata, kun se haki tinderistä kuoripoikia

Vierailija
89/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseltani olen insinööri ja toimin asiantuntijatyössä, tarkempi titteli on vanhempi erityisasiantuntija.

Tää en kuitenkaan koskaan missään deittiprofiileissa enää sano, koska reaktio siihen oli aina luokkaa: "hitto ku varmaan sit oot tylsä ja teoreettinen ja varmaan pukeudut kauluspaitaan ja slipoveriin"

Siksi käytän ennemmin titteliä "Kansainvälisen liiketoiminnan johtaja". Sen jälkeen alkaa nuoriltakin mimmeiltä tulemaan matchia. M43

Vierailija
90/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Asiantuntijatyö' on tärkeilyä. Ihminen, joka on ylpeä ammatistaan ei esittele itseään noin. 

Mulle työ on työtä jota teen rahan takia, miksi siitä pitäisi tuntea jotain erityistä ylpeyttä?

T. A-sian tuntija

Vierailija
91/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaativalla alalla asiantuntijana, palstan yleisin duuni, tuo kerrotaan aina vaikkei liity asiaan millään lailla.

Vierailija
92/92 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vastasi olevansa DI! Kaikki hyvin taas.

ap

Onnentyttö, jos oikeasti pääset treffeille DI kanssa. Hilaa saalis äkkiä veneeseen!

En tajua. Mikä siinä DI:ssä on hienoa? 

Ei mikään

-DI

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan