Joululahja idea omakotitalossa asuvalla vanhemmalla pariskunnalla?
Onko? tai ei nyt siis niiiin vanhoja mutta n. 68v
Kommentit (27)
Minä olen tuon ikäinen, enkä halua minkäälaista lahjaa. Romua on tarpeeksi eikä ruokalahja kuitenkaan osu omaan makuuni, kukat ja muut vastaavat ei kiinnosta. Mitään sokeripitoistakaan en syö
Menet sinne päiväksi töihin, etkä ostele mitään roinaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain saunatarvikkeita? Vihta tai vasta ;) Löylytuoksu tai jos jotain arvokkaampaa, niin kauniit pellavaiset laudeliinat. Saunatyynyt, löylymyssyt...
Unohtu mainita et toisella on paha allergia
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuon ikäinen, enkä halua minkäälaista lahjaa. Romua on tarpeeksi eikä ruokalahja kuitenkaan osu omaan makuuni, kukat ja muut vastaavat ei kiinnosta. Mitään sokeripitoistakaan en syö
Oliko tässä kyse sinusta?
Ei me tiedetä onko sillä pariskunnalla ideoita. Kysy heiltä. Ja opettele ilmaisemaan itseäsi suomeksi.
Lahjakortti ruokaravintolaan,teatteriin, kylpylään tms paikkaan, josta voisivat tykätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä kyse sinusta?
Ei, mutta kerroin mitä tuon ikäiset ajattelee
Lumikola sellanen kevyt firskasrsin.
Vierailija kirjoitti:
Lumilinko
Tämä tuli myös minulle mieleen. Todella kätevä varsinkin vanhemmille ihmisille!
Lupaudu syksyn lehtiä haravoimaan tai talvella hiekottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lumikola sellanen kevyt firskasrsin.
Varmaan heillä on jo.. Ja sit toi herkkukori, ne sano et pöydät notkuu ruoka. Kukka olis yks hyvä mutta millainen käy jos paha allergia?
Kuntosalikortit, koiranpentu, ratsastuskurssi, kotisiivouspalvelu, maastopyörät, pilkkihaalarit ja -välineet, kasvihuone, soutuvene, aurinkokello, pizzauuni, kaappikello, tanssikurssi, karaokelaitteet, ajopelisimulaattori, ristiikkolehti...
En itse halua herkkukoreja, saunatarvikkeita ym kliseistä. Haluan apua niihin töihin kotona mitä ei itte saa/voi tehdä, nuorillehan tuo on pahin mahdollinen lahjatoive kun eivät viitti. Mutta se on lahjaidea ja sitähän tässä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain saunatarvikkeita? Vihta tai vasta ;) Löylytuoksu tai jos jotain arvokkaampaa, niin kauniit pellavaiset laudeliinat. Saunatyynyt, löylymyssyt...
Unohtu mainita et toisella on paha allergia
Pähkinöitä, kalaa, hyasintteja, suklaata, sitruksia, tomaatteja, hajuvesiä, hunajaa, eläimiä, antihistamiinia, kortisonia, nenäkannu, adrenaliini-injektori, ambulanssi.