Joululahja idea omakotitalossa asuvalla vanhemmalla pariskunnalla?
Onko? tai ei nyt siis niiiin vanhoja mutta n. 68v
Kommentit (29)
MinÀ olen tuon ikÀinen, enkÀ halua minkÀÀlaista lahjaa. Romua on tarpeeksi eikÀ ruokalahja kuitenkaan osu omaan makuuni, kukat ja muut vastaavat ei kiinnosta. MitÀÀn sokeripitoistakaan en syö
Menet sinne pÀivÀksi töihin, etkÀ ostele mitÀÀn roinaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain saunatarvikkeita? Vihta tai vasta ;) Löylytuoksu tai jos jotain arvokkaampaa, niin kauniit pellavaiset laudeliinat. Saunatyynyt, löylymyssyt...
Unohtu mainita et toisella on paha allergia
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen tuon ikÀinen, enkÀ halua minkÀÀlaista lahjaa. Romua on tarpeeksi eikÀ ruokalahja kuitenkaan osu omaan makuuni, kukat ja muut vastaavat ei kiinnosta. MitÀÀn sokeripitoistakaan en syö
Oliko tÀssÀ kyse sinusta?
Ei me tiedetÀ onko sillÀ pariskunnalla ideoita. Kysy heiltÀ. Ja opettele ilmaisemaan itseÀsi suomeksi.
Lahjakortti ruokaravintolaan,teatteriin, kylpylÀÀn tms paikkaan, josta voisivat tykÀtÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tÀssÀ kyse sinusta?
Ei, mutta kerroin mitÀ tuon ikÀiset ajattelee
Lumikola sellanen kevyt firskasrsin.
Vierailija kirjoitti:
Lumilinko
TÀmÀ tuli myös minulle mieleen. Todella kÀtevÀ varsinkin vanhemmille ihmisille!
Lupaudu syksyn lehtiÀ haravoimaan tai talvella hiekottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lumikola sellanen kevyt firskasrsin.
Varmaan heillÀ on jo.. Ja sit toi herkkukori, ne sano et pöydÀt notkuu ruoka. Kukka olis yks hyvÀ mutta millainen kÀy jos paha allergia?
Kuntosalikortit, koiranpentu, ratsastuskurssi, kotisiivouspalvelu, maastopyörÀt, pilkkihaalarit ja -vÀlineet, kasvihuone, soutuvene, aurinkokello, pizzauuni, kaappikello, tanssikurssi, karaokelaitteet, ajopelisimulaattori, ristiikkolehti...
En itse halua herkkukoreja, saunatarvikkeita ym kliseistÀ. Haluan apua niihin töihin kotona mitÀ ei itte saa/voi tehdÀ, nuorillehan tuo on pahin mahdollinen lahjatoive kun eivÀt viitti. Mutta se on lahjaidea ja sitÀhÀn tÀssÀ kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain saunatarvikkeita? Vihta tai vasta ;) Löylytuoksu tai jos jotain arvokkaampaa, niin kauniit pellavaiset laudeliinat. Saunatyynyt, löylymyssyt...
Unohtu mainita et toisella on paha allergia
PÀhkinöitÀ, kalaa, hyasintteja, suklaata, sitruksia, tomaatteja, hajuvesiÀ, hunajaa, elÀimiÀ, antihistamiinia, kortisonia, nenÀkannu, adrenaliini-injektori, ambulanssi.