Taas on tietämäni nainen tehnyt lapsen elämäntyöttömän pummimiehen kanssa. Ja minä olen edelleen yksin; Mikä naisia oikein vaivaa??
Mikä noissa työttömissä pummeissa oikein viehättää naisia?? Minä olen 33v, yliopiston käynyt ja hyvissä töissä. Kaiken olen tehnyt oikein...Löytyy omistusasunto, sijoituksia, terveelliset elämäntavat. Silti vain vuodesta toiseen yksin. Samalla kun naiset valitsevat lusmupummeja!!!
Kuka selittäisi naisten logiikan?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... ei ne sijoitukset ja työt kauheasti auta ihmissuhteen muodostamisessa. Pitäisikö vähän kehittää sitä henkistä puolta ja vuorovaikutustaitoja?
Jos on saanut yliopistotutkinnon valmiiksi ja töitä, niin eiköhän mainitsemasi asiat ole aloittajalla keskimääräistä paremmat?
Kyllä niin omituista hiipparia yliopistolla ja työpaikoilla laahustaa, että ei välttämättä, todellakaan. Lisäksi näyttää arvottavan itsensä toisten yläpuolelle rahan perusteella. Yök.
Olen miettinyt ihan samaa ja tullut siihen tulokseen, että jotkut naiset haluavat ressukan, jonka voi pelastaa. He haluavat miehen, jonka elämän voi laittaa kuntoon. Yleensä homma aloitetaan laittamalla lapsi alulle merkkinä 100% sitoutumisesta. Ja pieleen menee. Osa uskoo ensimmäisen yrityksen jälkeen, että juoppo nisti ei vauvan myötä miehisty. Osa ei usko ikinä, vaan tehtailee niitä tenavia aina seuraavalle baariörisijälle.
Näitä naisia et haluaisi lapsesi äidiksi. Usko pois. Niitä tapauksia näkee opettajana ihan liikaa. Katsele mieluummin itsenäisiä ja kivoja naisia, jotka etsivät miestä - ei projektia.
Naisilla on nykyään omat tulot.
Ei silloin kelpaa kuka tahansa mies taakaksi.
Kuka jaksaa katsoa kaltaistasi palstaruikuttajaa?