Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on tietämäni nainen tehnyt lapsen elämäntyöttömän pummimiehen kanssa. Ja minä olen edelleen yksin; Mikä naisia oikein vaivaa??

Vierailija
05.12.2025 |

Mikä noissa työttömissä pummeissa oikein viehättää naisia?? Minä olen 33v, yliopiston käynyt ja hyvissä töissä. Kaiken olen tehnyt oikein...Löytyy omistusasunto, sijoituksia, terveelliset elämäntavat. Silti vain vuodesta toiseen yksin. Samalla kun naiset valitsevat lusmupummeja!!!

Kuka selittäisi naisten logiikan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel oot, siksi

Vierailija
2/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on sen lapsen naiselle siittänyt, mikset itse saa mitään aikaiseksi?

Vierailija
4/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi jännittävä. Et osaa tarjota naisille vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Samassa veneessä minäkin.

Vierailija
5/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tehneesi kaiken oikein ja samaan hengenvetoon halveksit naisten omia valintoja aja päätöksiä. - Oeltko varma, että oikeasti olisit suora lainaus:: aina tehnyt kaiken oikein.

Sinkkumies

Vierailija
6/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vain ole naisten mieleen. Syitä voi olla monia ja jos oikein tarkasti mietit, niin ehkä sä voit itsekin arvata mitä ne on.

Vierailija
7/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota naista on vaivannut himo kun ei ole sillä hetkellä ehkäisyä miettinyt. Inhimillistä.

Vierailija
8/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... ei ne sijoitukset ja työt kauheasti auta ihmissuhteen muodostamisessa. Pitäisikö vähän kehittää sitä henkistä puolta ja vuorovaikutustaitoja? 

Vierailija
9/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntyöttömän? Vieras termi itselleni. 

Vierailija
10/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aina yksin, et ole tehnyt mitään oikein. Taloudellisella menestymisellä keuliminen ei takaa sinulle naista.

Vierailija
11/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omat arvosi ovat rahassa ja statuksessa, niin kannattaa muistaa, että kaikki eivät jaa niitä. Se tuntemasi nainen voi arvostaa joitain muita seikkoja kuin edellä mainittuja. Itse arvostan empaattisuutta yli kaiken ts. miesihanteeni olisi eläinrakas kasvissyöjä tai vegaani. Siinä ei varallisuus ja koulutus auta, jos on kova luonteeltaan.

Vierailija
12/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi vihdoinkin alkaa pohtia, mikä häntä itseään vaivaa.

Vierailija
13/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut potentiaalisille naisille halustasi perheen perustamiseen? Ja oletko näyttänyt kiinnostuksesi naisia kohtaan? 

Vierailija
14/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiletko? Saisiko sinusta seuraa matkoille tai tapahtumiin? Oletko empaattinen? Voi olla siitäkin kiinni, että asut väärässä paikassa ja naiset ovat muualla tai sitten olet kranttu, etkä huoli tavallista naista.

Vierailija
15/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... ei ne sijoitukset ja työt kauheasti auta ihmissuhteen muodostamisessa. Pitäisikö vähän kehittää sitä henkistä puolta ja vuorovaikutustaitoja? 

Jos on saanut yliopistotutkinnon valmiiksi ja töitä, niin eiköhän mainitsemasi asiat ole aloittajalla keskimääräistä paremmat?

Vierailija
16/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nysväke siellä ihmettelee maailman menoa. 

Vierailija
17/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies on sen lapsen naiselle siittänyt, mikset itse saa mitään aikaiseksi?

Nainen valitsee miehen - ei toisinpäin kuin äärimmäisen harvoin...

Vierailija
18/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokaikiselle naiselle muistat ensimmäiseksi sanoa: Mikä sua vaivaa?!

Vierailija
19/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ruma? 

Vierailija
20/24 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et vain ole naisten mieleen. Syitä voi olla monia ja jos oikein tarkasti mietit, niin ehkä sä voit itsekin arvata mitä ne on.

Peilissä on vastaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi