Taas on tietämäni nainen tehnyt lapsen elämäntyöttömän pummimiehen kanssa. Ja minä olen edelleen yksin; Mikä naisia oikein vaivaa??
Mikä noissa työttömissä pummeissa oikein viehättää naisia?? Minä olen 33v, yliopiston käynyt ja hyvissä töissä. Kaiken olen tehnyt oikein...Löytyy omistusasunto, sijoituksia, terveelliset elämäntavat. Silti vain vuodesta toiseen yksin. Samalla kun naiset valitsevat lusmupummeja!!!
Kuka selittäisi naisten logiikan?
Kommentit (24)
Se mies on sen lapsen naiselle siittänyt, mikset itse saa mitään aikaiseksi?
Et ole tarpeeksi jännittävä. Et osaa tarjota naisille vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Samassa veneessä minäkin.
Sanot tehneesi kaiken oikein ja samaan hengenvetoon halveksit naisten omia valintoja aja päätöksiä. - Oeltko varma, että oikeasti olisit suora lainaus:: aina tehnyt kaiken oikein.
Sinkkumies
Sä et vain ole naisten mieleen. Syitä voi olla monia ja jos oikein tarkasti mietit, niin ehkä sä voit itsekin arvata mitä ne on.
Tuota naista on vaivannut himo kun ei ole sillä hetkellä ehkäisyä miettinyt. Inhimillistä.
Niin... ei ne sijoitukset ja työt kauheasti auta ihmissuhteen muodostamisessa. Pitäisikö vähän kehittää sitä henkistä puolta ja vuorovaikutustaitoja?
Elämäntyöttömän? Vieras termi itselleni.
Jos olet aina yksin, et ole tehnyt mitään oikein. Taloudellisella menestymisellä keuliminen ei takaa sinulle naista.
Jos omat arvosi ovat rahassa ja statuksessa, niin kannattaa muistaa, että kaikki eivät jaa niitä. Se tuntemasi nainen voi arvostaa joitain muita seikkoja kuin edellä mainittuja. Itse arvostan empaattisuutta yli kaiken ts. miesihanteeni olisi eläinrakas kasvissyöjä tai vegaani. Siinä ei varallisuus ja koulutus auta, jos on kova luonteeltaan.
Ap:n kannattaisi vihdoinkin alkaa pohtia, mikä häntä itseään vaivaa.
Oletko kertonut potentiaalisille naisille halustasi perheen perustamiseen? Ja oletko näyttänyt kiinnostuksesi naisia kohtaan?
Urheiletko? Saisiko sinusta seuraa matkoille tai tapahtumiin? Oletko empaattinen? Voi olla siitäkin kiinni, että asut väärässä paikassa ja naiset ovat muualla tai sitten olet kranttu, etkä huoli tavallista naista.
Vierailija kirjoitti:
Niin... ei ne sijoitukset ja työt kauheasti auta ihmissuhteen muodostamisessa. Pitäisikö vähän kehittää sitä henkistä puolta ja vuorovaikutustaitoja?
Jos on saanut yliopistotutkinnon valmiiksi ja töitä, niin eiköhän mainitsemasi asiat ole aloittajalla keskimääräistä paremmat?
Ihme nysväke siellä ihmettelee maailman menoa.
Vierailija kirjoitti:
Se mies on sen lapsen naiselle siittänyt, mikset itse saa mitään aikaiseksi?
Nainen valitsee miehen - ei toisinpäin kuin äärimmäisen harvoin...
Kai jokaikiselle naiselle muistat ensimmäiseksi sanoa: Mikä sua vaivaa?!
Vierailija kirjoitti:
Sä et vain ole naisten mieleen. Syitä voi olla monia ja jos oikein tarkasti mietit, niin ehkä sä voit itsekin arvata mitä ne on.
Peilissä on vastaus.
Incel oot, siksi