Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kun lapseni isän,tulevan mieheni avovaimo ei ymmärrä päästää miehestä irti....

Vierailija
25.09.2008 |

takana salasuhde, yli neljä vuotta tunnettu,oltu yhdessä silloin tällöin,meillä yhteinen lapsi 3v.

nyt on päätetty miehen toiveesta,että yritetään yhdessä ihan kunnolla,muutto pois avovaimolta,mahd.naimisiin ym..

ja hän yrittää tehdä avokkaalleen selväksi mahd. "ystävällisesti",että heidän suhde on ohi,ei toivoa.. poistua siltoja polttamatta.

mutta ko. nainen ei suostu uskomaan,roikkuu miehessä kiinni keinolla millä hyvänsä, nainen on varakas,ja yrittää jopa "ostaa" miehen:)))

minä täällä taustalla vaan ihmettelen,että miten tuon naisen saisi ymmärtämään.. en puutu heidän selvittelyihinsä,enkä mitään,mutta en vaan tajua..siis jopa ostaisi miehen,rahalla???

mutta mitkään maailman mammonat ei miehen päätä käännä.

ja nainen tietää minusta ja lapsesta,luulee sen olleen ohi,mutta ehkä aavistaa,että liitymme miehen lähtöön.

surkeata seurattavaa..

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu nyt äkkiä eroon tuollaisesta epäluotettavasta äijästä!

ok,myönnän olevani tyhmä,mutta ollaan päätetty yrittää,niin ei se mitään maksa.

jos halutaan toisistamme eroon,niin onnistuuhan se.

ja en tosiaan voi olla varma,ettei hän pettäisi minua,mutta kuka voi olla varma?

lisäksi mies on muuttunut ei nyt sairraalloisen mustasukkaiseksi,mutta oudon mustasukkaiseksi,eli aikoo kaiketi kiinni pitää... tai mitä lie. en tiedä.

hän oli raivoissaan lapsesta,mutta nyt on alkanut käyttäytyä kuin isä,eli aikaa on vaatinut omaksua isän rooli "poikamiehelle"..

mutta yrittänyttä ei laiteta.

tulta päin!

-ap

Vierailija
22/76 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee niin että sanot että seksiä tulee vasta sitten kun on muuttanut pois? Tuohan on ihan älytöntä saat seksiä kolme kuukautta, jos et siihen mennessä muuta pois niin seksi loppuu. Tietenkin mies nauttii sinun panemisesta tämän ajan mieluummin kuin ei yhtään. Mieti nyt vähän!

siinä on sovittu aikaraja,jolloin mies on muuttanut pois.

jos näin ei ole,jatkamme vain isänä ja äitinä. seksi väliltämme pois,ja kaikki muu.tavataan vain lapsen tapaamisen merkeissä. näin olen ilmoittanut asian olevan,ja näin tulee tapahtumaan.

siihen asti selvitelkööt keskenään ihan rauhassa.

ei ole kiire minnekkään.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se sun lapsi silloin on? Vai ihanko lapsen aikana panette? No tietysti miehen pitää käyttää tämä 3 kuukautta tehokkaasti hyväksi kun sitten loppuu paneminen, kun ei ole muttanut pois avovaimon luota!

[tiedän sen,tunnen miehen jo monien vuosien ajalta;harrastamme seksiä melkein päivittäin,ja päivässä kertoja kertyy 5-12. eli ei mies paljon enempään pysty:))

tunnen hänen fyysiset rajansa aika hyvin.

-ap

i]on useampiakin kierroksessa?

Vierailija
24/76 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieshän on tosiaan avovaimostaan taloudellisesti riippuvainen. Eli taitaa olla työtön, ja avovaimon ollessa töissä ehtii vaikka kuinka monta kertaa.

Ja ap:n lapsi on tietenkin päiväkodissa.

Kerro mulle ap miten tämä tehdään. Mun poikaystävä ei asu meillä, mulla on 6-vuotias ja hyvä jos kerran parissa viikossa.

Vierailija
25/76 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sitten 12 kertaa/ vrk. Voi etä mä olen kade...

nukuin vain hetkisen. . lisää vettä myllyyn, luulen,että olen toistamiseen raskaana!

sitä,mitä teen,jos näin on,en tosiaan tiedä. varmaan abortin?

mutta joku siis ilveili seksin määristä,ja siitä,etteikö mies saa:kyllä,hän saa joka kerta,siinä se onkin,kun rakastelemme toisemme "kuiviin". eikä kyse ole tuntikausien jyystämisestä.

mutta nyt lähden apteekkiin raskaustestiä aamuksi ostamaan.

kiitos,oli "kiva" taas lukea mielipiteitä,ja ei asia ole tosiaan ihan yksinkertainen.

välillä en halua miestä,välillä haluan.en tiedä itsekkään!

-ap

Vierailija
26/76 |
26.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi toiseen huoneeseen ja sitten pika pano, sinä kuiva, mutta mies laukeaa.

Tämä sitten 12 kertaa/ vrk. Voi etä mä olen kade...

Niin määkin ;)

Vierailija
27/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo, niin helvetin tyhmä ja paskaan tyytyvä. Lue nyt toi oma lauseesi kerran ajatuksella läpi.

Vierailija
28/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
29/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole niin miksi hän ei sitten vaan lähde?

Jos on niin sitten ymmärrän, että yrittää tehdä eron sovussa. Harvoin se kyllä onnistuu.

Vierailija
30/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kärsisi, ei kitisisi, eikä olisi hankala. Tietysti niin.

Mutta itse varastat häneltä miehen. Ei sitä tarvitse purematta niellä. Miehesi on tomppeli kun yleensä antautuu vedätettäväksi. Jos miehesi olisi tosimies, hän tekisi selväksi, että tässä käy näin.

Onnea valitsemallasi tiellä. Itse en haluaisi vastaeronnutta omiin nurkkiini suremaan eroaan ja itkemään edellisen suhteen epäonnistumista.

Seukkasin aikoinaan varatun miehen kanssa. Tein hänelle selväksi, että huolin hänet vasta kun ero on käyty läpi ja surut surtu ja itkut itketty. Ei eronnut koskaan.

Jos olisin ottanut hänet heti, olisimme varmaan olleet yhdessä kunnes olisin kyllästynyt myötäsuremaan eroa.

Vierailija
31/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokkaalla on entisestä avioliitosta lapsia,jotka eivät tiedä koko kuviosta mitään.

lisäksi miehellä on ns. "velkaa" avokkaalleen,firman perustamisesta,jonka maksut pitää sovussa saada järjestettyä..

heillä on kuitenkin 10vuoden suhde takana,joten työstämistä riittää..

olen kyllä sanonut,että täysin loukkaamatta se ei onnistu,mutta pehmentää toki voi..

-ap

Vierailija
32/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kahden ihmisen välinen liitto yleensä ole sellainen, kuin ulkopuolisesta näyttää. Ei, vaikka se ulkopuolinen olisi suhteessa toiseen osapuoleen.

Vuosien yhdessäolo, molempien suvut, ehkä lapset, yhteiset muistot ja sitoutuminen... Ei sitä helppoa ole lopettaa. Kummankaan puolelta, tämä sinun tuleva oma miehesi ei varmasti sinulle tilitä kaikkia niitä tunteita, joita avovaimo ja ero aiheuttavat.

Ymmärrän hyvin avovaimon epätoivon. Säälittävältä hän ei vaikuta, säälittävää on tässä ihan jotkut muut asiat.

Mutta oikeassa kyllä ap olet. Surkeata seurattavaa.

Vierailija
33/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kai se on päästää irti, jos pitempikin suhde kyseessä. Oletko arvon ap kertonut kaikkea aiheeseen liittyvää, joka puoltais avovaimon roikkumista?

Itse lemppaisin kyllä petturimiehen saman tien ovesta ulos, mutta kaikki eivät ole samanlaisia. Ikävä kyllä sinulla itselläsi tulee olemaan vaikeat ajat edessä. Tiedän juuri samanlaisen tapauksen, jossa ukko kivasti pomppii kahden naisen pauloissa. Ja heikoimmalle jäi se, joka sai lapsen hänen kanssaan... :/

Varattuihin miehiin ei vain yksinkertaisesti kannata seota!! Piste.

Vierailija
34/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huolisi mistään hinnasta. Parempiakin on tarjolla. Et taida arvostaa itseäsi kovinkaan paljon?

Vierailija
35/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en oletakkaan naisen luovuttavan miestä hopeatarjottimella,en.tottahemmetissä se sattuu.

tiedän kyllä,kun aikoinaan rakastuin mieheen, ja  raskaana ollessani vetäydyin sivuun ..päätin pärjätä,ja antaa miehen olla..  eikä mies tosiaan muuta tänne:))-ap

Vierailija
36/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, joka pettää pitkäaikaista avovaimoaan ja salasuhteen tultua raskaaksi jättää tilanteen kellumaan neljäksi vuodeksi... Mies, joka ei saa erottua tyylikkäästi, kun on muka päätöksen tehnyt, mies, joka ajautuu kahden naisen tapeltavaksi... Mies, joka haluaa säilyttää välit exään, ettei joudu velkaansa maksamaan rumasti, mies, joka ei lainkaan piittaa mammonasta.

Vau. Mikä saalis.

Vierailija
37/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muuta sanoa.

Vierailija
38/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on 3 vuotias lapsikin niin miksi mies ei ole aiemmin jättänyt avokkiaan. Hei haloo, jos mies haluais lähteä niin se olis lähtenyt jo aikoja sitten.

Reps, vai yrittää avokki ostaa miehen ja mies ei voi lähteä. Buahahaaaaa......

Kuka ottaa miehen, joka siittää äpäriä ja silti jatkaa asumista vaimonsa kanssa.

Vierailija
39/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä naisia sikiää, jotka on valmiita ottamaan tuollaisen idiootin itsellensä?

Vierailija
40/76 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se kodinrikkoja olet. Ettäs kehtaat. Ja oletko muuten varma että "tuleva miehesi" ei tee tuota sinulla sitten aikanaan? Ja lapsi ei tee mitään oikeutta sinulle riistää toiselta miestä. YÄK, mikä ihminen.