Aina kun olen lähdössä reissuun niin äitini yrittää keksiä tekosyitä miksen voi lähteä
esim. ulkmaille niin sanoo että se on niin pelottava maa ei sinne kannata mennä. Onko äitini oikeassa ettei kannata matkustaa???
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti ihan samanlainen
Luuletko et se johtuu siitä et uskoo oikeasti jotain pahaa tapahtuvan lapselleen, vai et jää yksin, vai jostain muusta? Itse kannustaisin lastani lähtemään maailmalle jos siis oliis lapsi. (jos vaan muistaisi liikkua siellä turvallisesti!)
Se on kontrollointia jolla yritetään estää lasta elämästä . Ei kannata kuunnella vaan reissun päälle vaan .
Ei kannata mennä.
Lapsia tappavat ihmissyöjäsudet aiheuttavat kauhua Intiassa - pedot surmanneet useita ihmisiä, kymmeniä loukkaantunut
https://yle.fi/a/74-20110012
😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko et se johtuu siitä et uskoo oikeasti jotain pahaa tapahtuvan lapselleen, vai et jää yksin, vai jostain muusta? Itse kannustaisin lastani lähtemään maailmalle jos siis oliis lapsi. (jos vaan muistaisi liikkua siellä turvallisesti!)
Niiin. Jos. JOS muistaisi. Ehkäpä juuri siksi ei halua laskea JOS tietää että on kuuhelo eikä muistaisi liikkua turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Älä lähde. Kuolet
Et sinä sieltä onnea löydä. Vain tuskaa ja kipua... Kyyneleitä
Tuttuni lähti noin polleana maailmalle. Nyt kuollut
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni lähti noin polleana maailmalle. Nyt kuollut
💀
Muista, että Suomi on maailman onnellisin maa
Äitisi haluaa sinun olevan hänestä riippuvainen. Napanuora poikki vaan ja elämä haltuun. Seuraavaksi tulee uhriutuminen.
Älä hyvä lapsi tapa itseäsi
Älä lähde
Sinä et Ap lähde. Piste.
Kiität myöhemmin
Sinä olet velkaa äidillesi sen, että pysyt elossa
Mieti sitä jos itsekkyydeltä pystyt
Talvella ei muutenkaan kannata matkustaa. Meri on kylmä.
Napanuora poikki ja elämää kohti. Seuraavaksi hän uhriutuu pidä varasi.
Mitä sinä Ap siellä sitten edes tekisit. Et osaa maan tapoja. Et tunne ketään. Olet helppo uhri siellä. Ne kuule heti alkaa seuraan siellä. Huomaa, että olet yksin.
Johtopäätös äitisi todella välittää sinusta on huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Talvella ei muutenkaan kannata matkustaa. Meri on kylmä.
Eikä vielä saa edes talvi Dieseliä kaikilta asemilta.
Käyt Ahvenanmaalla. Se siitä. Yövyt hotellissa sitten. Ja soitat klo 10.