Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (3685)
Ihan uskomatonta vinkumista Kelalaisilta jos eivät suostu konttorilla käymään edes kerran viikossa. Miten tuo työmoraali on tuolla porukalla noin alas vajonnut ? Kelalaiset ovat turhan etuoikeutettuja ja pilallehemmoteltuja. Ei millään muullakaan alalla pääse noin helpolla.
Helsingissä aivottoman vihervasemmiston tärvelemä liikenne nyt tekee työmatkoista helvetillisiä, mutta kyllähän siitä kaikki täällä joutuu kärsimään yhtälailla.
Itse olen etätöissä korkeintaan päivän viikossa. Ja kyllä se työnteko paremmin toimistolla sujuu.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä laittaisi mitään empaattista demarinaista johtamaan Kelan tekoälysiirtymää jos joku fiksumpi ja kokeneempi tuohon tehtävään löytyisi. Saattaa olla aika vaikea tehtävä ja kyllä tuossa väistämättä joutuu irtisanomaan valtavasti ihmisiä. Tiedä sitten onko tuo empaattisuus muutosjohtajalle teoälysiirtymää johtavalle edes mikään valtava etu.
Voi jäädä omatkin työttömyystuet ja eläkkeeet saamatta jos systeemi ei sitten toimikaan.
Joo, ei tuossa kelan johtajavalinnassa saa puoluekirja olla se ohjaava tekijä. Kelan tekoälysiirtymä on liian vaikea asia. Kelan systeemien toimivuus ja tehokkuus on lopulta ihan kaikkien suomalaisten yhteinen asia. Ja käsittääkseni Lehtosen CV oli varsin vaikuttava ja itse henkilö älykäs ja kykenevä.
Sairaslomia tulee ihan kaikille. Ja aika yksityisiä asioita ne yleensä ovat muilla paitsi valtiojohdolla. Pikaista paranemista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela menettää nyt (Lehtosen perseilyn takia) juuri niitä työntekijöitä, joilla on kovin työtahti ja ankara työmoraali. He tekevät työnsä hyvin, koska he asettavat itse itselleen korkean vaatimustason. He eivät siedä huonoa johtamista. Lehtosen toiminta on alle kaiken arvostelun. Rima oli melko alhaalla jo valmiiksi, mutta Lasse veti riman alta. Hän on hyvä limbossa!
Lasse "Limbo" Lehtonen.Lehtonen on rehellisenä suomalaisena vain puhunut totta.
Jokainen normaaliälyinen tajuaa että 2000 kelalaista saa kenkää eli noin 25% väestä koska tekoäly. Ja ne jotka eivät jaksa raahautua konttorille saavat kenkää ensimmäisenä koska ihmisen läsnäolo on se mitä tekoäly ei korvaa.
Oli johtajana sitten Lehtonen tai joku kauniimmin ja empaattisemmin sanaileva demarinainen lopputulos on ihan sama. 2000 ihmistä lähtee ja myöhemmin varmaankin vielä enemmänkin.
Uskomatonta miten esim jotkut toimittajat telkkarissa eivät tätä todellisuutta tunnu tajuavan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta vinkumista Kelalaisilta jos eivät suostu konttorilla käymään edes kerran viikossa.
Asia on selitetty sinulle tässä ketjussa ja monessa muussa useamman kerran. Lue ja sivisty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta vinkumista Kelalaisilta jos eivät suostu konttorilla käymään edes kerran viikossa.
Asia on selitetty sinulle tässä ketjussa ja monessa muussa useamman kerran. Lue ja sivisty.
Mutku ei pääse öyhöttämään.Byääääähhhh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä laittaisi mitään empaattista demarinaista johtamaan Kelan tekoälysiirtymää jos joku fiksumpi ja kokeneempi tuohon tehtävään löytyisi. Saattaa olla aika vaikea tehtävä ja kyllä tuossa väistämättä joutuu irtisanomaan valtavasti ihmisiä. Tiedä sitten onko tuo empaattisuus muutosjohtajalle teoälysiirtymää johtavalle edes mikään valtava etu.
Voi jäädä omatkin työttömyystuet ja eläkkeeet saamatta jos systeemi ei sitten toimikaan.
Joo, ei tuossa kelan johtajavalinnassa saa puoluekirja olla se ohjaava tekijä. Kelan tekoälysiirtymä on liian vaikea asia. Kelan systeemien toimivuus ja tehokkuus on lopulta ihan kaikkien suomalaisten yhteinen asia. Ja käsittääkseni Lehtosen CV oli varsin vaikuttava ja itse henkilö älykäs ja kykenevä.
Sairaslomia tulee ihan kaikille. Ja aika yksityisiä asioita ne yleensä ovat muilla paitsi valtiojohdolla.
Eikö Valtio voisi pyytää Pekka Lundmarkia kokoamaan tiimin joka hoitaisi asian. Kun palkalla ei voi kilpailla, niin kiittäisi myöhemmin palveluista valtiolle jollain prenikalla.
LENTÄVÄ PULIUKKO (lauletaan samalla melodialla kuin "Lentävä kalakukko")
Kela Goldi kortti taskussa kiilsi
Taskussa kiilsi
Paluulento lähtee portilta viisi
Lentävä puliukko
Väkijuomapullon tax freestä ostin
Tax freestä ostin
Pullonkaulan heti huulille nostin
Lentävä puliukko
Tyrät ne rytkyivät, Helsinkiin käy tie
Retkut vain hytkyivät, se turbulenssiin vie
Jaloviinapullon pohojahan ryypin
Pohojahan ryypin
Bisneksessä näin mä sammuneen tyypin
Kollega puliukko
Kortistosta eilen korvauksen nostin
Korvauksen nostin
Stockmannilta pari viiniä ostin
Lentävä puliukko
Kampin baarista mä naikkosen iskin
Naikkosen iskin
Tarjos mulle vielä kaljan ja viskin
Aivoton sometähti
Tyrät ne rytkyivät, Espalle käy tie
Retkut vain hytkyivät, se turmelukseen vie
Kämpin sviitissä mä naikkosta pistin
Naikkosta pistin
Varvin jälkeen menin äärelle tiskin
Lentävä puliukko
Kolome kossua ja vissy ja vissy kossulla
Ja kossu kolalla ja votka lapiolla
Ja votka palamalla, eiku sammuttamalla
Korttiakin lyötiin, huastettiin riitaa
Huastettiin riitaa
Joku veti pari kallista viivaa
Lentävä puliukko
Ryhmä Kela sekä rillumarei
Rillumarei
Miekkataksi meidät Pasilaan jo vei
Lentävä puliukko
Tyrät ne rytkyivät, Böleen kun käy tie
Retkut vain hytkyivät, se putkareissuun vie
Vertti pasko vielä sellissä housuun
Sellissä housuun
Vitutuskin alko valtavan nousuun
Veikkauksen puliukko
Vertti, Lasse, Vornis, Väinö ja Kalle
Väinö ja Kalle
Kaksi viimeisintä jäi sporan alle
Lentävä puliukko
Oikeudessa ollaan, istunto alakaa
Istunto alakaa
Vornis ampu vielä tuomarin jalakaan
Vankilaan joka ukko
Saatana! Enkö mä oo monta kertaa sanonu
Että ei siellä ammuskella pitkin nurkkia
Perkele! Kansanedustajan palkat juo ja kaikki
Millä perkeleellä sinä muu elät? Saatanan viinajuoppo
THE END
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin pelattu Lasselta jos tällä selvisi ryypputkesta
Uhrituminen on nyt muotia. Ja kuten aiemmin totesin, kusipää uhriutuu aina. Lehtonen on oppikirjaesimerkki tästä. Päihdeongelmia, työpaikkakiusaamista, poissaoloja sovituista kokouksista, typeriä kommentteja somessa (Kelan työntekijöiden haukkuminen), vastuunpakoilu, kömpelö anteeksipyyntö, ryyppyreissulle lähtö sairaslomalla, poliisin haaviin joutuminen Brysselissä.
En hetkeäkään usko, että Lehtonen lopettaa sekoilut tai ryhdistäytyy. Sehän merkitsisi samaa kuin myöntäisi virheensä. Virheitä ei voi myöntää, koska se merkitsee samaa kuin häviäminen. Lehtonen on huono häviäjä. Henkisesti teinipojan tasolla. Kaikki ongelmanratkaisukeinot (piileskely, vastuunpakoilu, valehtelu) ovat kuin kusipäisen teinipojan pelikirjasta.
En löytänyt mitään Lehtosen uhriutumista, laitatko linkin tähän?
Vierailija kirjoitti:
Kela menettää nyt (Lehtosen perseilyn takia) juuri niitä työntekijöitä, joilla on kovin työtahti ja ankara työmoraali. He tekevät työnsä hyvin, koska he asettavat itse itselleen korkean vaatimustason. He eivät siedä huonoa johtamista. Lehtosen toiminta on alle kaiken arvostelun. Rima oli melko alhaalla jo valmiiksi, mutta Lasse veti riman alta. Hän on hyvä limbossa!
Lasse "Limbo" Lehtonen.
Esität fantasioistasi faktoina.
Kukaan ei nosta kytkintä nykyisessä työtilanteessa oma-aloitteisesti, ei hyvät eikä huonot.
Niin voi olla vapaa suhde puolinja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Lehtoselta löytyy 30 tuhatta twiittiä mutta alapeukuttelun tueksi trolli ei löydä ainuttakaan jonka voisi esittää todisteeksi uhriutumisesta? Eiköhän tuo väite ole näin ollen debunkattu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta vinkumista Kelalaisilta jos eivät suostu konttorilla käymään edes kerran viikossa. Miten tuo työmoraali on tuolla porukalla noin alas vajonnut ? Kelalaiset ovat turhan etuoikeutettuja ja pilallehemmoteltuja. Ei millään muullakaan alalla pääse noin helpolla.
Helsingissä aivottoman vihervasemmiston tärvelemä liikenne nyt tekee työmatkoista helvetillisiä, mutta kyllähän siitä kaikki täällä joutuu kärsimään yhtälailla.
Itse olen etätöissä korkeintaan päivän viikossa. Ja kyllä se työnteko paremmin toimistolla sujuu.
Miksi toimistolla pitäisi käydä vain käymisen vuoksi, jos se ei ole välttämätöntä työntekemisen kannalta?
Sinä olen näköjään työntekijä, joka ei kykene itsenäiseen työskentelyyn, tai sitten tarvitset ympärillesi juorukerhoa tai kiusattavia tai haluat nuoleskella pomon takalistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtoselta löytyy 30 tuhatta twiittiä mutta alapeukuttelun tueksi trolli ei löydä ainuttakaan jonka voisi esittää todisteeksi uhriutumisesta? Eiköhän tuo väite ole näin ollen debunkattu.
Lasse, sinäkö siinä uhriudut?
(Tyyppi jolla on 30 000 tviittiä, käy varmasti myös Vauvalla).
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pystyvät olemaan tehokkaita etänä toiset ei. Itse olen tehokkaampi työpaikalla. Kannatan kuitenkin n. 4-6 etäpäivää / kk etäpäivää tarvittaessa. Se tuo mukavaa joustoa perheellisen arkeen ja mahdollistaa työntekoa loma-asunnoltakin, mutta työyhteisö tuolla etäilymäärällä vielä pysyy jotenkin kasassa.
Ei se pyykkkikoneen pyörittäminen ja ruuanlaitto työtehtävien ohessa kotona välttämättä työtehoa lisää.
Ja työyhteisön kannalta toimistossa oleskelu on hyödyllistä. Tutustuu työkaverihin, saa tietoa ja oppii toisilta. Läsnäololla luodaan yhteishenkeä.
Mitähän sillä yhteishengellä tekee, kun irtisanomiset alkavat? Työntekijöiden ei tarvitse olla mikään yhteisö eikä työkavereihin tarvitse ystävystyä. On ainakin henkisesti helpompaa, jos ja kun työsuhde päättyy.
Nyt eletään 2000-lukua eikä 1900-lukua. Työntekemisen tavat ovat muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pistää sinulle jauhot suuhun niin se ei ole uhriutumista. Toki voit sitten itse uhriutua, kuten näköjään teetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toimistolla pitäisi käydä vain käymisen vuoksi, jos se ei ole välttämätöntä työntekemisen kannalta?
Sinä olen näköjään työntekijä, joka ei kykene itsenäiseen työskentelyyn, tai sitten tarvitset ympärillesi juorukerhoa tai kiusattavia tai haluat nuoleskella pomon takalistoa.
Muista että vaikka sinä tosiasiallisesti olisit työntekijä joka saisi enemmän aikaan kotona, moni muu ei ole ja tyypillisesti johtoportaassa on tähän laajempi näkymä kuin yhden osaston yhdellä työntekijällä. Jos tuhannesta työntekijästä 200 työskentelee paremmin etänä ja 800 paremmin konttorilla niin on parempi yrityksen kannalta että kaikki työskentelevät konttorilla kuin että kaikki ovat etänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pistää sinulle jauhot suuhun niin se ei ole uhriutumista. Toki voit sitten itse uhriutua, kuten näköjään teetkin.
En nyt erityisesti koe, että olisit laittanut jauhoja minnekään, mutta hyvä, että pidät tätä ketjua aktiivisena ja nostat jatkuvasti ylös.
ps. En edes ollut se, joka väitti Lassen uhriutuneen. Vastasin vain sinun kiusaksesi, kun tunnet tarvetta puolustella öykkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olen näköjään työntekijä, joka ei kykene itsenäiseen työskentelyyn, tai sitten tarvitset ympärillesi juorukerhoa tai kiusattavia t
Muista että vaikka sinä tosiasiallisesti olisit työntekijä joka saisi enemmän aikaan kotona, moni muu ei ole ja tyypillisesti johtoportaassa on tähän laajempi näkymä kuin yhden osaston yhdellä työntekijällä. Jos tuhannesta työntekijästä 200 työskentelee paremmin etänä ja 800 paremmin konttorilla niin on parempi yrityksen kannalta että kaikki työskentelevät konttorilla kuin että kaikki ovat etänä.
Toistan sinullekin aiemman kommenttini: Suloista kun ihan tosissasi ajattelet, että konttorille pyydettäisiin vain yhdeksi päiväksi viikossa, jos oikeasti työntekijät olisivat noin tehottomia kotona.
Vierailija kirjoitti:
Niin voi olla vapaa suhde puolinja toisin.
?
Jos tarkoitat seurassa ollutta naista, hän on Lehtosen sukulainen.
Jotkut pystyvät olemaan tehokkaita etänä toiset ei. Itse olen tehokkaampi työpaikalla. Kannatan kuitenkin n. 4-6 etäpäivää / kk etäpäivää tarvittaessa. Se tuo mukavaa joustoa perheellisen arkeen ja mahdollistaa työntekoa loma-asunnoltakin, mutta työyhteisö tuolla etäilymäärällä vielä pysyy jotenkin kasassa.
Ei se pyykkkikoneen pyörittäminen ja ruuanlaitto työtehtävien ohessa kotona välttämättä työtehoa lisää.
Ja työyhteisön kannalta toimistossa oleskelu on hyödyllistä. Tutustuu työkaverihin, saa tietoa ja oppii toisilta. Läsnäololla luodaan yhteishenkeä.