Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä

Vierailija
05.12.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html

Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.

Kommentit (3610)

Vierailija
2581/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtosen valkopesu on alkanut. Eikös suomalaiset sanoneet, että sairauslomalla ei kuulu mennä töihin. 

Olen ollut usein sairaslomalla töissä. Aika normaalia etätöissä.

Etätöitä ryyppylomalla Belgiassa. Ei vanha äijä tollasta jaksa.

Etätöitä ei voi tehdä noin vain ulkomailla. Pitää olla lähetetty työntekijä ja A1-todistus. Työmatkat ulkomailla on taas eri asia. Käsitteet haltuun.

Mistä tiedät ja ketä koskee. Oletko joskus muka töissä. Nyt taidat olla kelaloinen.

Vierailija
2582/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voida jo myöntää, että terveysongelman tarkempi diagnoosi on alkoholimyrkytys? Selväähän se on.

Voi olla myös haima- tai maksatulehdus. Molemmat ovat sairaalahoitoa vaativia tiloja.

Mutta miksi häntä ohjasi portilta kolme vihaisen ja epäluuloisen näköistä poliisia? Kuin piiritettynä? Tätä ei nyt mitenkään voi selittää sairaudella. Sairaat eivät kävele kädet rennosti housun taskussa. Olen nähnyt samanlaisia kuvia vain kännisiltä joita poliisi puhuttaa.

Koska on siellä kännissä ärhennellyt ettekste tiedä kuka mä oon, mulla on oikeus jne?

Tai sitten ei, mutta tuo tuli ekana mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään puhutaan paljon itseohjautuvuudesta ja itsen johtamisesta (self leadership). Lehtosesta ei ole johtamaan Kelaa mutta ei myöskään itseään. 

Tunnetko muka Lehtosen ja hänen johtamistapansa. Aina voi laukoa kaikenlaista vaikka itse taidat olla työttömänä loisiva kelaloinen.

Vierailija
2584/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelan viestinnän mukaan Lehtosen joutuminen sairaalahoitoon ei vaikuta Kelan toimintaan millään tavalla.

No okei. Hyvä tietää että on ihan sama onko pääjohtaja letkuissa.

Vit** tää kriisiviestintä hakee vertaistaan ja nyt mä meen varmaan nukkumaan.

no tämä nyt on pakko julkaista ettei heti maanantaina ole linjat punaisena että kulkeeko työ normaalisti kun suurvisiiri ei ole Suomessa. Mutta rauha maahan, Kela pysyy pystyssä vaikka useamman vuodenkin ilman pääjohtajaa.

Lasse näyttää itse, ettei kela virkailijoita mihinkään tarvitse. Homma hoituu tekoälylläkin.

Vierailija
2585/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksessa onneksi riittää alkoholisteja mistä valita uusi juoppo puliukko Reissa-Lassen tilalle.

Taidat itse olla työtön rappiojuoppo. Mene junan alle vttupää nin teet palveluksen itsellesi .

Vierailija
2586/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtosen ympärillä tungeksiva fanikerho (Hyvä Veli -verkosto) on nyt paniikissa. Nyt he yrittävät kirjoittaa historiaa uusiksi. Siis herra Lehtosen koko työhistoriaa ja myös terveyshistoriaa. He jankuttavat, että Lehtonen ei ole koskaan ollut alkoholisti eikä huono pomo (työpaikkakiusaaja), vaikka molemmat ongelmat kyllä nousivat esiin jo aiemmissa työpaikoissa. 

Miksei jää jo eläkkeelle? Eikö tällaiset eläköidy yleensä alle kuuskymppisenä?

Eläkeikä ei ole 60 vuotta ainakaan vielä. Toisin voi olla kaltaisellasi juopolla työkyvyttömällä apinalla.

Sivistyspuolueen ulostuloja nämä muutamat?

Vierailija
2587/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään puhutaan paljon itseohjautuvuudesta ja itsen johtamisesta (self leadership). Lehtosesta ei ole johtamaan Kelaa mutta ei myöskään itseään. 

Hyvinhän tuo saa johdettua viinapullon suuhun.

Kelaloisjäte sieltä haukkuu sairasta miestä. Mene vttupää junan alle niin teet perheellesi ja itsellesi palveluksen. Sinunalaisesit kuolemasta yhteiskunta kiittää. 

Vierailija
2588/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan viestinnän mukaan Lehtosen joutuminen sairaalahoitoon ei vaikuta Kelan toimintaan millään tavalla.

Hei, älä nyt vielä mee nukkumaan. Täällä on hyvä meininki. Luovuus kukkii ja runosuoli pulppuaa. "Lentävä Puliukko" -biisi on hyvin suosittu karaokessa. Sekä kotona että baarissa. Enpä muista milloin olisi viimeksi tuota biisiä laulettu baariyleisön itse keksimillä sanoilla. Parhaista lyyrikoista saa ilmaisen pitsan. Laki ei nimittäin salli ilmaisen alkoholin tarjoamista.  :D

Vierailija
2589/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no tämä nyt on pakko julkaista ettei heti maanantaina ole linjat punaisena että kulkeeko työ normaalisti kun suurvisiiri ei ole Suomessa. Mutta rauha maahan, Kela pysyy pystyssä vaikka useamman vuodenkin ilman pääjohtajaa.

Lasse näyttää itse, ettei kela virkailijoita mihinkään tarvitse. Homma hoituu tekoälylläkin.

Lasse näyttää ettei Kela häntä tarvitsee kun on useamman päivän hukassa seminaarin jälkeen ja tieto tavoitti Kelankin vasta perjantaina :D

Vierailija
2590/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuiko Lasse pakkohoitoon?

Pamilitkua sairaalakatkolla, ai että.

Taitaa sinulla juopolla apinalla olla paljon kokemusta Diapamista. Voi kun menisit junan alle niin päästäisiin kaltaisistasi ihmísjätteistä eroon. 

Vierailija
2591/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju antaa karun kuvan palstan kirjoittajista. Vaillinaisilla tiedoilla piestään ja ivataan kuin vierasta sikaa silloin kun olisi mahdollisuus osoittaa moraalista selkärankaa objektiivisilla näkemyksillä ja kenties jopa empaattisuudella jota itse on muilta vaatimassa.

Minusta ketju antaa hyvän kuvan siitä, miten suomessa vielä 2020-luvulla hyväveli-järjestelmä yrittää piilottaa kerhonsa jäsenten toilailut ja suoranaiset sikailut valheen viittaan. Siksi vaadinkin, että Lassen puhalluttaneet belgialaispoliisit julkaisevat välittömästi alkometriltä saadut lukemat, jotta saadaan oikea käsitys tapahtumien luonteesta. Oliko kyse sairauskohtauksesta vai alkoholin aiheuttamasta deliriumista, jota yritetään piilotella.

Kaksi päivää pyöriminen lentokentällä ei kuulosta sairaskohtauksen saaneelta eikä varsinkaan sairaalahoitoa tarvitsevalta, etenkin kun aikaa on vietetty baareissa. Käry kävi, kuva lävähti kaikkien silmille, niin oli selitettävä se skandaali parhain päin, eli sairaalahoidon tarpeella. Ymmärtääkö nämä häntä suojelevat, että he tekevät huonon palveluksen Lehtoselle? Hänen tulisi itse tunnustaa ja kohdata ongelmansa ja vetää johtopäätökset jatkosta.

Vierailija
2592/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin huvittava piirre näillä oikeistolaisilla, että he kyllä luennoivat ja määräävät muita alistumaan ties mihin kuriin, mutta itse ottavat vapauden olla noudattamatta omia määräyksiään. Sitten alkaa tällainen uhriutuminen mallia "säälittävä läjä" kun jäädään housut kintussa kiinni omien sääntöjen rikkomisesta. 

Mitä Lehtonen teki Euroopassa sekoilemassa kun oli sairaslomalla? Niin. Jos joku tavis olisi jäänyt moisesta kiinni olisi tullut karenssit ja parenssit ja larenssit ja ties mitkä sanktiot. Mutta tätä pitäisi sääliä? Ei hyvää päivää.

Ainoa keino millä nämä ylimieliset syöttiläät saadaan kuriin on se että niitä lyödään kuin vierasta sikaa. Julkisesti, kovaa, armotta. Koska he eivät osoita mitään empatiaa itse, niin sama toiseen suuntaan. Minulle on se ja sama onko kyseessä alkoholismi, aivotapahtuma vai pillerikänni; ukon ei olisi pitänyt olla Euroopassa viilettämässä sairaslo

Näinhän se on. Empatia olisi helpompaa, jos toinenkin osapuoli olisi sen joskus valinnut. Mutta ei se niin mene. Tämä Lehtosen jobi oli Kokoomuksen poliittinen virkanimitys ja Kokoomus on empatiakyvyttömien kuspäiden puolue ja Lehtonen itse jonkinlainen mulkkero. Siispä häneen tulee noudattaa samaa armotonta kaavaa mitä Kokoomus noudattaa köyhien suhteen: ei armoa, ihan oma syy, sääli on sairautta ja raippaa perseelle.

Vierailija
2593/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehtonen on mulkku. Ollut jo monta vuosikymmentä. Nyt tuli seinä vastaan ja johtamistyyliä arvostellaan rajusti. Lehtonen uhriutuu ja väittää, että kusipäinen käytös johtuikin "terveysongelmasta", joka on vakavasti rajoittanut hänen työkykyään jo monta vuosikymmentä.   

Taitaa olla ne Lehtosen alaiset, jotka uhriutuvat. Ihan tuttua toimintaa julkisen puolen työntekijöillä. Lehtonen vaan sattuu olemaan esihenkilö, joka on vaativa alaisilleen. Sitten kauhea itku, väärä johtamistyyli, etälomalla pitää saada olla. Kenkää pitää antaa näille julkkarin alisuorittajille, ei Lehtoselle.

Alaisilta ei koskaan pidä vaatia sellaista, mihin ei itsekään kykene. Lisäksi alaisia johdetaan edestä, eikä "Brysselin selviämisasemalta". 

Yksityisellä puolella työnantaja määrää missä, mitä ja milloin teet töitä. Julkisella puolella työntekijä määrää, kuinka monta tuntia töitä tehdään. Ei ihme, että Suomen julkinen talous on maailma suurimpia ja tehottomampia. Jos vähänkin vielä julkisen työmäärää vähennetään, moniko teistä saisi makuuhaavan?

Vierailija
2594/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole helppo Pipsalla eikä Vertilläkään kun jatkuvasti saa jännittää mihin se Lasse nyt on eksynyt, onko sillä kengät tallessa ja onko se heilunut somessa yötä myöten.

Vierailija
2595/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesparkaa lyödään kuin vierasta sikaa joka puolelta.

Karman laki. Muistatko miten ylimielisesti hän puhui Kelan työntekijöiden helposta korvattavuudesta. Lisäksi hän syrjäytti viime metreillä pätevämmän hakijan pääjohtajaksi puoluetaustansa ansiosta ja on käyttänyt ahkerasti Kelan luottokorttia.

Toivotaan että Karman laki tappaa kaltaisesi ihmísjätteen. Olet pahinta saastaa maan päällä. Kela kiittää kun päästää eroon sinunlaisestasi kelaloissaatanoita.

Vierailija
2596/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs sitten tehdään, jos Lasse ei ilmesty kuultavaksi johtokunnan eteen huomenna? Kirjallinen irtisanomisilmoitus ja käyttäjätunnusten poistaminen?

Vierailija
2597/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela Goldi kortti taskussa kiilsi

Taskussa kiilsi 

Paluulento lähtee portilta viisi 

Lentävä puliukko

Väkijuomapullon tax freestä ostin

Tax freestä ostin

Pullonkaulan heti huulille nostin

Lentävä puliukko

Tyrät ne rytkyivät, Helsinkiin käy tie

Retkut vain hytkyivät, se turbulenssiin vie

Jaloviinapullon pohojahan ryypin

Pohojahan ryypin

Bisneksessä näin mä sammuneen tyypin

Kollega puliukko

Kortistosta eilen korvauksen nostin 

Korvauksen nostin

Stockmannilta pari viiniä ostin

Lentävä puliukko

Kampin baarista mä naikkosen iskin

Naikkosen iskin

Tarjos mulle vielä kaljan ja viskin

Aivoton sometähti

(lisää säkeistöjä myöhemmin)

Selvennyksenä mainittakoon, että "bisnes" tarkoittaa bisnesluokkaa. Ja Kampin baari on se Vornasen hengailupaikka, missä on vi

🥳

Vierailija
2598/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä apina ollut monta kertaa pakkohoidossa. Parempi olisi kun kaltaisesti työnnettäisiin uuniin koska ei tässä maassa tarvita työtä vieroksuvia  ihmísjätteitä.

Vierailija
2599/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte nähdä että Lehtonen tulee jäämään eläkkeelle ja täysi palkka raksuttaa/saa kultaisen kädenpuristuksen.

Siinä missä tavis palkitaan karenssilla.

Tätä on Kokoomus-Suomi.

Miettikää ketä äänestätte.

Vierailija
2600/3610 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä apina ollut monta kertaa pakkohoidossa. Parempi olisi kun kaltaisesti työnnettäisiin uuniin koska ei tässä maassa tarvita työtä vieroksuvia  ihmísjätteitä.

Pistäpä sinäkin nyt korkki kiinni ja painu pehkuihin nukkumaan pääsi selväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme