Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (978)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, Villahousuhan oli ensin luokanopettaja, nyt on konttoripäivä! Opettajilla on nyt kiireisimmät kouluviikot, ei mitään konttoripäiviä koskaan. Eli valepersoona taas! Paljastui kyllä jo heti ensimmäisessä viestissä.
Sananlasku: Valehtelija tarvii hyvän muistin.
Ja kuten todettu, tällä yksinvaltiaalla se heittää pahemman kerran.
Tuon yhden päänuppi menee sekaisin jatkuvasta hyasintin tuoksusta. Jankkaa sitä raukka tuskissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että pelättäisiin jotain vpn-yhteyttä kuin mörköä, pitää keskittyä asian ytimeen. Mikä tämän sodan tänne ja sinne toiseen ketjuun on alunperin synnyttänyt? Se asia pitää muuttaa.
Ketju on sairas ja paras tapa hoitaa sairautta on puuttua sen syyhyn. Ei kritiikkiä tyhjästä tule.
Asiaa. Tätä ei haluta ymmärtää, juututaan vaan muihin asioihin.
Ratkaisukeskeisyys puuttuu. Ei korjata asioita, vaan riidellään. Ihan kuin naisvaltaisella työpaikalla, jossa työaika kuluu valtataisteluihin. Lisää miehiä ketjuun ja monipuoliset keskustelunaiheet. Pysyy ketju ryhdissä. Jokaiselle jotain. Olen siis nainen. En vihaa miehiä enkä naisia.
Huumoriakin kaivataan. Huumori on hyvä keino kohdata vaikeitakin asioita. Tärkeintä on tietysti osata nauraa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuon yhden päänuppi menee sekaisin jatkuvasta hyasintin tuoksusta. Jankkaa sitä raukka tuskissaan.
Arvelen, että useassa perinteisessä kodissa tuoksuu tällä hetkellä (ellei allergiaa).
Eikö sulla tuoksu? Ei silti tarvi rumasti kirjottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku aiemmin toivoi, että saisi joulukortteja.
Kävin postilaatikolla, lehden lisäksi oli seinäkalenteri ja 10 joulukorttia. Itsekin laitoin kortteja maailmalle. Tapa, mistä en ihan helpolla luovu.
Vaude. Ihanaa. Minäkin toivon kymmentä:)
Tälläisestä ketjusta minä tykkään, on niin viihdyttävää lukea monenlaisia asioita, mitä kukakin kokee.
Kiitos :)
Kivaa tekstiä :)
Suklaata maistelen.
Ai saakeli, kun mua pistelee, kun joka viestiin pitää emännöidä ja vastata. Anna helekatti ihmisten kirjoittaa rauhassa, älä puutu kaikkeen! Ärsyttävä piirre ihmisessä!
Vierailija kirjoitti:
Tuo avioeroviesti oli feikki. Ettekö huomanneet? Voi teitä hyväuskoiset!
Täällä kai halutaan niin innokkaasti eroon yhdestä jutusta, että kaikki vähänkin eroon liittyvät viestit on mannaa.
Vierailija kirjoitti:
MITÄ VARTEN JOKA VIESTIIN PITÄÄ KOMMENTOIDA ! JÄTÄ EMÄNNÖINTI ! NE KOMMENTIT ON VIELÄ NIIN SAAKELIN TEENNÄISIÄ JA TYHMIÄ.
No suutuitpa sinäkin lopulta. Pitkään jaksoitkin esittää sivistynyttä. Moni kai meni halpaan. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen, että useassa perinteisessä kodissa tuoksuu tällä hetkellä (ellei allergiaa).
Eikö sulla tuoksu? Ei silti tarvi rumasti kirjottaa.
Tykkään hyvälaatuisen sikarin tuoksusta, vaikken polta. Harvoin törmää missään.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan keskusteluksi:)
Moni vastailee toisten kommentteihin, minäkin.
Missä se on kielletty?
Eikö tuo "Hyasintit tuoksuu" ole jo kymmeneen kertaan tänääkin jankattu. Uskotaan jo. Samoin joulukortteja ja kynttilöitä on jo jankattu tänään tarpeeksi. Jotain uutta pliis.
Noh, "mode"! Pistähän toimeksi. Minä siivosin psykoosiharhat D-jankkaukset eilen. Nyt joku muu voi vaihteeksi.
Ja tänne muka saa vapaasti kirjoittaa. Ja pah mitä valetta jos joku menettää hermonsa jo siitä, kun joku kirjoittaa hyasinteista. Minäkin muuten meinaan ostaa sellaisen. Hermostukoon nyt joku tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan keskusteluksi:)
Keskustelu on kyllä ihan jotain muuta. Ajatusten vaihtoa. Tekoystävälliset kommentit ketjun parantamiseksi on kuin työpaikkojen työhyvinvointipäivät. Kiusallisia ja tehottomia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo avioeroviesti oli feikki. Ettekö huomanneet? Voi teitä hyväuskoiset!
Mitä me tällä tiedolla teemme?
Upotkoon ketju sitten suohon minun puolestani. Jos se on pilalla niin sitten se on. Minä käyn täällä lukemassa vaan kuulumisia. En toisten arvostelua ja sairasta tekstiä, että D sitä ja D tätä, mitä täällä on. Ei tästä mitään iloa itselleen saa jos haluaa omassa elämässään välttää juuri tätä mitä täällä on niin miksi sitten vapaa-ehtoisesti enää täällä käy. Ihminen on tyhmä ei opi näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo "Hyasintit tuoksuu" ole jo kymmeneen kertaan tänääkin jankattu. Uskotaan jo. Samoin joulukortteja ja kynttilöitä on jo jankattu tänään tarpeeksi. Jotain uutta pliis.
Ja aina on nättiä. Ei sillä ole muuta, ei mitään muuta. Mua alkaa jo säälittää.
Vierailija kirjoitti:
Ja tänne muka saa vapaasti kirjoittaa. Ja pah mitä valetta jos joku menettää hermonsa jo siitä, kun joku kirjoittaa hyasinteista. Minäkin muuten meinaan ostaa sellaisen. Hermostukoon nyt joku tästäkin.
Kiellettyjä ovat siis: Seksi varsinkin vaimon kanssa, hyasintit, joulukortit, avioero, rukoileminen, miesten asiat, radiobiisit, ruokaohjeet, terapiaan kehottaminen, mitä vielä? Vapaa ketju, todella.
Vierailija kirjoitti:
Upotkoon ketju sitten suohon minun puolestani. Jos se on pilalla niin sitten se on. Minä käyn täällä lukemassa vaan kuulumisia. En toisten arvostelua ja sairasta tekstiä, että D sitä ja D tätä, mitä täällä on. Ei tästä mitään iloa itselleen saa jos haluaa omassa elämässään välttää juuri tätä mitä täällä on niin miksi sitten vapaa-ehtoisesti enää täällä käy. Ihminen on tyhmä ei opi näköjään.
Ei ole yksin sinun harteilla ketjun korjaus. Jätä korjaus muille ja kirjoittele omia kuulumisia, jos haluat. Sinä et ole viesteilläsi tätä ketjua pilannut.
Tänne kirjoittelee jotkut feikkiprofiileilla. Mahdoton tietää, kuka kukin on. Tiedonhan voi aina korjata. Näin menetteli ainakin joku suunnittelija äsken. Olen eri.