Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Alkuperäinen ketju on lukossa. Jatketaan tässä asiallisesti.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840525/mita-sinulle-tanaan-kuuluu
Kommentit (954)
Mun tän päivän kuulumiset...nyt kuuluu. Ainakin vähän paremmin. Kävin nimittäin korvalääkärissä ja sain korvatulehdukseen lääkkeet. Oli mukava lääkäri ja puhuttiin vähän muutakin ja kehotti mua hakemaan kipinkapin influenssarokotuksen. Nimenomaan siksi, että mulla noi sytostaatit laskee vastustuskykyä ja saan helpommin kaikenmaailman pöpöjä kuin jos en käyttäisi sytoja.
Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Leivoin tänään vähän jouluksi, nyt odottelen että ruoka kypsyy. Rento ilta tiedossa 🙂
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Mun tän päivän kuulumiset...nyt kuuluu. Ainakin vähän paremmin. Kävin nimittäin korvalääkärissä ja sain korvatulehdukseen lääkkeet. Oli mukava lääkäri ja puhuttiin vähän muutakin ja kehotti mua hakemaan kipinkapin influenssarokotuksen. Nimenomaan siksi, että mulla noi sytostaatit laskee vastustuskykyä ja saan helpommin kaikenmaailman pöpöjä kuin jos en käyttäisi sytoja.
Johtuiko sun kuulon huononeminen tulehduksesta? Silloin, kun et kuullut ovikelloa.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Johtuiko sun kuulon huononeminen tulehduksesta? Silloin, kun et kuullut ovikelloa.
Jep. Kyllähän mä sen itsekin huomasin, että korvat on lukossa, mutta ihan hyvä, että korvalääkäri nyt tsekkasi asian ja määräsi lääkkeet.
Ei tarvitse varastaa nyt ketjun otsikkoa, Doris. Sulle on luvattu se. Painu sinne. Hus! Väärä ketju sulle. Tämä on asiallisesti käyttäytyville vain.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse varastaa nyt ketjun otsikkoa, Doris. Sulle on luvattu se. Painu sinne. Hus! Väärä ketju sulle. Tämä on asiallisesti käyttäytyville vain.
"Doriksen kavereiden kuulumiset"
Vai pelkäätkö ettei tulisi yhtään kaveria?
Harmittaa, että joutuu uudestaan kirjoittelemaan asioita. Kirjoitin pitkän pötkön eilen (?) tai toissapäivänä (?) jännityksestäni huomista ratsastuksen yksityistuntia kohtaan. Mutta poistettu.
En jaksa niin avoimesti nyt kirjoittaa, mutta vikura Mr Hepo kyseessä. Ope on näköjään päättänyt, että se mun hepo, mutta meillä on yhteistyössä herra Hepon kanssa ongelmia. Siksi yksityistunti.
Miettinyt paljon mitä jännitän tai pelkään. Kyseessä onkin epäonnistumisen pelko. Miksi se niin vaarallista? Vaikka tunti menisi huonosti, niin ei se loppupeleissä elämääni vaikuta mitenkään.... En siis jännitä hepoa vaan itseäni.
Hölmöä tämmöiset jännitykset. Siksihän tunneilla käyn, että opin. Pää, vaan vaatii aina onnistumisia....
asianajaja, N54
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, että joutuu uudestaan kirjoittelemaan asioita. Kirjoitin pitkän pötkön eilen (?) tai toissapäivänä (?) jännityksestäni huomista ratsastuksen yksityistuntia kohtaan. Mutta poistettu.
En jaksa niin avoimesti nyt kirjoittaa, mutta vikura Mr Hepo kyseessä. Ope on näköjään päättänyt, että se mun hepo, mutta meillä on yhteistyössä herra Hepon kanssa ongelmia. Siksi yksityistunti.
Miettinyt paljon mitä jännitän tai pelkään. Kyseessä onkin epäonnistumisen pelko. Miksi se niin vaarallista? Vaikka tunti menisi huonosti, niin ei se loppupeleissä elämääni vaikuta mitenkään.... En siis jännitä hepoa vaan itseäni.
Hölmöä tämmöiset jännitykset. Siksihän tunneilla käyn, että opin. Pää, vaan vaatii aina onnistumisia....
asianajaja, N54
Olen ottanut yhteyttä ylläpitoon (alhaalla: ota yhteyttä) ja pyytänyt ketjun mukavien viestien palauttamista. Tee samoin, mitä useampi ilmoittaa, sen pikemmin viestit palaa. Muista mainita ketjun nimi.
On tosi ärsyttävää, miten mukava kommenttien vaihto triggeröi jotain pöhköä. Varmaan kateellinen, jolla ei ole kerrottavaa :(
Vierailija kirjoitti:
Jank jank
Yllä esimerkki Doriksen aivotoiminnasta. Autisti? Joka tapauksessa väärässä ketjussa. Tuo ei ole asiallista.
Vierailija kirjoitti:
asianajaja, N54
Mä tein aikoinaan Invalidiliitolla vapaaehtoishommia. Oli vammaisia lapsia, joille tuo liitto tarjosi ratsastusmahdollisuutta. Siinä piti kuitenin olla aikuinen taluttamassa sitä hevosta, kun eihän vammainen lapsi olisi sitä itse hallinnut. Jestas, miten pelkäsin sitä isoa eläintä :D Jälkeenpäin olen monesti nauranut omalle pelkuruudelleni. Mä itse en ole koskaan ratsastanut, mutta toi oli mun ainoa kosketukseni hevosiin. Tai joo, olen nähnyt vanhan valokuvan itsestäni hevosen selässä jostain 1960-luvun alkupuolilta. Olen kuvassa ehkä noin 3-vuotias, mutta en kyllä muista siitä yhtään mitään.
Palutuksessa tulee kaikki takaisin. Myös Doriksesta kertovat. Niin on ennen käynyt. Kiva.👏 Totuus tulee ilmi, vaikka kuinka poistelet D.🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos tuo Pitkis pitkäthousut...... tää menee mielenkiintoiseks.
Nimimerkki jonka muut ovat hänelle antaneet vaikka kirjoittaja on pyytänyt kymmeniä kertoja ettei sitä käytettäisi hänestä. Rajattomia vanhuksia täällä jotka tallovat kaiken alleen.
Soo soo. Pitkis itsekin käyttää nykyään.
Älä moiti kirjoittajia, sinä senkin. Kaiken ikäisiä on kirjoittajissa selkeästikin.
Joko kuulumisesi kirjoitit?
Komentotalous? Komentoketju?
Mitä helekattia tää yks komentoora yrittää rajoittaa, mistä pitää kirjoittaa!!! Saakeli, jokainen kirjoittaa siitä mistä haluaa. Kuulumisia on ajatukset joita kirjoittaa. Onko tää
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jank jank
Yllä esimerkki Doriksen aivotoiminnasta. Autisti? Joka tapauksessa väärässä ketjussa. Tuo ei ole asiallista.
Minä kirjoitin tuon. Täysin kyllästyneenä jankkaukseesi. Miksi teet niin?
Älä yhdistele eri kirjoittajien juttuja, se on tyhmää. Ja tylsää.
Lähden lenkille
Luin Lampaan ja N54. Kiitos. Muut ohitin. Enkä tiedä, mitkä poistuivat, ennen kuin ehdin ketjuun.
Älkää poistattako mukavia tarinoita, pliis.
No, se on minulle ihan ok, että joku edes tahtoisi minuun yhteyttä ottaa ja Lammas" "saa" kyllä kirjoittaa noin, koska on lukenut viestejäni jo pidempään. Näin kiva vaan, että joku yleensäkin tahtoisi tutustua minuun tms
Toisaalta niin kuin joskus olen todennut niin täällä voin kirjoittaa kyllä paljon, mutta en tuskin saisi sanaa helposti suustani jos pitäisi joku oikeasti tavata. Olisin melko hiljainen tai sitten höpöttäisin jotain mitä sattuu. Oikeastaan ei tässä paljon eroa ole. Nuorempia jännitän edelleen enemmän. Oman ikäisiä hieman vähemmän ja reilusti vanhempia vähiten. Toki ihmisestäkin riippuu ja olen hyvä tulkitsemaan ihmisiä. Elämääni en paljon kaunistele ja se ehkä näkyy joskus. Välillä mietinkin, että rajoitan ikäviä kuulumisia.
Tänäänkin voisin kirjoittaa, kuinka väsyin äitini valitukseen jo. Ja väsyinkin, mutta samalla päästiin yhdessä lenkki ja ihan mukavaa juttua aina välissä. Samoin jaksan lukea nyt kokeeseen ja vaikka sen peruminen kävi mielessä niin silti menen sinne, koska ei sitä hyvää hetkeä ehkä tule ikinä. Parempi kokeilla ja vaikka uusia sitten.
Muuten jännitän tässä, että menevätkö metsätiet taas tukkoon. Olen ajatellut, että niin kauan kuin vaan sitä kautta pääsee niin vaikka riskillä käytän niitä reittejä. Jos sitten jään jumiin niin ei voi mitään. Kiertomatka tuo niin suuren lenkin, ettei se innosta. Näin talvella tämä kämpän sijainti tuo omat haasteensa ainakin sellaiselle, joka tahtoisi päästä tutuille reiteille ympäri vuoden. Tuo metsätien kautta yhteen suuntaan noin 10 km. Kiertoreitti noin yhteen suuntaan 30 km.
Ei minullakaan silti mitään erikoista ole kerrottavana. Sen vuoksi aika mietin, että hyvä jos joku edes jaksaa lukea näitä. En pidä sitä oletuksena. Ja muuten totta se on, että nimimerkkiini liittyen en tiedä miten siihen suhtautuisin. Kai se on ok silti.
Lil Lotus - Rooftops
Vierailija kirjoitti:
No, se on minulle ihan ok, että joku edes tahtoisi minuun yhteyttä ottaa ja Lammas" "saa" kyllä kirjoittaa noin, koska on lukenut viestejäni jo pidempään. Näin kiva vaan, että joku yleensäkin tahtoisi tutustua minuun tms
Toisaalta niin kuin joskus olen todennut niin täällä voin kirjoittaa kyllä paljon, mutta en tuskin saisi sanaa helposti suustani jos pitäisi joku oikeasti tavata. Olisin melko hiljainen tai sitten höpöttäisin jotain mitä sattuu. Oikeastaan ei tässä paljon eroa ole. Nuorempia jännitän edelleen enemmän. Oman ikäisiä hieman vähemmän ja reilusti vanhempia vähiten. Toki ihmisestäkin riippuu ja olen hyvä tulkitsemaan ihmisiä. Elämääni en paljon kaunistele ja se ehkä näkyy joskus. Välillä mietinkin, että rajoitan ikäviä kuulumisia.
Tänäänkin voisin kirjoittaa, kuinka väsyin äitini valitukseen jo. Ja väsyinkin, mutta samalla päästiin yhdessä lenkki ja ihan mukavaa juttua aina välissä. Samoin jaksa
Jos haluaa kommentoija kirjoitustasi, on minusta ihan hyvä tuo Pitkis. Lainaaminen pitkään kommenttiin ei onnistu, tai jos on monta kommenttia ketjussa. Käytit tuota nimeä itsekin, joten luulin että ok, vaikka tuo yksi toope muuta väitti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jank jank
Minä kirjoitin tuon. Täysin kyllästyneenä jankkaukseesi. Miksi teet niin?
Älä yhdistele eri kirjoittajien juttuja, se on tyhmää. Ja tylsää.
Lähden lenkille
Luin Lampaan ja N54. Kiitos. Muut ohitin. Enkä tiedä, mitkä poistuivat, ennen kuin ehdin ketjuun.
Älkää poistattako mukavia tarinoita, pliis.
Myös minun kommentteja poistui, ihan tavallisia. Ja tuokin kiinnostaa: Miksi toistat samaa, jankutat jatkuvasti toisesta ketjusta?
"Toope"! Näin puhut muista kirjoittajista. Lopeta ihmisten nimittely. Eikö sulla ole alkeellista kotikasvatusta? Nimittelyt kertoo kaiken sinusta itsestäsi. En yhtään ihmettele, jos läheiset on kaikonneet eikä kukaan kysynyt kuulumisia.
P: Mä en oikeastaan tarkoittanutkaan, että meidän pitäisi tavata kasvotusten. Koska ymmärrän hyvin, että sulle kirjoittaminen on mielekkäämpi tapa pitää yhteyttä muihin kuin puhumalla jutteleminen. Itsekin mieluiten vaan viestittelen ystävienikin kanssa. Aika harvoin tavataan. Osin kyllä sen vuoksi, että vain yksi ystävistäni pystyy käyttämään julkisia kulkuneuvoja. Muut viettävät kaiken aikansa kotona ja vain invataksilla pääsevät jonnekin. Ja niitä taksikortteja on aika vähän ja luonnollisesti tarvitsevat niitä paljon tärkeämpiinkin asioihin kuin mun tapaamiseen. Mutta itsekin olen aika kotihiiri ja mulle riittää hyvin tuon koiran kanssa ulkoilut. Tajusin muuten just äsken, että yksi syy siihen, miksi en ole aikoihin päivittänyt blogiani on just se, että olen palstalla voinut kirjoitella kuulumisiani ja koska kuulumiseni on aika tylsiä eikä elämässä tapahdu kovinkaan paljon mitään erikoista, niin siksikin bloggaaminen on jäänyt
Mutta jatketaan tässä ketjussa, kunnes Häirikkö saa tämänkin ketjun lukittua.
Miten sen nyt ottaa. Aikoinaan Kaksplussalla järjestettiin jopa miittejä. Mutta yksi kolmesta läheisimmästä ystävästäni löytyi nimenomaan Kaksplussan keskustelupalstalta. Ollaan oltu ystäviä jo yli 15 vuotta. Monet kaverinikin ovat entisiä kaksplussalaisia.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/