Vornanen sai 8kk:n ehtoollisen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011668788.html
Varmaan valittaa hoviin ja kun on kansanedustaja niin saa luvan käsitellä asiaa siellä. Normaalipulliainen ei saisi valituslupaa.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, 8kk on enemmän kuin syyttäjä vaati, mahtavaa! Tuskin otetaan hoviin näin selvää juttua, kun kaikki on videolla.
Timo lupasi erota kansanedustajan hommasta, toivottavasti pitää lupauksensa ja ohjataan linnan juhlista ulos jo ovella.
Eikös nyt pitäisi erota, mutta tietenkin yrittää valittaa hoviin ja veivata asiaa mahdollisimman pitkään. Väittää sitten, ettei voi erota ennen, kuin tuomio on lopullinen. Aseluvat ja poliisin virka? En kyllä kehtaisi näyttää naamaani linnan juhlissa.
Menisi nyt vaan linnan juhliin paukkuraudoittamaan pippalot viihdyttäväksi niin kansa saisi verorahoille edes hieman vastinetta.
Häntä varmaan uhattaisiin sielläkin ja useista todistajista huolimatta käräjäoikeus ei uskoisi sitä hänen tuomionsa kohdalla mutta uhkaaja saisi silti tuomion koska hänen kohdallaan käräjäoikeus uskoisi uhkauksen tapahtuneen.
Laittaako Timo illalla pikkujouluissa ranttaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää että kännissä ammuskelusta saa noin pienen tuomion. Kohta jytisee kaduilla.
Niin mutta jos tavan pulliainen niin annetaan enemmäm ja jos väärön värinen niin kyseessä jengisota.
"Vornasen mielestä aseen käyttämiselle oli perusteet."
Miettikää ja makustelkaa tätä lausetta oikein kunnolla. Minä ymmärrän, että persulogiikalla ei ole lainkaan ihmeellistä, että Vornanen pitää perusteltuna sitä, että hän ympäripäissään vetää keskellä väentungosta aseen esiin ja alkaa ammuskelemaan. Näin normaali-ihmisenä se tuntuu täysin käsittämättömältä että poliisimies ja kansanedustaja alkaa kännipäiten räiskimään väkijoukon keskellä tuliaseella.
Pidän myös täysin käsittämättömänä sitäkin, että Vornaselle on on joskus aikoinaan myönnetty ase itsepuolustukseen. Se kuulostaa täysin käsittämättömältä, kun poliisi joutuu virkatehtävissäkin aina tutkintaan, jos joutuu käyttämään asetta.
Nyt jatkuu Vornasen roikkuminen eduskunnassa. Selityksiä riittää. Sitten eduskunnan jälkeen sopeutumis eläkkeelle.
Kiitos kaikille tämän pellen äänestämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö linnanjuhliin, kellään tietoa?
Jos pääsee niin toivottavasti hänelle tehdään täysi ruumiintarkastus ovella
Ikimuistoinen työpäivä linnan turvamiehille 😳
Antakaash pojat kun minä kokeneena konstaapelina kerron miten tää tehdään.....she on mun luvitettu annettu oikeush ajokortti vaan, uhkaatko sä mua? Hei täällä ois tota järhjestäytynyttä rikollisuutta!!!!
Menisi nyt vaan linnan juhliin paukkuraudoittamaan pippalot viihdyttäväksi niin kansa saisi verorahoille edes hieman vastinetta.