Mieheni on lääkäri
Meillä on huikeat tarjoilut itsenäisyyspäivänä koska lääkärimieheni on huippu kokki ja varakas.
Lauantaina sitten fine diningiin koko perheellä.
olen onnekas!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Minä kun menen lääkäriin,
niin lääkäri saattaa ihastua.
🥸 Pastårin charmi on tahatonta
mutta toimii kuin tauti. 🥳
Oletko bi?
Meillä mies ranskalaisen lääkäriaseman toimitusjohtaja. Huomenna lentää meille Suomeen jouluvapaille 🥰 tuo lisää viinejä talomme viinikellariin.
Lääkärin ammatti on maailman turhin ammatti.
Synnytyslääkärin ymmärrän, en muita.
Pääsetkö lääkärintarkastukseen ilman ajanvarausta?
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin ammatti on maailman turhin ammatti.
Synnytyslääkärin ymmärrän, en muita.
Tältä se kieltämättä vaikuttaa. Lääkärit jakautuvat kahteen osaan: ammattitaitoisiin ja tietämättömiin tai laiskoihin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ranskalaisen lääkäriaseman toimitusjohtaja. Huomenna lentää meille Suomeen jouluvapaille 🥰 tuo lisää viinejä talomme viinikellariin.
Ihanaa!
Naiset elävät elämäänsä menestyneempien miestensä kautta.
Kyllä, nainen voi olla vaikka DI, mutta se tarvitsee kumppanikseen miehen joka tienaa huomattavasti häntä paremmin, kuten johtajan tai lääkärin.
Näin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Naiset elävät elämäänsä menestyneempien miestensä kautta.
Kyllä, nainen voi olla vaikka DI, mutta se tarvitsee kumppanikseen miehen joka tienaa huomattavasti häntä paremmin, kuten johtajan tai lääkärin.
Näin se vain menee.
Lääkäriksi hakeudutaan usein palkan takia ja toivotaan myös kunnioitusta. Unohdetaan, että siinä on suuri vastuu. Lääkärin palkan pitäisi olla huomattavasti alhaisempi, jotta statusrotat vilistäisivät muihin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lähisuvussa kolme lääkäriä. Kaikki taitaa olla töissä itsenäisyyspäivänä. Yhteisistä ruokailuista ei tietoakaan.
Eivät ole. Itsenäisyyspäivä on vapaapäivä lääkäreilläkin. Leikkauksista tehdään vain hätäleikkauksia, joita ei aina ole ainuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lähisuvussa kolme lääkäriä. Kaikki taitaa olla töissä itsenäisyyspäivänä. Yhteisistä ruokailuista ei tietoakaan.
Eivät ole. Itsenäisyyspäivä on vapaapäivä lääkäreilläkin. Leikkauksista tehdään vain hätäleikkauksia, joita ei aina ole ainuttakaan.
Juuri näin! Lääkärit ja hoitajat, ketään ei ole töissä.
Ei ole, ukkosi on työtön luuseri kuten sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, ukkosi on työtön luuseri kuten sinäkin.
Kateellinen siellä huutelee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kyllä nyt lääkäreitä on päivystyksissä töissä ;)
Ei, vaan miehensä on pöljä jos on DI.