Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten syöt kaurapuuron? Minä syön aika vaativasti seuraavilla lisukkeilla:

Vierailija
04.12.2025 |

Ensinnäkin kaurapuuroni täytyy tehdä kunnon kuitupituisesta ja mielellään Elovenan kaurahiutaleista. Pikakaurahiutaleita ei suosi.  Kuuman puuron päälle laitan voinokareen, marjoja, maitoa ja hitusen sokeria. 

Entä sinä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1dl raejuustoa ja 1dl mustikoita

Vierailija
42/46 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinijauhetta. Raejuustoa ja Rahkaa. Pari murustettua Proteiinipatukkaa ja purkillinen proteiinivanukasta.

Kaikki Blenderiin kanafileiden kanssa. Sitten jaksaa toimistossa istua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva aloitus! Mä laitan yleensä 3 palaa pakastepinaattia sekaan kiehumaan, siis yhteen annokseen, ja lautaselle raejuustoa sekaan. Tai sitten pelkkiä kaurahiutaleita ja chiliä. m49

Millainen mies käyttää sanaa "kiva"? 

Minulla on paljon ominaisuuksia. Kaikkia on vaikea kuvailla lyhyesti. Mistä ominaisuuksistani olet erityisesti kiinnostunut? m49

Vierailija
44/46 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROTSKUA !!!!

Vierailija
45/46 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni syö kaurapuuronsa (tekee mikrossa) pelkkien jäisten puolukoiden kanssa. Lisäksi tekee aamutreeniä sen ajan, kun puuro tekeytyy. 

Miltä kuulostaa? 

Mitenkäs sinä syöt puurosi?

Meillä mies ainoastaan syö ja tekee puuroa. Itse en edes osaa käyttää mikroa, miehen hommia kaikki tekniset laitteet. Onneksi on mun mies <3

Ok. Mutta mikro on tosi helppokäyttöinen. Ehkä miehesi voisi opettaa sinua? <3

Vierailija
46/46 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakapuurona. Luomukaurahiutaleet, maitoa tai vettä, puoli purkkia rahkaa ja paljon marjoja, ehkä mausteita. Jos rahka on maustettu niin marjat valitaan sen mukaan. Yön yli jääkaapissa ja aamulla loraus kermaa jos on liian paksua ja mantelijauhoa jos on liian löysää. Enimmäkseen puuroni on marjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän