Miten syöt kaurapuuron? Minä syön aika vaativasti seuraavilla lisukkeilla:
Ensinnäkin kaurapuuroni täytyy tehdä kunnon kuitupituisesta ja mielellään Elovenan kaurahiutaleista. Pikakaurahiutaleita ei suosi. Kuuman puuron päälle laitan voinokareen, marjoja, maitoa ja hitusen sokeria.
Entä sinä?
Kommentit (42)
Mieheni syö kaurapuuronsa (tekee mikrossa) pelkkien jäisten puolukoiden kanssa. Lisäksi tekee aamutreeniä sen ajan, kun puuro tekeytyy.
Miltä kuulostaa?
Suurin piirtein näin minäkin. Kun voinokare on sulanut, sitten on marjojen vuoro, ja Elovenaa tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni syö kaurapuuronsa (tekee mikrossa) pelkkien jäisten puolukoiden kanssa. Lisäksi tekee aamutreeniä sen ajan, kun puuro tekeytyy.
Miltä kuulostaa?
Mitenkäs sinä syöt puurosi?
Ainoastaan hampaattomat syö jotain puuroa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva aloitus! Mä laitan yleensä 3 palaa pakastepinaattia sekaan kiehumaan, siis yhteen annokseen, ja lautaselle raejuustoa sekaan. Tai sitten pelkkiä kaurahiutaleita ja chiliä. m49
Millainen mies käyttää sanaa "kiva"?
Laitan sekaan toimitusjohtajan ostamaa 3:ea leikkelettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maustettua proteiinijauhetta, maitorahkaa, marjoja, mehukeittoa ja maapähkinävoisilmä. Joskus chiansiemeniä.
Onko tämä väärä tapa syödä puuro, vai miksi tämä kommentti saa alaääniä? Kysyttiin miten sinä syöt puuron.
Kaikki tavat syödä puuroa on väärä. Täällä on ällöttäviä termejä: hiutale, nokare, ripaus, chialimaa. Puuron syöjät ovat jotain helkutin nössöjä lapsen tasolle jääneitä. Yörrggghhh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuulostaa?
Meillä mies ainoastaan syö ja tekee puuroa. Itse en edes osaa käyttää mikroa, miehen hommia kaikki tekniset laitteet. Onneksi on mun mies <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuulostaa?
On tuolla edellisellä sivulla jo. Marjoja ja pähkinöitä tai siemeniä yms. päälle.
Laitan aina sekaan neitsytoliiviöljyä. Makuun piti tottua mutta nyt se on nam. Ja koska tiedän että myös kehoni pitää siitä, se tekee siitä vielä paremman makuista.
Vierailija kirjoitti:
Mä lisään puuron keitinveteen pellavasiemenrouhetta.
Minä lisään puuroon chiasiemeniä lusikallisen tai parikin.
Vierailija kirjoitti:
Marjoja ja pähkinöitä. Puuro keitetään maitoon isoista hiutaleita.
Kyllä, puuro keitetään maitoon! Ja marjojen kanssa syödään. Maistuisihan se voisilmäkin hyvälle, mutta liikaa energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuulostaa?
Ketä kiinnostaa miten sun joku randomi ukko vetää puuronsa.
Vierailija kirjoitti:
Kanelia sekaan jo tekovaiheessa, sekoitan kanelijauheen mukaan.
Tykkään myös kanelista mutta ripottelen sitä valmiin puuron päälle lautasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuulostaa?
Meillä mies ainoastaan syö ja tekee puuroa. Itse en edes osaa käyttää mikroa, miehen hommia kaikki tekniset laitteet. Onneksi on mun mies <3
Mun mies ja mun mies ja mies sitä ja mies tätä. Onko omaa elämää edes puuron verran. Joo mikron käyttö on todella teknistä ja vaatii ainakin viisi miestä.
Teen puuron pelkistä kauraleseistä ja laitan päälle reilusti raejuustoa.
Syön näin: otan puuroa lusikkaan. Avaan suuni ja kippaan puurot suuhun, kieli ja posket avustavat Nielaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kuulostaa?
Mun mies ja mun mies ja mies sitä ja mies tätä. Onko omaa elämää edes puuron verran. Joo mikron käyttö on todella teknistä ja vaatii ainakin viisi miestä.
Meillä ainakin vaatii miestä, kun mikro on niin korkealla, että meillä mies on ainoa joka ylettyy sinne kunnolla. En halua kipata kuumaa puuroa päälleni.
En syö teen hiutaleista pikaleipää.
Urheilevana ja fyysistä työtä tekevänä noilla vaan saa kunnon aamiaisen aikaan jolla jaksaakin ja joka maistuu herkulliselta. Tulisi kiljuva nälkä hetkessä jollain pelkän sokerin ripottelulla päälle.