Miten se lääkärin vika on, että Perry meni ketamiineissa kylpyammeeseen ja hukkui?
https://www.voice.fi/viihde/kuinkahan-paljon-se-aalio-on-valmis-maksama…
Kai vapaassa maassa jokainen tekee itse päätöksensä mitä kehonsa laittaa? Täyttä sosialismia ja vapauden rajoittamista tämä ajojahti.
Jos käytät ketamiinia sekä subuteksia sekaisin ja menet sen jälkeen kylpyammeeseen makoilemaan, otat ihan itse valtavan riskin kuolla.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ollut itsari? Lähetti assarin pois, otti yliannoksen ja meni kylpyyn.
Niin, ja ihmisellä on oikeus tehdä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on AP? Jos lääkäri kirjoittelisi reseptejä lapsellesi mielin määrin. Lapsesi kuolisi. Ihmettelisitkö edelleen, miten lääkäri tähän kuolemaan liittyy?
Se on täysi-ikäisen oma valinta mitä tekee. Vai meinaatko lääkäreiden kirjoittavan subuteksia alaikäisille lapsille?
No en tarkoita alaikäistä. Jos et nyt ymmärrä, niin otetaan uudedtaan. Jos täysi-ikäinen lapsesi käyttäisi huumeita, sinulle olisi ok että lääkäri kirjoittelee reseptejä hälle mielin määrin? Ymmärsin kommentistasi, että sinulle ihan sama?
Mun mutsi on joutunut todistamaan mun kohdalla mm jatkuvaa epätoivoa, toivottomuutta, itsetuhoisuutta ja lopulta sen kun löysi mut överit ottaneena ihan niitä ns turvallisia ja riippuvuutta aiheuttamattomia lääkkeitä kun mä en vaan jaksanut enkä halunnut enää taistella. Mulla oli ns huume resepti, jota käytin tarvittaessa ja oikeasti mä sitä tarviisin. En päivittäin, en edes viikoittain mutta lääkäri päätti, ei tosiaan mielin määrin. Jopa äiti, joka on semmonen sitkeä vanhan ajan rautaneito joka puskee kaikesta läpi sanoi, että hän kyllä hommaa mulle ne tarvitsemani lääkkeet ja apua.
Ja sitä ei aiemminkaan tosiaan määrätty "mielin määrin" vaan olin kiltisti tiukan seulonnan alla.
Vannon sulle, että kukaan äiti ei haluaisi nähdä lastaan siinä tilassa ja tekis ihan mitä vaan että olo helpottuisi. Kyllä se olis iskenyt nyrkkiä pöytään, että nyt tyttö hoitoon tai ne lääkkeet takaisin millä se ei ollut noin epätoivoinen koko ajan ja halunnut tappaa itseensä. Yritin siis ns turvallisilla lääkkeillä joita ei voi "väärinkäyttää" ja ovat yleisiä mutta olin kerännyt niitä tarpeeksi.
Oon 38 ja yritin päästä hengestäni puoli vuotta sitten kun tiedän, minkälaista elämä on ilman lääkkeitä.
Jos ihminen haluaa päästä hengestään, niin se sitä yrittää jotenkin.
Miksi ei kukaan mieti sitä, mikä oli niin pahasti vialla että piti semmoista tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on AP? Jos lääkäri kirjoittelisi reseptejä lapsellesi mielin määrin. Lapsesi kuolisi. Ihmettelisitkö edelleen, miten lääkäri tähän kuolemaan liittyy?
Se on täysi-ikäisen oma valinta mitä tekee. Vai meinaatko lääkäreiden kirjoittavan subuteksia alaikäisille lapsille?
No en tarkoita alaikäistä. Jos et nyt ymmärrä, niin otetaan uudedtaan. Jos täysi-ikäinen lapsesi käyttäisi huumeita, sinulle olisi ok että lääkäri kirjoittelee reseptejä hälle mielin määrin? Ymmärsin kommentistasi, että sinulle ihan sama?
Mun mutsi on joutunut todistamaan mun kohdalla mm jatkuvaa epätoivoa, toivottomuutta, itsetuhoisuutta ja lopulta sen kun löysi mut överit ottaneena ihan niitä ns turva
Joskus mielialalääkkeiden käyttämiselle on paikkansa, mutta niitä ei pitäisi koskaan luovuttaa lääkkeiden käyttäjän haltuun enempää kuin on ihan välttämätöntä. Ja sellaisten tapausten kohdalla joiden kohdalla voidaan epäillä itsetuhoisuusriskiä niin voitaisiin pitää ihan perusteltuna esimerkiksi sitä että lääkkeet ovat kotihoidon hallussa ja se käy antamassa annoksen kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Hevosen unilääkettä ihmiselle?
Samaa käyttää maailman rikkain mies Musk ja moni helsinkiläinen kokaiinin kanssa.
Eikö tuo ollut itsari? Lähetti assarin pois, otti yliannoksen ja meni kylpyyn.