Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi ei ole paras paikka asua!

Vierailija
04.12.2025 |

Vähän epäisänmaallinen otsikko, tarkoituksella, ja osin kyllä tottakin. Minä kaipaan järjestystä yhteiskuntaan. Sääntöjä lasten kasvatukseen ja tervettä järkeä arjen ratkaisuihin.

Suomessa huudetaan heti lakia, kun jokin asia ei miellytä. Ei viitsitä keskustella säännöistä. Lapsia ei kasvateta lainkaan, jopa 5 vuotias saa päättää mitä perhe tekee. Kaikessa minä minä, suomessa ei huomioida muita. Suomalaiset tavallaan itse tuhoavat kansan. Ei tänne tarvitse kenenkään hyökätä.

Minä olen ihastunut eteläNorjaan, siellä on vielä moraali ja välittäminen kunniassaan. Samoin itäisen saksan ja Unkarin alueella. Sieltä löytyy vielä tervettä maalaisjärkeä, joka suomessa on vain muisto...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vakavasti harkinnut uuteen ukrainaan muuttoa, jos sais ees polttaa tupakkaa rauhassa 

Vierailija
2/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joillekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa.

Vierailija
4/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on juuri sellainen paikka mitä suomalaiset ansaitsevat. Itse ovat lapsensa kasvattaneet ja mieleiset pellet eduskuntaan valinneet.

Vierailija
5/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo jälkikasvu muuttivat ulkomaille ja mekin lähdemme parin vuoden kuluttua. Onneksi voimme jo nyt tehdä heidän kautta edullisia ostoksia ulkomailta. Esim. tämän vuoden joululahjat. 

Vierailija
6/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suosittelen asuinpaikaksesi Alaskaa!

Vierailija
7/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Suomessa noudatettaisiin Jumalan sanaa paremmin, meillä olisi maa joka vuotaisi maitoa ja mettä.

Vaikea uskoa, että Jumalan sana pelastaisi. Monissa pappisperheissä on häiriintyneimmät lapset.

Itse huudan terveen järjen perään ja muiden ihmisten kunnioittaminen on tärkeää.

Yhteisen omaisuuden rikkomisesta pitäisi tulla aina korvausvelvollisuus. Jos rahaa ei löydy, niin sitten pakkotyöllä korvattava

Vierailija
8/8 |
04.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se paras paikka asua todellakaan täältä Suomen leveysasteelta löydy. Jäljellä enää 1v 2kk eläkkeeseen, sitten muutan muualle. Tämä persulandia saa rauhassa mädäntyä omaan ankeuteensa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän