Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköshokkihoito pilaa aivot pysyvästi. Älkää ikinä suostuko siihen!

Vierailija
03.12.2025 |

Se tuhoaa aivot pysyvästi. Pitäisi olla kielletty jo lailla.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus ei mitenkään ole tauti. Se on surua murehtimista.   Elämisen motiivi ja halu vähän mollissa.  Ei siihen mikään lääke tai sähkö auta . Masentaa vaan lisää moinen . Useimmat ei edes ole masentuneita vaan kiusattuja . Työpaikkakiusattuja tai jonkun uskonnon. Enimmäkseen. Syytetään syyttömiä usein . Nimitellään natsiksi tai muuta. Monissa uskonnoissa on omat pahisryhmät. 

Ei kannata osallistua keskusteluun, jonka aiheesta ei tiedä mitään.

Vierailija
82/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteessä on satojen vuosien ajan tehty ihan kammottavia asioita. Ja sitten niistä on luovuttu, kun on vihdoin myönnetty, ettei tää nyt ihan toimikaan. Esimerkkinä lobotomia.

Se, että toimenpide tehdään sairaalassa "virallisesti", ei välttämättä tee siitä vaaratonta. Muistakaa se.

Ehkäpä sadan vuoden päästä tätä sähköshokkihoitoakin kauhistellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jack Nicholsonille kävi huonosti leffassa "yksi lensi yli käenpesän" joten kieltäytyä kannattaa.

Ei siinä ollut kyse sähköhoidosta, vaan lobotomiasta. Hieman eri asia. 

Annettiin sähköäkin. En muista tehtiinkö teoksessa lobotomia. Pitääpä lukea Keseyn kirja uudestaan. Yhden psykogeriatrisen potilaan hoitajana olen ollut kauan sitten, jolle oli tehty lobotomia. Psyk.sh.

Kyllä se lobotomiaan päättyy tuon henkilön kohdalla. Kirja on kyllä loistava. Pidin kovasti elokuvastakin, mutta kirjan lukemisen jälkeen elokuva kalpeni sen rinnalla aikalailla. 

Vierailija
84/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa nyt puhua siitä hoidosta jota käytettiin mielisairaaloissa On tuo ollut rajumpi eli annettiin kunnon tällit ja kuminpala suuhun ettei pure kieleen Homman päätteeksi Trip mehu 

kunnon rytkäytys se pannee aivomössöt uuteen järjestykseen, loppuu turhien vatvominen.

Vierailija
85/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ect-hoitto on viimeinen keino hoitaa masennusta.

Mitäs sen jälkeen?

Sen jälkeen potilaan aivot on tuhottu, muisti reistailee, aivot eivät toimi kunnolla. Keho varmaan hädissään yrittää korjata tuhoja ja vaurioita. Eikä ole enää mitään tehtävissä.

Vierailija
86/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus ei mitenkään ole tauti. Se on surua murehtimista.   Elämisen motiivi ja halu vähän mollissa.  Ei siihen mikään lääke tai sähkö auta . Masentaa vaan lisää moinen . Useimmat ei edes ole masentuneita vaan kiusattuja . Työpaikkakiusattuja tai jonkun uskonnon. Enimmäkseen. Syytetään syyttömiä usein . Nimitellään natsiksi tai muuta. Monissa uskonnoissa on omat pahisryhmät. 

Et selvästikään itse ole ollut vakavasti masentunut.

Vierailija
87/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa nyt puhua siitä hoidosta jota käytettiin mielisairaaloissa On tuo ollut rajumpi eli annettiin kunnon tällit ja kuminpala suuhun ettei pure kieleen Homman päätteeksi Trip mehu 

kunnon rytkäytys se pannee aivomössöt uuteen järjestykseen, loppuu turhien vatvominen.

Näinhän sä luulet. Asia ei ole noin. Se vain tuhoaa muistin ja aivot.

Vierailija
88/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jack Nicholsonille kävi huonosti leffassa "yksi lensi yli käenpesän" joten kieltäytyä kannattaa.

Annettiin sähköäkin. En muista tehtiinkö teoksessa lobotomia. Pitääpä lukea Keseyn kirja uudestaan. Yhden psykogeriatrisen potilaan hoitajana olen ollut kauan sitten, jolle oli tehty lobotomia. Psyk.sh.

Molempia käytetään myös kotimaisessa elokuvassa Prinsessa, joka perustuu Kellokosken mielisairaalassa tapahtuneisiin tositapahtumiin 

Totta. Tuohon aikaan hoidettiin ihmisiä alkoholillakin, jotta ei enää maistuisi. Juotettiin siis niin huonoon kuntoon, että oli kunnon darra seuraavana päivänä. Se jos mikä oli puoskarointia. Psyk.sh.

Vierailija
89/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi luulla, että kärvistämällä aivojasi ja altistamalla ne vaaralliselle sähkölle, mystisesti masennus katoaisi? Se pilaa muistin ja aivojen toiminnat vain. Hyi hitto sentään, kuka sadisti tuonkin hoitomuodon on keksinyt?

No tämä havaittiin ihan siitä, että epilepsiakohtauksilla on tuollainen vaikutus. Ja sähköhoidossa aiheutetaan siis keinotekoinen epilepsiakohtaus. 

Vierailija
90/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en eläisi ilman ect-hoitoa. Se pelasti minut kaikkien lääkekokeilujen jälkeen.

Kognitiivisissa testeissä olen pärjännyt erittäin hyvin.

- kaksisuuntainen nainen

Vierailija
91/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap:n näkemys perustuu? 

Vierailija
92/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lobotomiaan päättyy tuon henkilön kohdalla. Kirja on kyllä loistava. Pidin kovasti elokuvastakin, mutta kirjan lukemisen jälkeen elokuva kalpeni sen rinnalla aikalailla. 

Kesey nautti tuohon aikaan todella paljon lysergidihapon dietyyliamidi 25:ttä. Toisin sanoen tutummin LSD:tä. Kyllä se teoksessa näkyy. Ilmeisesti mielikuvitus oli todellakin käytössä. Mutta kyllä, loistava kirja eikä leffakaan ole todellakaan huono. Psyk.sh.

Vierailija
93/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sitä ei anneta kardiorytkäyttimellä, vaan craniumrytkäyttimellä. Onnea sinne korkeimpaan oikeuteen. Pidetään peukkuja. Psyk.sh.

Vierailija
94/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
95/106 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ap:n näkemys perustuu? 

Olen lukenut ihmisten kertomuksia tästä. Kuinka eivät enää ikinä palanneet ennalleen. Englanniksi löytyy paljon tietoa ja kokemuksia.

Vierailija
96/106 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
97/106 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain itsetuhoiseen masennukseen sähköhoitoa 3 kertaa ensin ja sitten myöhemmin 3 kertaa. Masennus alkoi paranemaan ja muisti meni lyhyeksi ajaksi mutta palautui. Elän nyt erittäin hyvää elämään ja olen parantunut masennuksesta

Vierailija
98/106 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain itsetuhoiseen masennukseen sähköhoitoa 3 kertaa ensin ja sitten myöhemmin 3 kertaa. Masennus alkoi paranemaan ja muisti meni lyhyeksi ajaksi mutta palautui. Elän nyt erittäin hyvää elämään ja olen parantunut masennuksesta

Hyvä että kerrot kokemuksistasi. Lähipiirissäni on samanlaisia kokemuksia. Toivottavasti kukaan ei hae lääketieteellistä tietoa vauvapalstan vouhotuksesta.

Vierailija
99/106 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko nyt ECT:stä? Mulla se autto aikoinaan paljonkin. Psykoottisiin oireisiin, olkoonkin et kävin siinä väärän diagnoosin aikana 

Vierailija
100/106 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Näemmehän sähköshokein käräytettyjen aivojen seuraukset nykyisessä PersKokkare-hallituksessa :(