Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälläinen mie ei vain kelpaa kellekkään.

Vierailija
03.12.2025 |

Eli kaljuuntunut, kaljamahainen, veloissa, vaikka ois pitkä, ja juo alkoholia joka vloppu ja on kouluttamaton ilman kavereita on yksinäinen, ei vain kelpaa kellekkään se on jo huomattu vuosien mittaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainenkin juo alkoholia on mt ongelmia ja veloissa.

Eikä niitäkään jaksa kukaan normaali mies katsella.

No mä olisin samalla tasolla koska itselläni on juurikin noi ongelmat ja juon joka vloppu ja käyn baareissa koska tykkään.-

No mutta, oliko tämä nyt tässä, tavatkaa hyvät ihmiset toisenne.

En tiedä mistä tommosia löytää?

Vierailija
22/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, mee nukkumaan 😴🧸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolipeli taas käynnissä. Mutta mitäs pojat tykkää, miksi hänellä ei ole kavereita? Allu ei kehtaa itse kysyä, pojilta kysyminen on tabu.

Vierailija
24/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saisi olla vissiin velkaantunut ja juoda alkoholia se on vaan naisille näköjää niin iso ei, no antaa sit olla yksin pärjää.

Vierailija
25/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olisin samalla tasolla koska itselläni on juurikin noi ongelmat ja juon joka vloppu ja käyn baareissa koska tykkään.-

Kas niin, jostain vertaisryhmästä voisi löytyä alkoholisoitunut, heikkolahjainen ja epävakaa nainen, just sopiva. Kelpaako neuvo nyt?

Vierailija
26/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se sama sankari joka usein postailee tällaisia aloituksia, ilmeisesti joltain muiltakin palstoilta tuttu?

Sama tyyppi.

Vierailija
27/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni kelpaisi mahakas ja pyöreämpi nainenkin.

Vierailija
28/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas niin, jostain vertaisryhmästä voisi löytyä alkoholisoitunut, heikkolahjainen ja epävakaa nainen, just sopiva. Kelpaako neuvo nyt?

No mä en ole vammainen sori vaan, en käy tommosissa ei nappaa.

Vierailija
29/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en ole vammainen sori vaan, en käy tommosissa ei nappaa.

Kannattaisko olla hiljaa ja kattoa peiliin, hakea töitä elämäntapatyötön luuseri?

Vierailija
30/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä mä oon sit hiljaa ei tässä ole mitää järkee ja meen maksullisiin, heido.

Vierailija
31/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
32/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sekopäitä haukkujia täälä, edelleen en ole kehitysvammainen ja mulla on 2 työtä ja rahaakin.

Vierailija
33/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roolipeli taas käynnissä. Mutta mitäs pojat tykkää, miksi hänellä ei ole kavereita? Allu ei kehtaa itse kysyä, pojilta kysyminen on tabu.

Jos Allu olisi nainen, niin kelpuuttaisitko sinä sen ystäväksesi? Jaksaisitko kuunnella tällaista scheissea ja ryypätä sen kanssa?

Vierailija
34/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vähälahjaisen ininä jatkuu. 

Mitä sä luulet tapahtuvan jos joku nainen yhtäkkiä sun elämään ilmestyisi. Taikoisi velat pois? 24/7 yhden naisen viihdytysjoukot järjestämässä liukuhihnalta sirkushuveja kitisevälle pikkupojalle? Sietää jatkuvaa ryypiskelyä ja huonoa henkilökohtaista hygieniaa? Pildeä sä olet hakemassa, voit myöntää koska kaikki sen tietää. Sulle ei merkkaa mitään mikä se toinen ihminen ajattelee ja tuntee tai millanen se on. 

Mitä sellaista sinä tuot suhteeseen että kenenkään kannattaisi edes harkita? Täällä on annettu vinkkejä mistä kannattaa lähteä hakemaan seuraa. Mene nyt sinne heikkolahjaisten tukiryhmään, siellä sulla voi onnistaa. 

Vierailija
35/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Allu olisi nainen, niin kelpuuttaisitko sinä sen ystäväksesi? Jaksaisitko kuunnella tällaista scheissea ja ryypätä sen kanssa?

Sori mutta mä en jankuta tällästä mä oon ihan erilainen, osaan puhua kaikkea

Vierailija
36/36 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vähälahjaisen ininä jatkuu. 

Mitä sä luulet tapahtuvan jos joku nainen yhtäkkiä sun elämään ilmestyisi. Taikoisi velat pois? 24/7 yhden naisen viihdytysjoukot järjestämässä liukuhihnalta sirkushuveja kitisevälle pikkupojalle? Sietää jatkuvaa ryypiskelyä ja huonoa henkilökohtaista hygieniaa? Pildeä sä olet hakemassa, voit myöntää koska kaikki sen tietää. Sulle ei merkkaa mitään mikä se toinen ihminen ajattelee ja tuntee tai millanen se on. 

Mitä sellaista sinä tuot suhteeseen että kenenkään kannattaisi edes harkita? Täällä on annettu vinkkejä mistä kannattaa lähteä hakemaan seuraa. Mene nyt sinne heikkolahjaisten tukiryhmään, siellä sulla voi onnistaa. 

No mitä hittoa sä jauhat musta paskaa tai oletat ihme juttuja. Mä hoidan itse sori velkani pois mulla on työpaikka ei se ole ongelma velka eikä naiselle ole. No emmä nyt ihan joka vloppu juo, mutta tykkään juoda ,sori ei ole huono hygienia käytän hajuvettä ja pidän huolta itsestäni. En ole pelkän seksin perässä. älä oleta tommosta ku et tunne mua. Mä en mee mihkää ryhmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän