Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2508)
" Mä koin koko ajan vähän niinku semmosta huonommuutta. Häiriköin teiän juttua. Ja kaikki projisoituu muhun ja mun viaks ja mun syyks. Se oli tosi kohtuutonta ja tosi nöyryyttävää mua kohtaan. Mulla on ollu siitä tos paha mieli. Kyl sä varmaan ymmärrät et kuinka pahalta se tuntu. Kun te tulitte juhliin ni sä et edes siellä koko illan aikana kysy et Heidi hei, vitsi mua harmittaa, miten sä voit "
Olen niin hämmentynyt etten löydä enää sanoja...
Miksi tuohon ohjelmaan otetaan vammaisia naisia jotka antaa pakit jokaiselle tavis miehelle vaikka itse ovat rumia naisia. Naiset ei vaan tajua omaa tasoaan.
En ole tuollaista itsekeskeisyyttä nähnyt ikinä missään.
Pakko ihailla Juhon rauhallisuutta ja aikuista käytöstä. En ehkä olisi pystynyt itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuohon ohjelmaan otetaan vammaisia naisia jotka antaa pakit jokaiselle tavis miehelle vaikka itse ovat rumia naisia. Naiset ei vaan tajua omaa tasoaan.
Niin että säälistäkö siihen parisuhteeseen pitäis lähteä vai? Jos haluaa että on romanttinen suhde niin eikö siinä kuulu olla viehätystäkin ja aitoa tunnetta.. Tuollainen en kieltäydy kenestäkään koska tuo on mun tasoa kuulostaa pakotetulta.. Miksi kenenkään pitäisi lähteä tuollaiseen
Oliko niin, että Juho sai taas lisää, ja Heidin mielestä liikaa, huomiota tuotannon puolelta lähdettyään asunnosta kaiken painostuksen päätteeksi, että Heidi päätti käyttää saman kortin tekosyillä. Vain että saisi itseään enemmän esille.
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin, että Juho sai taas lisää, ja Heidin mielestä liikaa, huomiota tuotannon puolelta lähdettyään asunnosta kaiken painostuksen päätteeksi, että Heidi päätti käyttää saman kortin tekosyillä. Vain että saisi itseään enemmän esille.
No ainakin Heidi valitti useampaan otteeseen, että kaikki pyörii liikaa Juhon ympärillä.
Juhon hetkellisen poistumisen vielä ymmärtää, häntä oli kyllä, suoraan sanottuna, kiusattu kaikella mahdollisella jo niin paljon että tarvitsi tauon, mutta Heidi keksi kyllä ihan itse ettei ole tervetullut ja että turvaton olo. Mikään muiden asukkaiden käytöksessä ei tukenut väitteitä. Huomionhakuisuutta vain.
Mun mielestä Juhon käytös on kypsää, vaikka tilanne varmasti onkin ollut inhottava. Ei ole kertaakaan alentunut haukkumaan tai puhumaan Heidistä pahaa. Ei kameroille, eikä muille. On ottanut vastuun sanoistaan, teoistaan ja oli valmis rauhallisesti pyytämään anteeksi Heidin kokemaa ( vaikka asian pitäisi olla toisinpäin ).
Heidi sen sijaan on haukkunut Juhon kameroiden edessä m*lkuksi valehtelijaksi ja mustamaalannut selän takana muille osallistujille. Heittäytynyt itse täysin uhrin asemaan kaiken tapahtuneen jälkeen, koska ei ole kykenevä käsittelemään asioita kuten normaali kypsä ihminen. Surullista.
Ja ihmettelen Koukussa Kolmiodraamaan juontajia että miten voivat olla niin Heidin lumoissa ja Juhosta tekivät syntipukin.
Vilma kyllä niin ihana , kun hyvästeli kundit. EI tarvinnut haukkua niitä ja eikä toisten päin. Toivottavasti löytää rakkauden. Vaikka sitten kaupan kassa jonossa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Ja ihmettelen Koukussa Kolmiodraamaan juontajia että miten voivat olla niin Heidin lumoissa ja Juhosta tekivät syntipukin.
Kertonee paljon heidän omasta kypsyydestä ja tunne-elämän taidoista. Kai tuon Heidin draamankaaren näkee sokeakin.
Muutaman jakson tota koukukssa joskus katoin ja se riitti. Ärsyttäviä räpättäjiä oli molemmat.
Miten teillä voi mennä tämmöinen jonninjoutava, mutta hauska viihdesarja niin ihon alle :D
Sivutolkulla räiskitään oletuksia ihmisistä ja tapahtumista, joista meille näytetään vain murto-osia...
Pitäisköhän hankkia enemmän sisältöä omaan elämään, suosittelen lämpöisesti <3
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä voi mennä tämmöinen jonninjoutava, mutta hauska viihdesarja niin ihon alle :D
Sivutolkulla räiskitään oletuksia ihmisistä ja tapahtumista, joista meille näytetään vain murto-osia...
sun oman elämän sisältö on siis lukea sivutolkulla muiden kommentteja ja naljailla kirjoittajille.
Ehkä mekin sit kokeillaan sitä, kiitti vinkistä!
Jenni ja Heidi olisivat voinneet ottaa mallia tuosta Vilmasta. Jos et saa sitä mitä haluat tai haaveilet niin se on sitten niin. Turha alkaa käyttäytymään todella todella huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Olet kirjoittanut jo aika monta tällaista samankaltaista viestiä. Ettet vain olisi Heidi...
Tämä nyt vain sattuu olemaan keskustelupalsta, jossa ohjelmasta keskustelevat ne, joita se kiinnostaa. Sisältörikas oma elämä ja viihdeohjelman käänteistä keskusteleminen eivät sulje toisiaan pois millään tavalla.
Mitä itse teet täällä lukemassa näitä kommentteja, jos ne ovat mielestäsi pois omasta elämästä? Vai oletko kenties nuuskimassa, mitä sinusta kirjoitellaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Juhon käytös on kypsää, vaikka tilanne varmasti onkin ollut inhottava. Ei ole kertaakaan alentunut haukkumaan tai puhumaan Heidistä pahaa. Ei kameroille, eikä muille. On ottanut vastuun sanoistaan, teoistaan ja oli valmis rauhallisesti pyytämään anteeksi Heidin kokemaa ( vaikka asian pitäisi olla toisinpäin ).
Heidi sen sijaan on haukkunut Juhon kameroiden edessä m*lkuksi valehtelijaksi ja mustamaalannut selän takana muille osallistujille. Heittäytynyt itse täysin uhrin asemaan kaiken tapahtuneen jälkeen, koska ei ole kykenevä käsittelemään asioita kuten normaali kypsä ihminen. Surullista.
...täysin delulu äiti-ihminen, aika tyypillinen yksinhuoltaja kovismutsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sun oman elämän sisältö on siis lukea sivutolkulla muiden kommentteja ja naljailla kirjoittajille.
Ehkä mekin sit kokeillaan sitä, kiitti vinkistä!
No eihän tätä palstaa VOI lukea ilman että joutuu selaamaan loputtomia ja loputtomia höpötyksiä :D
Yritän löytää pientä jyvää kivasta keskustelusta hauskasta ohjelmasta. Mutta ei. Se ei näköjään ole mahdollista.
Sitten vielä joku urpå luulee, että täällä kirjoittaa vain yksi ihminen kaikki kommentit :D
Vierailija kirjoitti:
..no heidikö se siellä vinkuu? sitähän varten tämä keskustelu on, tainnut itselläsi mennä nyt ihon alle kun negaa tulee niskaan, delulu
Heidi loukkaantui, kun Juho ei ollutkaan hänestä kiinnostunut. Tuskin Juho oli mitenkään väärin häntä kohtaan toiminut.
Ei. En ole Heidi :D Edustan tavallisia katsojia, jotka katsovat tätä kepeän viihteen vuoksi, mutta joka ei näköjään saa täältä mitään irti. Pelkkää negatiivista haukkumista, jokainen osallistuja näköjään vuorotellen joutuu teidän äkäisten, kaikkietietävien mummojen hampaisiin.
Joten hei vaan, aurinkoisia ja positiivisia kevätpäiviä vaan ;)
Itsellä oli varmaan yhtä hämmästynyt ilme katsoessa jaksoa 11, kuin Juholla kuunnellessa Heidin vuodatusta kokemistaan vääryyksistä ja kuinka häneltä oli täysin pilattu tämä ainutlaatuinen kokemus. Heidiä alistettu ja nöyryytetty valheilla muiden edessä. Missä todellisuudessa hän oikein elää?