Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2507)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Draamaqueen Heidi 😂 Nyt ei muuta kuin kotiin kasvamaan ja opettelemaan kestämään pettymyksiä. Elämä ei aina mene oman suunnitelman mukaan.
Harvoinhan se menee, mutta ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Huvittavaa, kun kirjoittajat muka opettavat kokenutta menestynyttä liikenaista Heidiä. Kyllä tuollainen nainen on joutunut kokemaan menestysten lisäksi myös pettymyksiä elämässään.
No ei ne aina bisnekset suju tai raha-asiat tai parisuhdekoukerot, mutta onpa Heidi kaunis tän jutun kuvissa. Ihan erilainen valoisa energia. Voin olla vanhanaikainen ja hölmö, mutta en ymmärrä miksi tuota upeaa ulkonäköä on kokenut tarpeelliseksi alkaa muokata
https://kotiliesi.fi/hyvinvointi/suhteet/heidi-koki-lomaromanssin-britt…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Heidi oli laittanut WC:n pörröisen lattiamaton päälleen juhliin????
Oli kyllä mauton mekko.
Joku teini- ikäinen pissis- tiina voisi käyttää tuollaista.
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet = jenni.
Pihalla kun lumiukot nuo Koukussa Kolmiodraamaan juontajat.
Vierailija kirjoitti:
Pihalla kun lumiukot nuo Koukussa Kolmiodraamaan juontajat.
Missä asiassa
jakso 11 Katsomosta
Juho: Moi miten menee? Siitä alkuviikosta jäi vähän kehno fiilis itse kullekin ja pyydän siitä omalta osaltani anteeksi. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä vaan pyrin avoimeen keskusteluun
Heidi: Ensin mä koin nöyryytyksen mua kohtaan ja se kohdistui kaikki minuun ja sit sä vielä kehuit Satua. Mä koin itseni tosi alistetuks siinä tiilanteessa.
Juho: Meillä on ehkä hyvin erilaisia tyylejä kommunikoida ja siinä saattaa tulla väärinkäsityksiä
Juho kyllä vaikuttaa oikeasti ihan kivalta ja sympaattiselta, vaikka alussa hänestä haluttiin hiukan ehkä maalata sellaista joustamatonta kuvaa. Nyt on viimeistä edeltävä eli osa 11 katsottu ja kyllä Juho & Satu ovat kiva ja onnistunut pari, jotenkin tosi harmi etteivät heidän tulevaisuuden suunnitelmansa kohtaa. Kemiaa ja aineksia olisi selvästi ollut johonkin.
Jenniä sulhoineen ei näytetty jaksossa lainkaan! Hmm..
Kiinnostavaa kyllä nähdä se viimeinen jakso, joka näemmä tosiaan on sellainen "mitä nyt kuuluu" -jakso. Ne ovat aina mielenkiintoisia.
jakso 11
Heidi: Mä en arvosta ytään semmosta, et varsnkin muiden ihmisten edessä tiiäksä, ahdistetaan nurkkaan ja sanotaan jotain semmosta, miikä ei pidä paikkaansa. Alusta saakka mä koin et mun elämä on paljon huonompi kuin sun arki ja ett Sadun kanssa kaikki toimi.
Vierailija kirjoitti:
jakso 11
Heidi: Mä en arvosta ytään semmosta, et varsnkin muiden ihmisten edessä tiiäksä, ahdistetaan nurkkaan ja sanotaan jotain semmosta, miikä ei pidä paikkaansa. Alusta saakka mä koin et mun elämä on paljon huonompi kuin sun arki ja ett Sadun kanssa kaikki toimi.
Ei kannata tehdä asioita, joita ei itse arvosta. Eikä olla kateellinen tai mustasukkainen toisille. Siitä se lähtee
Miten voikin olla kovanaamaa esittävällä hauras itsetunto.
Jännä et ihminen syyttää toista siitä, mitä tehnytkin itse. Tätähän joku kommentoi jo aiemminkin.
Heidille terkut, että olet itse vastuussa tunteistasi. Kukaan ei sinua ohjelmassa vaatinut muuttumaan tai pitänyt huonompana erilaisten elintapojen vuoksi. Satu ja Juho tuli hyvin juttuun saman kaltaisuutensa ansiosta. Hieno esimerkki kaikille, että voikin olla hyvä koettaa löytää toiveidensa kumppani eikä yrittää muuttaa toista sellaiseksi joka ei oikeasti ole.
Epäsuosittu mielipide ketjussa, mutta on ihan okei herätä aamulla aikaisin.
Vielä epäsuositumpi: voi olla erilaisia tapoja ja mielipiteitä kuin sinulla eikä se silti ole väärin.
Voi voi, Juho-isä ja sen tyttäret: toisesta tyttärestä pitää enemmän ja tulee helpommin juttuun. Se joka myötäilee kaikkeen joojoo ja toinen vähän kapinoivampi helposti harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on tatuointeja tällä Heidillä, ja meikkiä myös. Eikö vähempi riittäisi? Näyttää järkyttävää vanhoilla nuo tatuoinnit, olen hoitanut hoivakodissa iäkästä miestä, joka oli ollut ammatiltaan merimies, ja jolla oli monia tatuointeja sen takia, ja pakko sanoa, että eipä näyttänyt hyvältä enää..... jos on koskaan näyttänytkään.
Varmaan sen hoivakodissa asuvan miehen viimeinen murhe on se, näyttääkö hyvältä hoitajan mielestä.
Heidi on ihan selvä keissi. Tämä vain vahvistuu jakso jaksolta. Sikäli ymmärrän, että Juho halusi pyytää Heidiltä anteeksi, koska Juhon omaatuntoa saattaa kolkuttaa, jos kokee jotenkin loukanneensa toista. Näin yleensä ns. normaali ihminen toimii, kokee ja ajattelee. Heidin kaltaisilta ihmisiltä ei kuitenkaan kannata pyydellä anteeksi, koska se vain vahvistaa narratiivia. Heidi syytti Juhoa siitä, että Juho aiheutti hänelle pahan mielen, kun hän joutui pakkaamaan tavaransa ja poistumaan talosta, koska ei tuntenut oloaan enää tervetulleeksi. Heidi sanoi, ettei itse voisi ikinä aiheuttaa tuollaista kenellekään. Hänhän juuri hetki sitten itse ajoi Juhon pois talosta...
Heidi kertoo että jos hän olisi aiheuttanut jollekkin niin pahan mielen että olisi poistunut talosta, niin kyllä hän ensimmäisenä pyytäisi käytöstään anteeksi. Pyysikö anteeksi Juholta? Ei, missään kohtaa.
Hän itse aiheuttamansa draaman jälkeen tekikin itsestään uhrin. Henkilökohtaisesti pysyn tämmöisistä ihmisistä omassa elämässäni hyvin hyvin kaukana.
Heidin ja Juhon kohtaaminen oli jäätävää katsottavaa. Heidi suu vaahdossa mesoaa, kuinka on tullut nöyryytetyksi ja alistetuksi. Tämä tunnekokemus on syntynyt siitä, kun ei ollutkaan se halutuin ykkösvaihtoehto. Avoimesti kadehtii Satun asemaa suhteessa Juhoon, vaikka alkuun oli niin mielin kielin "vaimoaan" kohtaan ja larppasi lesboerotiikkaa. Ei nolannut mitään muuta kuin itsensä tässäkin ohjelmassa.
Aika lyhyt tämä kakkoskausi, vain 12 jaksoa. Ekassa oli 15 jaksoa ja eka kausi oli kyllä muutenkin paljon parempi. Tämä jäi vähän valjuksi.
Heidi istui siellä ulkona tympeänä ja oranssina sotamaalit mintissä, avautumassa siitä, kuinka häntä on nöyryytetty ja alistettu, kun Juho tykkäsikin enemmän Satusta kuin hänestä.