Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (296)

Vierailija
121/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli ton ravintolan nimi, jossa paloi vaarallinen kynttilä?

Ravintola Pompier.

Olen kerran käynyt siellä syömässä. Todella hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu. Mutta myös erittäin kallis ravintola.

Vierailija
122/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho sanoi jossain kohdassa että jos nainen tykkää nukkua pitkään niin saattaa piruuttaan kolistella ympäriinsä "kostoksi".

Tuo että hän meni ottamaan paremman makkarin oli selvä dissaus sitä naista kohtaan. Joko hän ei siitä naisesta pitänyt jostain syystä tai sitten haluaa elää jotain "fifty shades of gray"- fantasiaa. Varmasti nauraisin päin näköä tollaselle että tässä ei tarvii kauaa miettiä mitä sä kompensoit tollasella käytöksellä ja ocd:llä rutiineihin.

Eikös sillä naisella ollut kuitenkin parempi työpaikka? Tosin palkoista en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli vaikuttaa aspergerilta.

Vierailija
124/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua oksettaa se ajatus, että nelikympinen, kahden löhes aikuisen lapsen isä etsii itseään selkeästi nuorempaa naista.

mutta oksettaako se tieto, että 50 v nainen teinin äiti pnanee ja seurustelee yli puolta itseään nuorempien miesten kanssa? ai ei?

Vierailija
125/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho osoitti heti itsekeskeisyytensä valitsemalla parhaan makuuhuoneen ennen Satun tuloa. Juho hakee naisystävää, joka alistuu tekemään asiat Juhon tahtomalla tavalla. Asioista ei neuvotella. 

Mistä tähän ohjelmaan löydetään näitä itseään täynnä olevia minä minä tyyppejä?! Tuo makuuhuone juttu. Ei tarvitse olla herrasmies, mutta ihan perus asioita muiden huomioon ottaminen ja alkeellisia käytöstapoja pitäisi löytyä sen verran, että asiasta keskustellaan yhdessä kumpi nukkuu kummassa makuuhuoneessa!!! Voi olla ettei sillä toisella ole väliä kummassa nukkuu, vaan asiasta kuuluu sopia ja kysyä myös se mitä toinen haluaisi. 

Mulla hajoaa kasetti tän omaan napaan tuijottavan äijän kanssa! Kauhea kakkaläjä koko ukko!

Vierailija
126/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho osoitti heti itsekeskeisyytensä valitsemalla parhaan makuuhuoneen ennen Satun tuloa. Juho hakee naisystävää, joka alistuu tekemään asiat Juhon tahtomalla tavalla. Asioista ei neuvotella. 

Mistä tähän ohjelmaan löydetään näitä itseään täynnä olevia minä minä tyyppejä?! Tuo makuuhuone juttu. Ei tarvitse olla herrasmies, mutta ihan perus asioita muiden huomioon ottaminen ja alkeellisia käytöstapoja pitäisi löytyä sen verran, että asiasta keskustellaan yhdessä kumpi nukkuu kummassa makuuhuoneessa!!! Voi olla ettei sillä toisella ole väliä kummassa nukkuu, vaan asiasta kuuluu sopia ja kysyä myös se mitä toinen haluaisi. 

Mulla hajoaa kasetti tän omaan napaan tuijottavan äijän kanssa! Kauhea kakkaläjä koko ukko!

Viime kaudella oli se setämies, jonka nimeä en muista, joka kuolas sitä nuorta Sallaa. Ja joka vedätti sitä ukkoa kuus-nolla, jotta sai ruutuaikansa maksimiin. Hyvä Salla! Mut nää ukot on vastenmielisiä.

vastaavaa naista ei näissä ohjelmissa vielä ole ollut. Saa nähdä tuleeko koskaan.

Vierailija
127/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Teemu vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Niin komea, ystävällinen, kohtelias ja herrasmiesmäinen. Luulisi hänen saavan kenet vain. 

Teemu vaikuttaa kyllä hyvälle! Mun mielestä ei vaan Sannin kans oikein mätsää yhteen, en ehkä nää Sannia jossain Savon perukoilla luonnon helmassa eräilemässä. Se kuitenkin tuntuu Teemulla olevan aika vahvasti läsnä. 

Eikös Sanni ole itsekin Savon perukoilta (Kuopiosta) kotoisin? Vaikka eihän se tietysti ihmisestä vielä eräjormaa tee, mut ehkä toinen savolainen ymmärtää toista paremmin kuin muut. 

Teemu on kyllä aika hot, toivottavasti ensivaikutelman takaa ei paljastu mulq.

Vierailija
128/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kaudella oli se setämies, jonka nimeä

Mitä se ruutuaika sitten Sallalle toi? 

Vierailija
129/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma on hädin tuskin ehtinyt alkaa, kun Juho on jo teurastettu palstalla. 

Toivottavasti ketjusta ei tule parin sekopään harjoittamaa haukkumista.

Juho teurasti ihan itse itsensä oksettavilla puheillaan ja käytöksellään.

Jennistä tulee ihan Ensitreffit alttarilla Elisa fibat, ei osaa kuin haukkua ja tylyttää fiksun oloista hiljaisempaa rauhallista miestä. Ei anna mitään mahdollisuuksia, koska mies ei vastaa hänen toiveitaan täysin heti ensisekunnista.

Olli vaikutti ihan kivalta ja fiksulta mieheltä. Tykkään itse kanssa tutustua uuteen ihmiseen kaikessa rauhassa ja lähden treffeille ja deittailemaan avoimin mielin. Nyt alkoi tulla haukkuja ja vaatimuksia siihen tahtiin ja sillä sävyllä, että en ihmettele jos meni vähän lukkoon ja pasmat sekaisin. Olisin hyvin itsekin saattanut koettaa peittää hämmennykseni vaikka tiskikoneen kanssa puuhailuun. Jennistä tulee kiusaaja -fiilikset ja ilmeisen tottunut riitelemään, veikkaan, etä Olli mieluummin keskustelee rakentavasti kuin pakottaa omia mielipiteitään toiselle. 

Aika paljon tosiaan em. Matin oloinen tasapainoinen ja pohdiskeleva aikuinen mies. Jennit ja Elisat eivät käytöksellään anna oikein mairittelevaa kuvaa itsestään. Jokaisella on omat mieltymyksensä ja haluta saa just sellaisen kumppanin kuin tuntuu, mutta jotain kunnioitusta ja peruskäytöstapoja toivoisi, vaikka tietysti näissä draamaa haetaankin.

Vierailija
130/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho sanoi jossain kohdassa että jos nainen tykkää nukkua pitkään niin saattaa piruuttaan kolistella ympäriinsä "kostoksi".

Tuo että hän meni ottamaan paremman makkarin oli selvä dissaus sitä naista kohtaan. Joko hän ei siitä naisesta pitänyt jostain syystä tai sitten haluaa elää jotain "fifty shades of gray"- fantasiaa. Varmasti nauraisin päin näköä tollaselle että tässä ei tarvii kauaa miettiä mitä sä kompensoit tollasella käytöksellä ja ocd:llä rutiineihin.

En pysty ymmärtämään tuollaisia kosto -puheita tässä tutustumisen vaiheessa. Onko nyt ihan liian aikaisin edellisen suhteen päättymisen jälkeen lähdetty liikkeelle vai onko ihminen oikeasti arjessaan tuollaisella mentaliteetilla liikenteessä.

Vierailija
131/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Salla sai sen 15 min extraa julkisuudessa. Ennenkuin katosi tuntemattomuuteen.

Vierailija
132/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä Kolmiodraama mitään ilman Terhiä. Terhi ja Sami, siinä vasta oli parivaljakko. 

Terhi voisi pitää Kolmiodraama-vodcastia, jossa kommentoisi pareja ja tapahtumia.

Vierailija
133/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Juho on kauhea 

Vierailija
134/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pysty ymmärtämään tuollaisia kosto -puheita tässä tutustumisen vaiheessa. Onko nyt ihan liian aikaisin edellisen suhteen päättymisen jälkeen lähdetty liikkeelle vai onko ihminen oikeasti arjessaan tuollaisella mentaliteetilla liikenteessä.

Olen itse aamuvirkku. Entinen mieheni tykkäsi nukkua aamulla pitkään. Joskus ärsytti minua hieman, mutta ei tullut mieleenkään kolistella. Yritin päinvastoin olla aika hiljaa ja rauhallisesti, että toinen saisi nukkua pidempään rauhassa. Käsittämätön ajatusmaailma "kostaa" tuollaista, missä kumpikaan ei edes ole väärässä vaan kyseessä ainoastaan erilainen päivärytmi. 

Vierailija
135/296 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi ja Sami :D Pitääkin katsos ykköskausi uudelleen!

Vierailija
136/296 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho on iso kävelevä punainen lippu. Tuollaiselle miehelle paras naisystävä on nukke. Satu on sosiaalityöntekijä lastensuojelussa joten ei voi olla mikään lapanen.

Vierailija
137/296 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sillä naisella ollut kuitenkin parempi työpaikka? Tosin palkoista en tiedä.

Joo Satu on sosiaalityöntekijä ja heillä palkka on vähintään 4000€/kk

Vierailija
138/296 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Juho sanoi siis, että jos puoliso on iltavirkku ja valvoo myöhään ja jos pitää ääntä eikä yhtään huomioi sitä joka yrittää nukkua, niin kostoksi aamulla hänkään ei yritä olla hiljaa.

Vierailija
139/296 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli vaikuttaa aspergerilta.

Olli vaikuttaa hyväkäytöksiseltä ja rauhalliselta ihmiseltä, jonka kimppuun on hyökätty kuvainnollisesti alusta saakka aika aggressiivisesti. Hänelle esitetään syytöksiä ja vaatimuksia, kaikkea mitä tekee haukutaan, häntä ei ihmisenä kunnioiteta tai arvosteta samalle tasolle. Olli vaikuttaa koulukiusatulta, joka jätetty selviämään yksin.

Vierailija
140/296 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Juho on kauhea 

Juho on liian kontrolloiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan