Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiodraama 2025 OFFICIAL

Vierailija
03.12.2025 |

Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa. 

Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (296)

Vierailija
161/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pareista Sanni ja Teemu sekä Tomi ja Carolina oikein lupaavia ainakin tähän asti. Ihanat energiat!

Jenni vaikuttaa raskaalta ihmiseltä.

Samoin kontrolloiva Juho.

Vierailija
162/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako täällä jakaa ig-tunnuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tämä Erä-Teemu? Haluan heti ottaa yhteyttä😍

Tähän siis piti kommentoida, että saako täällä jakaa ig-nimiä? 

Vierailija
164/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kattoon tätä ton yhden naisen eli Sannin kikatuksen takia. Nauraa joka välillä.

Hyi s44t4na

Vierailija
165/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi kikatus hieman kiristää ohimoa kun se on jatkuvaa. 

Vierailija
166/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä päässä vikaa jos ihmisen iloisuus ja kikatus haittaa :D Uskomatonta! Mutta vauva-palstan kirjoittajat ei petä koskaan, pohjanoteeraukset löytyy täältä. 

Vierailija
167/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenni ei vaikuta omaavan alkeellisimpiakaan käytöstapoja. kovat on vaatimukset ja pitkät listat millainen kumppaniehdokkaan pitää olla. samalla lailla toimi elisa ensitreffeissä. ekan minuutin jälkeen alkaa haukkuminen ja valitus. ajatella ja miettiä voi jokainen mitä tahansa omassa päässään. halutakin saa vaikka kuun taivaalta. mutta toisen ihmisen kunnioittaminen ja se mitä päästelee suustaan, sehän ei ole sen toisen vastuulla eikä tuollaista käytöstä oikeuta mikään. ei ihmetytä, että jääneet kerta toisensa jälkeen yksin

Vierailija
168/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä päässä vikaa jos ihmisen iloisuus ja kikatus haittaa :D Uskomatonta! Mutta vauva-palstan kirjoittajat ei petä koskaan, pohjanoteeraukset löytyy täältä. 

Kätevä olisi tuollainen emäntä, tuntisi itsensä vitsikkääksi. :D

Vierailija
169/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni: "Taas mä oon tässä tilanteessa, että mun kohalla on kaikki paska"

Jenni haluaa miehen, jonka kanssa riidellä ja josta on hänelle vastusta, miehen joka pitää kampoihin ja hänet ruotuun. Fiksu, vastuuntuntoinen, sivistynyt, tasapainoisen oloinen, rauhallinen Olli on siis hänestä "kaikki paska".

Olisiko siis kannattanut pysytellä niissä lähiöräkälän reuhaajissa, jotka "eivät koskaan halua kasvaa aikuisiksi"

Vierailija
170/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni haluaa miehen, jonka kanssa riidellä ja josta on hänelle vastusta, miehen joka pitää kampoihin ja hänet ruotuun. Fiksu, vastuuntuntoinen, sivistynyt, tasapainoisen oloinen, rauhallinen Olli on siis hänestä "kaikki paska".

Olisiko siis kannattanut pysytellä niissä lähiöräkälän reuhaajissa, jotka "eivät koskaan halua kasvaa aikuisiksi"

Heidän olisi alunperin kannattanut olla rehellisiä siinä, mitä hakevat. Ja tarkistaa käsitteitään. Ei kiva ja kiltti mies, joka haluaa tutustua rauhassa ole paska tai ongelma. Hakukaavakkeeseen kannattaa jatkossa laittaa suoraan, että haluan miehen, joka ei kuuntele eikä kunnioita, panee eka tapaamisella ja häipyy tämän jälkeen tiehensä jättäen jälkeensä liikapyykkinsä, tyhjät pullot & jääkaapin. Alatyyli ja sivistymättömyys plussaa.

Vierailija
171/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän olisi alunperin kannattanut olla rehellisiä siinä, mitä hakevat. Ja tarkistaa käsitteitään. Ei kiva ja kiltti mies, joka haluaa tutustua rauhassa ole paska tai ongelma. Hakukaavakkeeseen kannattaa jatkossa laittaa suoraan, että haluan miehen, joka ei kuuntele eikä kunnioita, panee eka tapaamisella ja häipyy tämän jälkeen tiehensä jättäen jälkeensä liikapyykkinsä, tyhjät pullot & jääkaapin. Alatyyli ja sivistymättömyys plussaa.<

Uskon että heitetään tahallaan erilaisiakin pareja yhteen jotta katsojille ei tule liian tylsää.. Ja tuotantohan kai niitä yhdistelee, ei tuonne välttämättä löydy täydellisesti toisilleen sopivia ja en usko että sitä edes halutaan, draaman mahdollisuuden vuoksi. Uskoisin että fiksut tyypit löytää sen sopivan mutta nämä turhakkeet kikattelijat jäävät sinkuiksi muutenkin jotka noissa tykkää pyöriä.

Vierailija
172/296 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä tosi rajusti sanottu, oikeasti. En tiedä sitten onko jotain tapahtunut, mutta jos ei niin ihan hirveältä kuulostaa kun ajattelee että se "kaikki paska" on siis se toinen osapuoli... vai mitä ihmettä hän tarkoitti? Rumaa kieltä ja käytöstä kuitenkin. 

Vierailija
173/296 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kyllä niin ikään nelikymppisenä miehenä aivan se ja sama milloin nainen heräilee tavanomaisesti.

En todellakaan ole mikään nipo kuten tämä ikätoverini. 

Vierailija
174/296 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Juho haluaa nimenomaan nuoremman naisen, kun hänellä itsellään on lapsiluku täynnä? Etsisi jonkun eläkeikäisen muorin, joka herää jo ihan luonnostaan neljältä kolistelemaan kattiloita hänen kanssaan. Eläkeläisten rytmihän on just tuollainen, että silmät painuu kiinni jo klo 19 illalla ja aamulla herätään varhain. Erittäin harva nuori nainen tuollaista elämää haluaa.

Vierailija
175/296 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ohjelma

Vierailija
176/296 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhon esittelyssä tais olla,että sai burnoutin tms. muutama vuosi sitten. No mikä ihme,jos elämä on sitä,että klo 6 ylös joka aamu,salilla on pakko käydä,mistään ei jousteta jne.. Nouseekohan ne lapsetkin isänsä luona klo 6?

Vierailija
177/296 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ohjelma tästä oikein muotoutuu? 😅 En oo katsonut eka kautta, en tiedä pitäiskö katsoa...

Ilmeisesti ne kolmannet osapuolet tulee jossain vaiheessa kuvioihin, tuleeko nekin asumaan samaan kämppään? Vai vaihtuuko pari lennosta, tai tuleeko joku valinta??

Vierailija
178/296 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhon esittelyssä tais olla,että sai burnoutin tms. muutama vuosi sitten. No mikä ihme,jos elämä on sitä,että klo 6 ylös joka aamu,salilla on pakko käydä,mistään ei jousteta jne.. Nouseekohan ne lapsetkin isänsä luona klo 6?

Minä käyn myös treenaamassa ja lihasta löytyy mutta pakkomielle se ei ole. Jonkun miehen mielestä myös nainen ei saisi juoda olutta vaanj pitäisi juoda viiniä. Ja tämmöisten autistien kanssa naiset käyvät treffeillä? Täällä oli joskus ketju omituisista miehistä treffeillä tjsp. Ihmettelen miten naiset käyvät tämmöisten kanssa treffeillä mutta minä en saa tinderissä edes mätsejä perusnäteiltä naisilta. 

Vierailija
179/296 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kannattaa ottaa vähän rennompi asenne :D sen sijaan että ärsyyntyy kaikesta, kannattaa huvittua.

Vierailija
180/296 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä ohjelma tästä oikein muotoutuu? 😅 En oo katsonut eka kautta, en tiedä pitäiskö katsoa...

Ilmeisesti ne kolmannet osapuolet tulee jossain vaiheessa kuvioihin, tuleeko nekin asumaan samaan kämppään? Vai vaihtuuko pari lennosta, tai tuleeko joku valinta??

Eka kausi oli ihan hyvä, vaikken yleensä suomalaisista sarjoista välitäkään!