Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1413)
Olli nähty eilen deittisovelluksessa.
Eilisen plussajakson perusteella näyttää siltä, et Sannin ja Erä-Teemun juttu tais olla siinä.
Salama-Teemu oli vielä enemmän Sannin oloinen.
Hienosti Erä-Teemu sanoi lopussa, että jollei tästä tule Sannin kanssa mitään, niin etsii sitten paremman. Just noin pitääkin ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen plussajakson perusteella näyttää siltä, et Sannin ja Erä-Teemun juttu tais olla siinä. Hienosti Erä-Teemu sanoi lopussa, että jollei tästä tule Sannin kanssa mitään, niin etsii sitten paremman. Just noin pitääkin ajatella.
Kunpa itsellänikin olisi yhtä hyvä itsetunto. Itse ajattelisin vastaavassa tilanteessa: "etsin kumppanin, kenelle kelpaan"
Vierailija kirjoitti:
Eilisen plussajakson perusteella näyttää siltä, et Sannin ja Erä-Teemun juttu tais olla siinä.
Hienosti Erä-Teemu sanoi lopussa, että jollei tästä tule Sannin kanssa mitään, niin etsii sitten paremman. Just noin pitääkin ajatella.
Ei ole ihastuneen miehen puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, vitos jaksossa kehui kaikille ääneen Sannia ja miten on ollut nousujohteista. Tuohan on itsevarman ihmisen merkki että rauhassa lähdetäänkin tunteita rakentamaan. Ei nuo äkki-ihastumiset niinkuin Tomilla ikinä muutenkaan kestä ja Caroliinakin pakitti sen takia kun oli liikaa..
Aivan varmasti on voinut olla ihastumisen tunteita mutta tuossa tilanteessa Sannin oma käytös kyllä 100% varmasti loukkasi erä-Teemua, joka oli törkeää ja joka selvästi näkyi. Tuo selitys ei nyt uppoa. Nimenomaan harmitus paljasti että tunteita on ollut, ja koki tilanteessa tulleen loukatuksi. Ja aivan oikeutetusti.
En ymmärrä miten ihmiset lukevat niin huonosti näitä. Mielestäni toinen ottaa tunnemaailman todella aikuismaisesti ja kypsästi, ja Sanni joko itkee, kikattaa tai käyttäytyy miten sattuu, se olisi kasvun paikka muualla kun tositvssä. Tsempit menee kyllä erä-teemulle.
😢 Erä Teemun tokaisu paremman etsimisestä, mikäli Sannin kanssa suhde ei jatkuisi. Mulle tuli mieleen, ettei Sanni olisikaan hänen mielestään nykyiselläänkään tarpeeksi hyvä. Tietysti lähdön ollessa hänen kohdallaan vähän nolokin, kun Sanni ei noussut ylös sohvalta ja halannut hyvästiksi. Toivottavasti tulevissa jaksoissa Sanni itse kertoo, miksi liimautui sohvannurkkaan. Voisin kuvitella, että oli ilmeisesti aika "rikki", ehkä pelkäsi tunnepurkausta, mikäli nousee halaamaan. Kun itku lähtee purkautumaan, sitä on joskus vaikea pysäyttää. Ehkä hän yritti säilyttää "ns. naamat" uuden tulokkaan Salama Teemun takia. Ohjelmahan on vielä kesken, lopullista valintaa on vaikea arvioida. Mielenkiintoista, että pakkaa oli noinkin paljon sekoitettu, tuli osallistujillekin yllärinä, kun olettivat juonen etenevän 1-kaudelta tutulla toistolla.
Olli pääsi vihdoin eroon ja rauhaan naisestaan. Mahtaako partanaama kestää pitkään?
Vierailija kirjoitti:
😢 Erä Teemun tokaisu paremman etsimisestä, mikäli Sannin kanssa suhde ei jatkuisi. Mulle tuli mieleen, ettei Sanni olisikaan hänen mielestään nykyiselläänkään tarpeeksi hyvä. Tietysti lähdön ollessa hänen kohdallaan vähän nolokin, kun Sanni ei noussut ylös sohvalta ja halannut hyvästiksi. Toivottavasti tulevissa jaksoissa Sanni itse kertoo, miksi liimautui sohvannurkkaan. Voisin kuvitella, että oli ilmeisesti aika "rikki", ehkä pelkäsi tunnepurkausta, mikäli nousee halaamaan. Kun itku lähtee purkautumaan, sitä on joskus vaikea pysäyttää. Ehkä hän yritti säilyttää "ns. naamat" uuden tulokkaan Salama Teemun takia. Ohjelmahan on vielä kesken, lopullista valintaa on vaikea arvioida. Mielenkiintoista, että pakkaa oli noinkin paljon sekoitettu, tuli osallistujillekin yllärinä, kun olettivat juonen etenevän 1-kaudelta tutulla toistolla.
Ihminen käyttäytyy kuten käyttäytyy ja jos joutuu aina selittelemään niin harjoittelemaan kommunikaatiota ja tuossahan Sanni ei itse tee niitä tekoja, joita itse kaipaa niin kumppaniltaan. Ei se niin kyllä mene. 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kyllä sellainen Justiina, että huhhuh... Ei ole itse kummoisen näköinen ja Olli on ulkoisesti tasokkaampi kuin hän, joten en ymmärrä, miksi hän haaveilee jostain tummista, pitkistä, tatuoiduista. Toki semmoisiakin on eri"tasoisia", mutta on se vaan ihmeellistä miten niin monella naisella on tosi isot luulot itsestään mitä tulee heidän "markkina-arvoon".
Paljon useammin miehilä on liian isot luulot itsestään, todella usein näkee naisia jotka tyytyvät paljon henkisesti epäkypsempiin miehiin mitä itse ovat.
Nyt on kysymys kolmiodraaman miehistä ja naisista ei muista, Jennillä on aivan liian suuret luulot itsestään, Juhokin jää kakkoseksi tässä kuviossa.
Eiköhän se kerro jo paljon ,että miestä ei ole pitkään aikaan löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se erä-Teemun kommentti oli aivan oikein.
Häneltä oli kysytty, mitä jos toinenkin Teemu pääsee Sannin sänkyyn. Hän vastasi että itse ajattelee heidän suhteen olevan sellaisella tasolla, että siihen ei muiden kanssa nukkumiset sovi. Ja että jos niin käy, niin ei siinä sitten mitään, hän etsii sitten paremman.
Ihan oikein ajateltu ja sanottu.
Selkärankaisen miehen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenki ihan usko, että tuo Sannin Ja Teemun juttu on ihan noin mennyt, kun meidän halutaan ajattelevan. Erikoisesti leikattu että ensin Sanna itkeskelee ja selvästi järkyttyy uutisesta, tuosta halauksesta oli muuten myös teaserissa tekstitetty klippi, missä Sanni sanoo että en halua enää olla täällä. Sitte yhtäkkiä kikattelee uuden Teemun kans sohvalla, niinku ois maailman luonnollisin ja kevein asia että toinen Teemu lähtee. Jotain keskusteluja tms. tuosta välistä on jäänyt pois, ja meille haluttu luoda mahdollisimman dramaattinen kuva. Tätä vahvistaa myös Teemulta kaivetut dramaattiset kommentit lopussa.
Muutenkin jäi nyt täysin kesken, että miten toisella Teemulla ja Sannilla siitä päivä jatkui. Muilla kuvattiin keskusteluja ja tekemisiä sen jälkeen.
Mielenkiinnolla kyllä odotan että miten tuo tilanne tuosta etenee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelen et noin vahva tunnereaktio kertoo siitä, et uus tilanne; lähteminen kämpästä ja Sannin ja toisen Teemun juttu kolahti ja itselläkin on tunteita pelissä. Ja tottakai tuotanto oikein liekittää sitä fiilistä ja haluaa reaktioita
Hauskaa, että tykkäsit monistaa, mun spekuloinnin Erä-Teemusta / Sannista. Tykkään heistä molemmista ja toivon, että löytävät yhteisen polun, mikäli niin on tarkoitettu. Viestiäni en kadu, enkä muuta siihen liittyen mielipidettäni, vaikka kirjoittaisit koko sarjan tänne palstan-täytteeksi. 🥰 Pidä itsestäsi ja hyvinvoinnistasi huolta. Rauhoitu, näytät melko punaiselta ja vaarana voi olla vaikka infakti. Päivystyksessä saattaa olla ruuhkaa, sairaalat täynnä influenssapotilaita.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että tykkäsit monistaa, mun spekuloinnin Erä-Teemusta / Sannista. Tykkään heistä molemmista ja toivon, että löytävät yhteisen polun, mikäli niin on tarkoitettu. Viestiäni en kadu, enkä muuta siihen liittyen mielipidettäni, vaikka kirjoittaisit koko sarjan tänne palstan-täytteeksi. 🥰 Pidä itsestäsi ja hyvinvoinnistasi huolta. Rauhoitu, näytät melko punaiselta ja vaarana voi olla vaikka infakti. Päivystyksessä saattaa olla ruuhkaa, sairaalat täynnä influenssapotilaita.
Kenelle tää hieman angstinen kirjoitus oli osoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa olla useampi keskustelija sun kanssa juttelemassa/tykkäämässä :D
En pidä Sannista enkä Jennistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tää hieman angstinen kirjoitus oli osoitettu?
Hänellä oli ehkä paloautoakin punaisempi pärstäkuvahymiö 😡 . Laitan sen tuohon, kun sua kerran kiinnostaa. Katsotaan jääkö näkyviin.
Kateellisena huomaan, että näköjään kaikki muut pystyy vastatessaan lainaamaan tekstejä paitsi minä =(
Mikä hemmetti mun koneessa yhtäkkiä on ettei ole onnistut viikkoon..
Erä-Teemu on ihan huipputyyppi. Jotain mitä miehenäkin on ilo seurata. Järkevä.
Teemu raukka oikein viivyttelee eteisessä kun Sanni ei tule edes halaamaan. Tosin luultavasti ennen tuota tilannetta ovat jutelleet tmv. Mutta silti.. ja tosiaan sinkut taitavat muuttaa yhteen. Toivottavasti ei kauaksi aikaa. Ois hauska kun näkisivät videoita miten muilla menee.
Sadun ig:ssä syksyltä -24 "eräjorma" video jonkun miehen kanssa.. voipi olla joku ihan muu mut mitä jos onkin Teemu :O
Salama-Teemu ja Sanni näyttävätkin samalta ja vaikuttaa luonteet suht samanlaisilta..