Kolmiodraama 2025 OFFICIAL
Huomenna alkaa uusi kausi. Mitäköhän varten siellä on viime kauden osallistuja uusinta kierroksella? Ei napannut viime kaudella ja tuskinpa onnistaa nytkään sen paremmin. Toinenkin varma huti on mukana. Ihminen voi olla vaikka kuinka mukava, mutta näissä ääni ratkaisee jutuissa ei saisi tulla isoa pettymystä sen toisen ulkomuodossa.
Se nähtiin jo viime kaudella, että pullukat ei vaan saa aikaan valtavia ensi ihastumisen tunteita. Nyt on mukana taas pulska tyttö, joten odottaa sopii, että sulho on jälleen naama nurinpäin.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1413)
Jenni on kyllä sellainen Justiina, että huhhuh... Ei ole itse kummoisen näköinen ja Olli on ulkoisesti tasokkaampi kuin hän, joten en ymmärrä, miksi hän haaveilee jostain tummista, pitkistä, tatuoiduista. Toki semmoisiakin on eri"tasoisia", mutta on se vaan ihmeellistä miten niin monella naisella on tosi isot luulot itsestään mitä tulee heidän "markkina-arvoon".
Oliko teidän mielestä vähän erikoinen, kun Sannin 1. Teemu lähti, niin Sanni ei mitenkään käynyt hyvästelemässä. Sohvalla vain odotti että Teemu lähti.
Samaa ihmettelin vai oliko leikattu noin? Symppis Teemu kuitenkin meni keittiöön lohduttamaan.
Onko erä Temellä igtä?
Viesti 443. 🤨 En ole sun kanssa samoilla linjoilla Jennin oikeuksista, haaveilla / päättää omista tarpeista/tavoitella haluamaansa. Miten oletat voivasi määrittää hänen ulkonäkönsä esteeksi tai määrittää ventovieraalle ihmiselle olettamasi markkina-arvo. Jennillä on samat oikeudet, mitä meillä kaikilla itsenäisesti omista asioista päättävillä, huolehtivilla on. Mutta, se ei luonnollisestikaan ole sopivaa käytöstä, polkea tavoitematkallaan, muut viattomat ihmiset maanrakoon tai kävellä yli mitä rumimmin, vaikka hän taitaa nauttia ja olla jopa tyytyväinen purkauksistaan. Ei Olli ole syypää hänen elämänsä epäonnistumisiin, kyllä ne syyt ovat paljon syvemmällä, eivätkä ne tulla tupsahtaneet katsojien silmille, kun Olli tuli mukaan kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelin vai oliko leikattu noin? Symppis Teemu kuitenkin meni keittiöön lohduttamaan.
Onko erä Temellä igtä?
Nii voihan se olla että draaman muodostumisen vuoksi leikattu noin "jäätäväksi" tuo Teemun lähteminen
SPOILERI!!!!
Ensin valitut kumppanit saivat lähtöpassit, jotta uudet parit pääsevät tutustumaan kahdestaan.
Tomi ei ollut moksiskaan Carolinan lähdöstä. Kuohari auki, sauna lämpimäksi ja altaaseen :D
Vilma otti Tonin lähdön itkien.
Juholla tuli nopeasti Satua ikävä, kun Heidi vähän tylytti.
Jenni oli yhtä tökerö kuin aina: luvassa on kuulemma kivempaa ja parempaa.
Sanni järkyttyi, mutta ei edes halannut ihanaa erä-Teemua lähtiäisiksi, vaan jatkoi hermostunutta hörähtelyään.
"Karkotetut" taisivat muuttaa yhteiseen kämpään?
Noloa noloa Jennin käytös. Miten kehtaa puhua Ollille noin. Muiden kuulleen vielä mollaa Ollia. Hän kun ei itse todellakaan ole mikään täydellinen. Onneksi se Juho jo sanoi tyyliin säälii Ollia.
Okei eli Sannin ja viime kauden Pinjan podcastissä puhuttiin siitä että erä-Teemu oli sanonut jossain jo nähtyjen jaksojen haastiksessa (mitä en itse ainakaan rekisteröinyt) että hänen ja Sannin suhde on jotain kaveruuden ja romanttisen suhteen väliltä (en muista tasan tarkkaan että mitkä sanat, sisältö tämä). Sitten Sanni puhuu siitä kuinka Teemu ei hänelle maininnut asiasta, tästä ehkä tulee sellainen fiilis että heidän suhteensa ei pitkälle jatku. Mitä muut olette mieltä? Itse ne myöskään sanoisi noin alussa jos tuntuu enemmän kaveripohjaiselta, koska voihan se siitä kehittyä ja turhaa toista sitten painaa sillä tiedolla jos ei itsekään ihan varma asiasta
Vierailija kirjoitti:
Okei eli Sannin ja viime kauden Pinjan podcastissä puhuttiin siitä että erä-Teemu oli sanonut jossain jo nähtyjen jaksojen haastiksessa (mitä en itse ainakaan rekisteröinyt) että hänen ja Sannin suhde on jotain kaveruuden ja romanttisen suhteen väliltä (en muista tasan tarkkaan että mitkä sanat, sisältö tämä). Sitten Sanni puhuu siitä kuinka Teemu ei hänelle maininnut asiasta, tästä ehkä tulee sellainen fiilis että heidän suhteensa ei pitkälle jatku. Mitä muut olette mieltä? Itse ne myöskään sanoisi noin alussa jos tuntuu enemmän kaveripohjaiselta, koska voihan se siitä kehittyä ja turhaa toista sitten painaa sillä tiedolla jos ei itsekään ihan varma asiasta
Ohhoh, tuohan spoilas koko jutun koska miksi muuten noin asenteellisesti puhuisi tuosta? Eihän tuo voi olla sallittu, tietääköhän kanava tuosta puodista? 🤔😳
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuntelin just kans tuon, ja ihan samoja keloja itse mietin! Mutta toisaalta mietin, että hehän ei saa (tai ainakaan sais) mitään sanoa mikä viittaa johonkin tiettyyn 'lopputulokseen'. Eli että voivat tarkoituksella katsoa ja keskustella jaksosta sillä tavalla, mikä tilanne on ollut jakson kohtauksen kuvaushetkellä. Eli tässä tapauksessa mennään siinä, kun just vasta muuttivat samaan asuntoon. Mutta kyllä mullakin sellasen kuva jäi, että vähän asenteellista keskustelua mikä viittaisi että mitään suhdetta ei ole syntynyt. Tosin jos on, niin ihan hyvin hämätty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuntelin just kans tuon, ja ihan samoja keloja itse mietin! Mutta toisaalta mietin, että hehän ei saa (tai ainakaan sais) mitään sanoa mikä viittaa johonkin tiettyyn 'lopputulokseen'. Eli että voivat tarkoi
Sopivasti käytiin nostamassa tämä juttu tänne omasta toimesta kun nyt tulee sannille negaa. on nämä naiset kyllä fiksuja ja koston himoisia.. 😂🤣
Spoiler
S
S
Joo ei toi Jennin uusi mies vaikuttanut mitenkään innostuneelta Jennistä. Kysyikö yhtään kysymystäkään Jenniltä, se aina kertoo kuinka paljon kiinnostelee. Jenni ajaa miehen sohvannurkkaan ja vaan puhuu ja kyselee, jotta keskustelu pysyisi yllä. Mies mieluummin katsoisi yksin omia tiktok-videoitaan...
S
S
D
Olipa hyvä kun tuo Juhon uusi kumppaniehdokas sanoi asiallisesti, mutta suoraan Juhon käytöksestä naista valitessaan. Tosin naisen rumat kämmentatskat hiukan häiritsee. Juhon ilme oli parasta antia sarjassa tähän saakka, kun sai kuulla kunniansa.
Jenni luulee aivan liikoja itsestään. Ja kuitenkin ihan yli-innokkaana siinä läähätti tuon uuden miehen perään. Hohhoijaa.
Joo Juholla meinasi itku tulla kuvainnollisesti, kun uusi nainen rohkeasti kertoi mielipiteensä ja mitä tuntemuksia aiempi viestittely hänessä herätti. Mielestäni kertoi mietteensä hyvin asiallisesti ja rauhallisesti, suotta Juho siitä pahoitti mieltään. Juho on kyllä sen oloinen, että haluaa myötäilevän ja "kiltin" naisen, omaa puoltaan pitävät ei sovi Juholle.
Vierailija kirjoitti:
Katson jaksoa 6. Osallistujat saa viestit uusilta kumppaniehdokkailta. Jenni on kyllä törkeyden huippu.. Ollin (?) vieressä tuulettelee ja juhlii, kun saa uuden miehen kuvioihin. Koko tän kauden on ollut niin alentava ja tökerö Ollia kohtaan, että hävettää. Ja harmittaa Ollin puolesta. Jos olisin Olli, sanoisin Jennille pari valittua sanaa kun kamerat on kiinni.
Pitää kyllä nostaa hattua Ollille kun pysyi niin kohteliaana ja korrektina kun Jenni antoi koko ajan ymmärtää Ollin olevan täydellien tossukka ja vätys.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on kyllä sellainen Justiina, että huhhuh... Ei ole itse kummoisen näköinen ja Olli on ulkoisesti tasokkaampi kuin hän, joten en ymmärrä, miksi hän haaveilee jostain tummista, pitkistä, tatuoiduista. Toki semmoisiakin on eri"tasoisia", mutta on se vaan ihmeellistä miten niin monella naisella on tosi isot luulot itsestään mitä tulee heidän "markkina-arvoon".
Paljon useammin miehilä on liian isot luulot itsestään, todella usein näkee naisia jotka tyytyvät paljon henkisesti epäkypsempiin miehiin mitä itse ovat.
Eikö moni porukasta ihmetellyt tuota Jennin törkeää käytöstä ? Siinä , kun rupesi tuulettamaan , niin ajatus oli kyllä on idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon useammin miehilä on liian isot luulot itsestään, todella usein näkee naisia jotka tyytyvät paljon henkisesti epäkypsempiin miehiin mitä itse ovat.
Nyt on kysymys kolmiodraaman miehistä ja naisista ei muista, Jennillä on aivan liian suuret luulot itsestään, Juhokin jää kakkoseksi tässä kuviossa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko teidän mielestä vähän erikoinen, kun Sannin 1. Teemu lähti, niin Sanni ei mitenkään käynyt hyvästelemässä. Sohvalla vain odotti että Teemu lähti.
Jep, tämä tuntui tosi oudolta ja tuli paha mieli ekan Teemun puolesta.
Toivotaan, ettei Jennille käy siten, mitä vanha sanonta osoittaa, minkä taakseen jättää, sen eestään löytää. Itse en jaksa uskoa onnelliseen lopputulokseen, mutta onhan se kohteliasta toivoa, että uuden ehdokkaan kanssa myönteiset tunteet olisivat molemminpuolisia. 🙄