Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!

Vierailija
03.12.2025 |

Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.

https://www.ts.fi/ihmisetjailmiot/6834099

Kommentit (1982)

Vierailija
1581/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät vain viitsi välittää mikä juhla tämä Suomen Itsenäisyyspäivän vastaanotto on. Itsenäisyyttämme pidetään itsestäänselvyytenä, ei ole itse tarvinnut uhrata yhtään mitään, vain jauhaa paskaa kun ei ole mielekkäämpääkään ajateltavaa.. 

Jotkut ovat joutuneet sotaan parikymppisinä, traumatisoituneet - nyt jo haudassa. Ja jotkut horisee pillun pelosta, kun eivät tiedä kuoleman pelosta. Voisi vähän suhteuttaa voimaantumisiaan ja muita höpinöitä suurempiin raameihin, ja 

kunnioittaa itsenäisyyttämme - on vain se yksi päivä vuodesta, jolloin pitäisi osata käyttäytyä, koska on saanut kutsun juhliin. Arvokkaasta ei pidä tehdä arvotonta temukemua.

Vierailija
1582/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi noiden sateenkaari-ihmisten pitää tuoda aina itseään esiin joka paikassa. Ihan karsean näköinen puku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät vain viitsi välittää mikä juhla tämä Suomen Itsenäisyyspäivän vastaanotto on. Itsenäisyyttämme pidetään itsestäänselvyytenä, ei ole itse tarvinnut uhrata yhtään mitään, vain jauhaa paskaa kun ei ole mielekkäämpääkään ajateltavaa.. 

Jotkut ovat joutuneet sotaan parikymppisinä, traumatisoituneet - nyt jo haudassa. Ja jotkut horisee pillun pelosta, kun eivät tiedä kuoleman pelosta. Voisi vähän suhteuttaa voimaantumisiaan ja muita höpinöitä suurempiin raameihin, ja 

kunnioittaa itsenäisyyttämme - on vain se yksi päivä vuodesta, jolloin pitäisi osata käyttäytyä, koska on saanut kutsun juhliin. Arvokkaasta ei pidä tehdä arvotonta temukemua.

Tämänkö puolesta isoisovanhempani palvelivat ja kaatuivat sodissa? Tämän mauttoman pil lun?

Vierailija
1584/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki mä oon pimppi! Kattokaa ku mä oon pimppi!

T. setawoke

Minullakin on pimppi! Katsokaa minun Pimppiä!

Vierailija
1585/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000011668114.html

Tuossa. Puvun suunnittelija kertoo puvusta ja kuinka sai siihen idean. 

Lisäisivät nyt tonne laskoksiin kunnon jellyjortikan pystyyn pisteeksi iin päälle.

Vierailija
1586/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset osaavat pilata kaiken, kirkonkin ne on pilanneet naispappi ha ureuden kautta ja nyt kirkko on pelkköää sateenkaarijooga-opropalestiinaperseilyä

Vierailija
1587/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin pakko katsoa miten ppuku mahtuu setan eukolle. Alkuperäinen malli kohtalaisen tukeva ja käsivarsien allit roikkuvat, mutta setalainen on varmaan 2x leveämpi. Toivottavasti kaulan ympäri viritettävä naru pitää pillupuvun eukon päällä, siinä ei ole kauheesti tilaa rintsikoillekaan. Hirvittää jo etukäteen.

Vierailija
1588/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi noiden sateenkaari-ihmisten pitää tuoda aina itseään esiin joka paikassa. Ihan karsean näköinen puku.

Ne luulevat että se jotenkin edistää heidän asiaansa. Nimenomaan se että rikkovat normeja ja viisveisaavat etiketeistä saati juhlan arvokkuusodotuksesta. Toki tyylillinen mauttomuus on jo pidemmän ajan ilmiö.

En vaan oikein keksi että miten hölmö röyhkeys on koskaan edesauttanut minkään asian edistämistä. Jos näin tälläkertaa käy niin olemme totisesti ansainneet seuraukset.

Lopulta käy myös niin ettei jää ketään jota syyttää omasta typeryydestä.

Vierailija
1589/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paola Keivoniemi tuodaan potilassängyllä pillupuvussa  kunnioittamasn veteraaneja ja Suomen itsenäisyyttä.

Se bimbo saattaa huutolaulaa jonkun renkutuksen haarat levällään. 

Sirkuksesta puuttuu enää anna Erikssonin haarat ja Olga Temoswn tuhkat.

Tuukka varmaan ehtii paikalle uuden rakkaansa kanssa muistuttamaan suremisen tärkeydestä.

Vierailija
1590/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaiset naiset osaavat pilata kaiken, kirkonkin ne on pilanneet naispappi ha ureuden kautta ja nyt kirkko on pelkköää sateenkaarijooga-opropalestiinaperseilyä

Unohdit ilmastomessun.

Vierailija
1591/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että isäni soti Suomen itsenäisyyden puolesta ja menetti terveytensä.Tällaista paskaa ja kaikenmaailman sekoja maamme tärkeimmässä juhlassa. Ei olisi kannattanut. Kun Adolf Ehrnroth vielä eli oli itsenäisyysjuhla arvokas. Nyt joku pillu ja muut voimaantuneet esittelevät itseään ja pääasia on näille sivuseikka. Myötähäpeää tunnen.

Sääliksi käy minunkin isoiso vanhempiani jotka olivat sodissa jokainen lottana tai sotilaana. Kyllä kääntyvät haudoissaan tämän takia.

Tämä olisi se vuoden ainoa juhla (vainajien muistopäivää lukuunottamatta) kun menneitä uhrauksia ja ponnisteluja maamme rakentamisen eteen arvostettaisiin.

Mutta ei, pimppipelkoa vastustamaan on Setan vain lähdettävä sukupuolielimelle nimetyssä puvussa.

Vähän mielisairas olo näistä tulee.

Vierailija
1592/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteroista puhumattakaan. Oksettavaa.

Vierailija
1593/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta; "Naisille ei pidä antaa yhtään enempää valtaa kuin valta päättää missä järjestyksessä pyykit ripustetaan narulle."

Ja näin naiset itse näyttävät, että totta tuossa sanotaan. Muistetaan vaikka:

- PresidenttiHalonen

-VTT:n johtaja Viikari

-Valtakunnansyyttäjä Toíviainen

-Piispat ja papit

-Viisikkohallitus ym. ym.

Vierailija
1594/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä se juhla sitten on? Uhrasiko sotiemme veteraanit terveytensä ja elämänsä sen takia, että voimaantunut Ich komme -laulaja voi astua Linnaan tissit kuin tarjottimella.

Vierailija
1595/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että isäni soti Suomen itsenäisyyden puolesta ja menetti terveytensä.Tällaista paskaa ja kaikenmaailman sekoja maamme tärkeimmässä juhlassa. Ei olisi kannattanut. Kun Adolf Ehrnroth vielä eli oli itsenäisyysjuhla arvokas. Nyt joku pillu ja muut voimaantuneet esittelevät itseään ja pääasia on näille sivuseikka. Myötähäpeää tunnen.

Sääliksi käy minunkin isoiso vanhempiani jotka olivat sodissa jokainen lottana tai sotilaana. Kyllä kääntyvät haudoissaan tämän takia.

Tämä olisi se vuoden ainoa juhla (vainajien muistopäivää lukuunottamatta) kun menneitä uhrauksia ja ponnisteluja maamme rakentamisen eteen arvostettaisiin.

Mutta ei, pimppipelkoa vastustamaan on Setan vain lähdettävä sukupuolielimelle nimetyssä puvussa.

Vähän mielisairas olo näistä tulee.

Siinä tapauksessa kannustan sinua hakeutumaan hoitoon, että saat ajoissa apua. Jonot ovat pitkät.

Vierailija
1596/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, mitä tämän maan työttömät ja työkyvyttömät tekevät päivisin, kun me työläiset teemme töitä, mutta täällähän te olette.

Vierailija
1597/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, mitä tämän maan työttömät ja työkyvyttömät tekevät päivisin, kun me työläiset teemme töitä, mutta täällähän te olette.

Hah hah. Minulla on tämän viikon viralliset työt tehty. Huomenna sitten jatketaan itsenäisyyspäiväjuhlien ja konserttien merkeissä. (Ei Linnanjuhlat).

Vierailija
1598/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juma lau ta. Pitääkö vielä linnanjuhliinkin tyrkyttää sitä pillua? Menköön Prideen tai muuhun karnevaaliin osoittamaan mieltään.

Oho pikku persu lumihiutale taisi vähän triggeröityä :DDD

Hienoa Anu! 

Mistä planeetata sinä olet pudonnut tänne.Häivy. 

Miksi persun tuot taas esiin,siitä puhe mistä puute eli oletko piilopersu. 

Vierailija
1599/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuommonen kutsutaan Itsenäisyyspäivän juhlaan?

Mitä SETA siellä tekee?

Niin .Mitkä on hänen saavutukset?

Vierailija
1600/1982 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin täällä töiden lomassa yritän takoa järkeä näille joutilaille, heikoin tuloksin.

Se vastikkeettoman sossutuen jako sais loppua jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan