TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1979)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlan teema ja ajatus on mennyt tyypiltä täysin ohi. Minusta sille voisi laittaa porttikiellon. Peruuttaa kutsun ainakin. Tuskin Stubbit tarkoittivat kutsuessaan, että aletaan pilkkaamaan itsenäisyyspäivää ja veteraaneja.
Eikä Provinssirock sitä, että ruvetaan lehdessä öyhöttämään, mutta sai silti tuomion kutsuvieraan poistamisesta.
Onko mielestäsi musiikkifestivaalilla oikeus määrätä, ettei asiakas saa kirjoittaa biologisia tosiasioita lehteen?
Samanlainen oikeus kuin käyttää keskustelussa olevaa pukua Linnan juhlissa.
Avaisitko ajatteluasi tarkemmin?
Aika noloa itsenäisyyspäivän juhlaan. En voi kuin ihmetellä että miksi?? Haloo!!
Tällainen on naisten nykyinen etiketti:
"Puku: Täyspitkä iltapuku (tai juhlapuku) valmistettuna juhlavasta materiaalista."
Tämä kyseinen vulva-iltapuku on pitkä ja peittävä iltapuku, joten täyttää kaikki kriteerit.
Tiedän että on monia keitä puku häiritsee, muistakaa, siellä on suurin osa ihan normaaleita, tyypillisiä iltapukuja! Ei takerruta liiaksi yksittäisiin asioihin.
Omasta puolesta olen vaan iloinen, että on ihmisillä sellaiset juhlatyylit joista tykkää, ja aion katsoa hyvillä mielin linnan juhlat.
Minulle pääasia todellakaan ei ole yksittäiset kannanotot, vaan koko kansan juhla ja se että arvostetaan itsenäisyyttämme. Minulle vulvapuku ei ole kauhistus, mutta tykkään monenlaisista, erivärisistä iltapuvuista. Suosikkini on kuitenkin eri Suomen kansallispuvut, niitä toivon näkeväni uudestaan tänäkin vuonna 😊
Sulle savolaiselle siellä olis kotoiset ruokatarjoilut.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen on naisten nykyinen etiketti:
"Puku: Täyspitkä iltapuku (tai juhlapuku) valmistettuna juhlavasta materiaalista."
Tämä kyseinen vulva-iltapuku on pitkä ja peittävä iltapuku, joten täyttää kaikki kriteerit.
Tiedän että on monia keitä puku häiritsee, muistakaa, siellä on suurin osa ihan normaaleita, tyypillisiä iltapukuja! Ei takerruta liiaksi yksittäisiin asioihin.
Omasta puolesta olen vaan iloinen, että on ihmisillä sellaiset juhlatyylit joista tykkää, ja aion katsoa hyvillä mielin linnan juhlat.
Minulle pääasia todellakaan ei ole yksittäiset kannanotot, vaan koko kansan juhla ja se että arvostetaan itsenäisyyttämme. Minulle vulvapuku ei ole kauhistus, mutta tykkään monenlaisista, erivärisistä iltapuvuista. Suosikkini on kuitenkin eri Suomen kansallispuvut, niitä toivon näkeväni uudestaan tänäkin vuonna 😊
Eli myös burka käy!
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa itsenäisyyspäivän juhlaan. En voi kuin ihmetellä että miksi?? Haloo!!
Ootko joku ääri-isl4m1st1? Persut saa vain päättää mitä muut pukee? Niinkö?
Keski-ikäisten ideat on aina jotenkin niin väsyneitä ja teennäisiä, hakemalla haettuja. Niinkuin nyt tämäkin pillupukuidea. Kun ei parempaakaan ole, ei vain osata. Sitten tulee alatyylistä ja halpaa, kun pitäisi olla freesiä ja tyylikästä. No, keski-ikäinen setalainen on keski-ikäinen setalainen, näyttäisi paremmalta ihan vain etiketin mukaisessa juhlapuvussa. Just saying...
Toiset ne juhlii Suomen Itsenäisyyttä, toiset menevät myyntimielessä, kauppaamaan ideologiaan, alatyylisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä länkytä p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä länkytä p*skaa.
Te käyttäydytte kuin diktaattori Iranista tai Venäjältä! Soo soo ei saa pukea näin
Vierailija kirjoitti:
Persut tappakaa itsenne
Kuka teistä sitten pitää huolta?
Toivoa sopii, ettei toimittajat kiinnitä pilluksi pukeutuneeseen minkäänlaista huomiota, saati pyydä häntä lainkaan haastateltavaksi. Turha tosin taitaa olla se toivo, kun asiasta jo etukäteen näin laajasti uutisoidaan.
Hävettää tuon asun kantajan puolesta.
Itsenäisyyspäivän juhla linnassa on harras ja kunnioitettava juhla, eikä kaipaa moista halventamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyspäivän linnanjuhlat eivät ole mikään mielenilmaus tai osoitus paikka! Häpeäisin silmät päästäni, jos kyseessä olisi oma tyttäreni.
Minua hävettää lukea yhdyssanavirheitä, joten voisitko lopettaa kirjoittamisen.
Ei täällä sinun mielenmukaan eletä. Mutta kerro toki mikä ja miksi hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Toivoa sopii, ettei toimittajat kiinnitä pilluksi pukeutuneeseen minkäänlaista huomiota, saati pyydä häntä lainkaan haastateltavaksi. Turha tosin taitaa olla se toivo, kun asiasta jo etukäteen näin laajasti uutisoidaan.
Tuo puvukas ohjataan määrätietoisesti ulos jo ennen sisäänpääsyä
Vierailija kirjoitti:
Typerät Seta:n epäsikiöt jatkavat kaiken Pyhän pilkkaamista ja rienaamista, mutta Helvetin kauhuihin ovat matkalla!
Hui. Alkoiko muitakin pelottaa?
SETA pedofiilisympatioineen kiellettävä lailla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlien etiketti määrittelee, mitä on sopivaa laittaa päälleen Linnan juhliin. Sun mielestä toosaksi pukeutuminen sopii itsenäisyyspäivän ja veteraanien kunnioittamiseen presidentin vastaanotolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä länkytä p*skaa.
Te käyttäydytte kuin diktaattori Iranista tai Venäjältä! Soo soo ei saa pukea näin
Te vassuthan itse olette rähmällään kommunismin ja islamin suuntaan.
Persut on saastaa