TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1979)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole nähnyt kuvaa kyseisestä asusta, eikä se ole tässä nyt pointti.
Pointti on se, että kun olet kutsuttuna vieraana tois(t)en juhlassa, sinä et ole päähenkilö! Sinun ei pidä esitellä siellä itseäsi, omia aatteitasi ja varastaa huomiota. Sinä kunnioitat tilaisuutta myös pukeutumalla kunnioittaen heitä, joita tilaisuudessa juhlitaan/ muistellaan. Jos tämä on liikaa pyydetty, aina voi kohteliaasti kieltäytyä kutsusta.
Jos/ kun haluat edistää omia aatteitasi, järjestät itse omat bileesi ja kutsut sinne, keitä haluat.
Ei tuo ainakaan ole itäsuomalaista tapakultuuria.
Missä noin mennään? Venäjällä vai?
Niin, itäsuomalaista tapakulttuuria on kantaa asetta baarissa ja ammuskella kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Pillupuvussa Turun Sanomien mukaan on tilaaja halunnut olevan vahva viesti. Sillipurkista tehosteet?
Anu tilasi Ruotsista surströmmingit.
Vierailija kirjoitti:
Arvostus ja kunnioitus juhlia kohtaan kadonnut tässä maassa, naiset puolipukeissa lähes alasti lähes joka tilaisuuksissa, Anukin kehtaa vielä ylpeillä luomuksellaan, mauton ja ruma kolttu vaikka ei tietäisi mitä se edustaa, aikooko se tuohon asuun liittää kullin näköisen käsilaukun?
Kaalimato kainalossa. Johan siellä vuosi sitten oli härskin avoimesti itsenäisyyspäivän pelkästään dollarinkuvat silmissä rahastuskeinona nähnyt, härskin avoimesti siivousalan mainostuotteita esitellyt idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Sätisfaijerin, sehän on setalainen.
Tai seuralainen pukeutuu jättimäiseksi kieleksi.
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyspäivän linnanjuhlat eivät ole mikään mielenilmaus tai osoitus paikka! Häpeäisin silmät päästäni, jos kyseessä olisi oma tyttäreni.
Minua hävettää lukea yhdyssanavirheitä, joten voisitko lopettaa kirjoittamisen.
Persut tappakaa itsenne