TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Persuilla on pakkomielle lesboista
Vierailija kirjoitti:
On upee kaapu sateenkaaripapeille.
Ehotan Anusta tulee seuraava arkkipiispa. Puku jo valmiina
Jotakin rajaa pitäisi typeryydelläkin olla. Nyt juhlitaan itsenäisyyttä. Kaikki erilaiset mielenosoitukset pois tästä juhlapäivästä. Kutsu pitäisi voida myös peruuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on etiketin vastainen ei sisäänpääsyä
Kuinka se on etiketin vastainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin noin , Etiketin noudattaminen on tärkeä asia , tämä on juhla mitä pitäisi kunnioittaa
Ei mikään karnevaali .
Tästä puuttuu jo arvokkuus .
Tuota ei pitäisi laskea sisälle .
Muuten Tasa-arvon nimessä vaadimme myös kyrvän näköisen puvun .
Jos et ole itse saanut kutsua, et ole oikeutettu vaatimaan yhtään mitään.
Mt-potilaat, sekasikiötkö, lumihiutaleet, en tiedä kuka mää oon, moniväritukkaiset, täällä alapeukuttavat? Yksisarvinen sateenkaari kainalossa tuilla elävät wolttaajat. Mene töihin. Ai niin et osaa kuin pelata ja valittaa tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako henk. koht. avustajasi sinua näiden kopioimisessa palstalle?
Eikös ne harsot voi helposti esim repeytyä
eteisessä odottaessa tai jonottaessa
ennen saliin astumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu nolaa nyt itsensä.
Itsensä lisäksi koko setan ja lähipiirinsä. Kertoo kaiken hänen arvomaailmastaan, tai lähinnä sen olemassaolemattomuudesta. Miten tällainen hyypiö on kasvatettu?
Mitä hatarampi kotitausta sitä houkuttelevampia simppelien vastausten ideologiat ovat. Ei varmaankaan ole sattumaa miten perhesiteitä on katkottu, pilkattu, purettu ja häpäisty jo useiden vuosikymmenten ajan: meidän kaikkien haluttaisiin tulla imaistuksi tuohon Suureen Pyhään Pimppiin sen uskollisiksi alamaisiksi ja nöyriksi käskyläisiksi jossa "misogyynit ja heidän kaltaisensa" ilmiannetaan ja poistetaan välittömästi näkyviltä rikkumatonta setaharmoniaa häiritsemästä.
Ihan iltapuvulta tuo sitten lopulta näyttää. Luultavasti saa juhlia (joutuu juhlimaan) juhlansa provosoimatta asullaan juuri ketään
Vierailija kirjoitti:
Haluaako tämä nainen halveerata myös veteraani lottia? Heitä on haukuttu rintamahuoriksi, rintamapillu?
Täysin järjetön "veto". Lapsellista touhua myös puvun tekijältä.
Nolaa muut vieraat jotka ei ajatelleet tulevansa pervonaamiaisiin.
Korviin killumaan 'Pilluminaatti' -korvikset ja rintapieleen pinssi 'Vi**u haisee hyvältä' -teksteineen Rosa Meriläistä matkien.
Olen liberaali, mutta nämä huomiohakuiset muikkelit ja kaikki tissiflashmobit enempi ärsyttävät, ja vesittävät feminismin ytimen.
Hohhoijaa 🥱 Moraalittomuus ei ole kaunista, eikä ihailtavaa.
Lesbona häntä luulisi kiinnostavan enemmän nyrkki.
Sellainen etiäinen, että puvulle tapahtuu jotain.
Hyväksyisin, jos pressa olisi kutsunut vieraat naamiaisiin ja pukeutuisi itse kyrväksi.
Tosin silloin en kyllä enää itse katsoisi Linnan juhlia ja hilkulla se on nytkin, katsonko enää. Mutta villi veikkaus, että tänä vuonna ennätysmäärä katsoo lähetystä vain, koska haluaa nähdä sen p-puvun.
Vierailija kirjoitti:
Mää olen kyllä demari, pukeutuisin punalippuun, jos olisi menossa linnan juhliin. Että kaikki varmasti ymmärtäisi suuntautumiseni. Ja koruina sirppi ja vasara.
Kyllä häneltä pitäisi nyt ainakin tuo purjeveneen käyttö kieltää. Ei hän voi noin vain "purjehtia" tilaisuuteen. Eihän juhliin sen jälkeen muita mahtuisikaan-
Koskaan ei ole sanonta Rumat ne vaatteilla koreilee ollut osuvampi. 👍
Ens vuonna tuleekin sitten joku niinkuin luonto meidät tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakunnan häpeä.
Tämä.
Menninkäiseltähän tuo Jutta näyttää silit tuossa puvussakin... evvk