TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen puku voi mennä näin pahasti tunteisiin ihmisillä? :D
Ihmisillä on liikaa aikaa käytettävänä. Ukrainalaiset vaihtaisivat omat ongelmansa meidän ongelmiin. Tai siis niiden, jotka kokevat tämän ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
stubbin vuorolle sitten sattui, tälläinen vieras. ei mitään arvokkuutta jäljellä enää vierailla. eikä linnan juhlilla.
nyt kun veteraanit on kuollut.tämä perinne kuoli myös. on pelkkä tyrkkyjen ja huomiohakuisten naamiaiset.tämäkin asia on suomessa nyt pilalla. tosin onhan siellä talousrikollista, korruptio jne ollut ennenkin joukossa joilla joku tuomio. usein valkoisen ristin omistajilla on joku tuomio joko talous tai hallinto kantelu tuomio jne.....jännä sattuma.
Minä en pysty edes katsomaan kun stupido on siellä, yhtä omituinen friikki kuin nämä setahörhöt. Mun namusetäanturat ja idioottiantennit aina piippaa punasella kun nään sen irvinaaman. Miettikää kun se paviaanihymyillen kättelee tota värkkiä. Siinä on oikein ajan kuva. Wokenarsistien kohtaaminen. Lyödäänkö vetoa niin pilluasu vörjää myös tukkansa pinkiksi tuohon arvokkaaseen kohtaamiseen.
Itävaltalainen taidemaalari olisi saanut voittaa sodan...
Olen "järkyttynyt". Linnanjuhlat häpäisty? :s Tasa-arvon vuoksi miehelle Ranta-Jooseppi asu? Joka korostaa miehen elimiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko heti takana se juhlaan kutsuttu touretten syndroomaa esille tuova kutsuvieras, tilanne on tietenkin inhimillinen ja anteeksiannettava mikäli henkilö pakonomaisesti alkaa toistelemaan hävyttömyyksiä niin pimppimekkoisen kun presidenttiparin kohdalla. Voi voi, pureskelen jo kynsiä.
Tulisikin! Lisää suvaitsevaisuutta tarvittaisiin tuohon jäykistelyyn. Aivan liian epäaitoja tuollaiset tapahtumat missä ihmiset eivät voi olla vapaasti omia itsejään.
Mä pyyhin perseeni siniristilipulla
Ja panen LSD:tä syömään Suomen leijonan
Mä haluun elää ja kuolla
Tulla tanssaan tänne päälle maan
Valaa mä en vanno mitään
Siniristilippumme! Älä diivaile turhaan taivasta vasten
Siniristilippumme! Yhden leijonan murha on leikkiä lasten
Siniristilippumme!
Onko tämä Anu "pillu" Kantola se kuusikymppinen tutkija, joka aina märisee rikkaista vai joku toinen samanniminen ?
Luulisi puvun kelpaavan palstan trollille, kun se kelpaa Tasavallan Presidentillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole saanut lapsena tarpeeksi huomiota kun pitää sitä huomiota vielä tuolla tavalla aikuisena kerjätä? "kattokaa mä oon pimppi ihihiii"
Se on special snowflake, siis täysin erityislaatuinen ja kaiken huomion arvoinen!
Mitä jos se onkin ns. cornflake girl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma lau ta. Pitääkö vielä linnanjuhliinkin tyrkyttää sitä pillua? Menköön Prideen tai muuhun karnevaaliin osoittamaan mieltään.
Mikä sinulla on pillua vastaan? Omaa pilluaan kuuluu kunnioittaa, eikä vihata.
Yksi aika perinteinen tapa kunnioittaa omaa pilluaan on olla vilauttelematta sitä kaikelle kansalle. Niin sanottu yksityisasia.
Mielestäsi sitten varmaan musliminaiset todella arvostavat kehoaan kun peittävät sen kokonaan? Itse taas pidän enemmän naisen vapaudesta päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomea sodassa puolustaneet eivät tehneet sitä sen vuoksi jotta vaginapukuinen saisi vapauden häpäistä itsensä ja isänmaansa.
Eivätkä sen takia, etteikö niin saisi tehdä.
Perinteinen anarkistinen ajatusvirhe, jossa asia jota ei ole erikseen kielletty on siis silloin sallittu.
Henkilökohtaisesti ihmettelen suuresti ihmisiä, jotka tarvitsevat hyllymetreittäin lakikirjoja, kieltoja ja sääntöjä erottaakseen oikean väärästä, sekä ymmärtääkseen mikä on kulloinkin soveliasta. Tässä tapauksessa olisi ollut oman asian edistämisen sijaan suotavaa kunnioittaa tapahtumaa ja järjestävää tahoa pukeutumalla asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma lau ta. Pitääkö vielä linnanjuhliinkin tyrkyttää sitä pillua? Menköön Prideen tai muuhun karnevaaliin osoittamaan mieltään.
Oho pikku persu lumihiutale taisi vähän triggeröityä :DDD
Hienoa Anu!
Minä oon kyllä demari, mutta mun mielestä sivistykseen kuuluu osata unohtaa oma agendansa kansallisessa juhlassa. Saman kaavan mukaan hajuallergikot voisivat pukeutua nenään, homot mulk kuun tai pep pureikä än. Mun mielestäni pillupuku sopii karnevaaleihin, tai jos siihen pukeutuu, voisi olla kohteliaasti hiljaa ja olla vaan. Ei se Mimosa Palekaan asiaansa auttanut jättihävyllään. Mitä on Pale nyt? Ei mitään?
Miss Universum -kisoissa oli Norjan edustaja pukeutunut lohipukuun. Siis näytti lohelta. Tätä kilvan ihailtiin kansainvälisessä lehdistössä. Ehkä tästä on otettu mallia.
Metsäteollisuuden edustajat voisivat olla esimerkiksi mies pukeutunut puunrungoksi ja vaimo risukasaksi. Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtaja voisi olla jättimäinen syöpäkasvain. Arkkipiispa voisi tulla lannevaatteessa, avohaava kyljessä ja omaa kolmemetristä ristiään raahaten.
Olisi ainakin katselijoilla viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen itsenäisyys on siis asia, jota Seta juhlii pillu levällään?
Suomen itsenäisyys nimenomaan mahdollistaa sen, että Suomessa ei ole ennakkosensuuria pukeutumisen suhteen.
Venäjällä tuollainen pukeutuminen ei olisi mahdollista.
Ehkä venäläiset osaavat vielä käytöstavat arvokkaissa tilaisuuksissa paremmin kuin nämä, jotka tekevät kaiken mikä vain on mahdollista, muttei erikseen kiellettyä. Ja kaikki vain HUOMION takia. Itse ainakin olen perin kyllästynyt jo näihin kaikkiin aktivistinarsisteihin sun muihin sometyrkkyihin, millon on mikäkin ruumiinosa levällään huomion toivossa. Pöpilään kuuluisivat jokainen, tai jotenkin oppimaan oikeaa elämää jonnekin, ilman somea ja persepillupukuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen "järkyttynyt". Linnanjuhlat häpäisty? :s Tasa-arvon vuoksi miehelle Ranta-Jooseppi asu? Joka korostaa miehen elimiä.
Kenen miehelle pukisit?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi puvun kelpaavan palstan trollille, kun se kelpaa Tasavallan Presidentillekin.
Meinaako Stubb pukeutua tuohon keski-ikäisen barbiprinsessan harsounelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomea sodassa puolustaneet eivät tehneet sitä sen vuoksi jotta vaginapukuinen saisi vapauden häpäistä itsensä ja isänmaansa.
Eivätkä sen takia, etteikö niin saisi tehdä.
Perinteinen anarkistinen ajatusvirhe, jossa asia jota ei ole erikseen kielletty on siis silloin sallittu.
Henkilökohtaisesti ihmettelen suuresti ihmisiä, jotka tarvitsevat hyllymetreittäin lakikirjoja, kieltoja ja sääntöjä erottaakseen oikean väärästä, sekä ymmärtääkseen mikä on kulloinkin soveliasta. Tässä tapauksessa olisi ollut oman asian edistämisen sijaan suotavaa kunnioittaa tapahtumaa ja järjestävää tahoa pukeutumalla asiallisesti.
Eiköhän tuossa tarkoitettu, että ei sodassa taisteltu tai oltu taistelematta jonkin vuosikymmenten tapahtuvien asioiden puolesta, vaan senhetkisen poliittisen tilanteen, sekä oman että omaisten henkien puolesta. Veteraanien tuominen tähän keskusteluun on heidän hyväksikäyttöä oman asian edistämiseksi. Sellainen jos jokin on hävettävää ja halveksuttavaa.
Koska ps päivystys loppuu tänään
Ilmiselvä pi*'u!
...ja miehet on kaikki pukeutuneet mustan miehen vehkeeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se vasta kohentaakin kohuissa ryvettyneen Setan mainetta :DDD
Missä kohuissa?
Artikkeli koskee Helsinki Prideä, ei Setaa. Ettekö te persut osaa lukea?
Liittyisikö Seta ja Helsinki Pride jollain tavalla toisiinsa. Ettekö te vassutardit osaa lukea?
Komia.
Paavalin sanoin:
"Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen."
"Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää."