TS: Setan puheenjohtaja Anu Kantola purjehtii Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavassa puvussa nimeltä "Saint Pussy"!
Turun Sanomien pääuutinen tänään: Jutta Virtanen suunnitteli Setan puheenjohtajalle Anu Kantolalle Linnan juhliin naisen sukuelintä muistuttavan puvun. Puvun päräyttävä nimi on "Saint Pussy" eli "Pyhä P*llu". Kyseessä oli Kantolan oma toive. Myös kuva nähtävillä.
Kommentit (1982)
Ihan sama mitä esittää mutta tuo puku on oikeasti tosi huono. Taitaa olla, että ekaksi keksittiin ei-niin-luova nimi puvulle ja siinäpä se sitten olikin. Ihan kuin jotain ryppyistä silkkipaperia olisi pistetty sata kerrosta päällekkäin.
Tuosta pimppi-ideastahan olisi voinut saada aika näyttävänkin ja sellaisen ylvään veistoksellisen puvun jossa se idea olisi ollut vähän enemmän kuin taka-alalla jujuna. Toki se olisi vaatinut sitten kantajaltaankin huikeaa ryhtiä ja ylväyttä. Jollain Jukka Rintalalla olisi ollut sellaiseen pukusuunnitteluun vaadittavaa osaamista ja näkemystä, mutta ei taatusti tarvetta itsensä ja osaamisensa alentamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jatkoilla vetää vit*n päähänsä. Ellei jo juhlissa.
Ja perseet olalle olkatoppauksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei juma lau ta. Pitääkö vielä linnanjuhliinkin tyrkyttää sitä pillua? Menköön Prideen tai muuhun karnevaaliin osoittamaan mieltään.
Mikä sinulla on pillua vastaan? Omaa pilluaan kuuluu kunnioittaa, eikä vihata.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole saanut lapsena tarpeeksi huomiota kun pitää sitä huomiota vielä tuolla tavalla aikuisena kerjätä? "kattokaa mä oon pimppi ihihiii"
Se on special snowflake, siis täysin erityislaatuinen ja kaiken huomion arvoinen!
Kyllä minä niin mieleni pahoitin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä se vasta kohentaakin kohuissa ryvettyneen Setan mainetta :DDD
Missä kohuissa?
Artikkeli koskee Helsinki Prideä, ei Setaa. Ettekö te persut osaa lukea?
Ymmärryksessä niillä taitaa olla enemmän vikaa. Persun tyhmyys on Suomen itsenäisyyttäkin vahvemmalla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä esittää mutta tuo puku on oikeasti tosi huono. Taitaa olla, että ekaksi keksittiin ei-niin-luova nimi puvulle ja siinäpä se sitten olikin. Ihan kuin jotain ryppyistä silkkipaperia olisi pistetty sata kerrosta päällekkäin.
Tuosta pimppi-ideastahan olisi voinut saada aika näyttävänkin ja sellaisen ylvään veistoksellisen puvun jossa se idea olisi ollut vähän enemmän kuin taka-alalla jujuna. Toki se olisi vaatinut sitten kantajaltaankin huikeaa ryhtiä ja ylväyttä. Jollain Jukka Rintalalla olisi ollut sellaiseen pukusuunnitteluun vaadittavaa osaamista ja näkemystä, mutta ei taatusti tarvetta itsensä ja osaamisensa alentamiseen.
Luulen, että Jukka Rintalalla ei olisi ollut tähän mitään näkemystä. Tuskin on paljon noita livenä nähnyt.
Tähän on tultu. Sekö on naisen tärkein ominaisuus?
Näyttääkö Anu __ttunsa punaisella matolla presidenttiparille? ;D
Suomea sodassa puolustaneet eivät tehneet sitä sen vuoksi jotta vaginapukuinen saisi vapauden häpäistä itsensä ja isänmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma lau ta. Pitääkö vielä linnanjuhliinkin tyrkyttää sitä pillua? Menköön Prideen tai muuhun karnevaaliin osoittamaan mieltään.
Oho pikku persu lumihiutale taisi vähän triggeröityä :DDD
Hienoa Anu!
Minä oon kyllä demari, mutta mun mielestä sivistykseen kuuluu osata unohtaa oma agendansa kansallisessa juhlassa. Saman kaavan mukaan hajuallergikot voisivat pukeutua nenään, homot mulk kuun tai pep pureikä än. Mun mielestäni pillupuku sopii karnevaaleihin, tai jos siihen pukeutuu, voisi olla kohteliaasti hiljaa ja olla vaan. Ei se Mimosa Palekaan asiaansa auttanut jättihävyllään. Mitä on Pale nyt? Ei mitään?
"Holy dick" nimiseen asuun pukeutunut mies olisikin kauhistus, mutta tämä....
Vierailija kirjoitti:
Suomea sodassa puolustaneet eivät tehneet sitä sen vuoksi jotta vaginapukuinen saisi vapauden häpäistä itsensä ja isänmaansa.
Eivätkä sen takia, etteikö niin saisi tehdä.
Miten tuollainen puku voi mennä näin pahasti tunteisiin ihmisillä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuolta keskeltä voinut lähteä tummanpunaista silkkiä röykkiönä, niin olisi vielä räväkämpi.
Tai liittää siihen puolikas nuken pää. Luovuus ei ole ollut kukassaan.
Alleviivaisi liikaa tunkkaista oletusta naisista synnyttäjinä. Nykyään ymmärretään, että kaikki sukupuolet voivat synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulla on pillua vastaan? Omaa pilluaan kuuluu kunnioittaa, eikä vihata.
Yksi aika perinteinen tapa kunnioittaa omaa pilluaan on olla vilauttelematta sitä kaikelle kansalle. Niin sanottu yksityisasia.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Muuta Venäjälle jos ei vapaus ja itsenäisyys maistu.
Vierailija kirjoitti:
Rrrrrohkea!
Ei ole. Aivan pliisu.
Tylsä vaate, tylsät materiaalit ja väritys.
Onko puku yhtä väljä ja iso, kuin kantajallaan?
Alex, ensi vuonna kutsuvieraslistaan vähän harkintaa! Kaikilla ei ole tyyli- eikä tilannetajua.