Ei todellakaan ole vanhoilla ihmisillä enemmän elämänkokemusta
Se että olet ollut samassa työpaikassa 40 vuotta ja vähän katsonut yleä ei tarkoita että omaat elämänkokemusta. Ei heidän tarvitse kokea massatyöttömyyttä, sekakäyttäjiä kaduilla, ehkä tulevaa sotaa, sosiaalisia ongelmia ja kaikkea mitä suomessa on nykyään.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Ap elämänkokemus= pelannut pleikkaria 19h putkeen. Siihen ei vanhukset pysty
Miten joku voi olla noin epävarma itsestään vielä noin kypsällä iällä?
Vierailija kirjoitti:
Vain vanhus kuvittelee että sillä on enemmän elämänkokemusta kun jollakin pohjois-korealaisella vangilla tai Gazassa elävällä.
Ap
Onko itsellä näistäkin kokemusta? Mitä kunniaa ja meriitiä näistä saat itsellesi? Et voi ratsastaa toisten kokemuksilla ja samaan aikaa väittää että sinulla enemmän kokemusta kuin muilla.
Vierailija kirjoitti:
Haluan jossain vaiheessa olla suomen kovin henkilö henkisesti ja fyysisesti. Vieläkin vanhukset haluaa tulla neuvomaan. Ei voi kun nauraa.
Ap
Mäkin haluaisin osata lentää.
Olen viisas, komea, suosittu, omaan todella paljon elämänkokemusta. Olen kaikkea mitä vanhukset eivät ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On se ihme juttu että vanhukset on oikeassa aina politiikassa, miten keski-ikäisten ja nuorten pitää elää, mitä pitää syödä jne. Tulen aina olemaan kovassa kunnossa vanhukset ei. Jos sairastun pahasti niin tapan itseni.
Ap
Mikä sinulla oikein on hätänä? Kova uho on päällä, mutta miksi? Ja kaikin mokomin, voit tappaa itsesi koska hyvänsä. Se on oikeutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pelannut pleikkaria viimeksi 1998 muistaakseni.
Ap
Et siis ole kovin nuori itsekään. Vanhuus tulee pikemmin kuin luuletkaan.
👵🏻minumpas äitini teki itse saippuaa, siihen ette te nykynuoret pystyisi
🙉
40-luvun elämää. Oketko ap ollut lapsena ottamassa siasta verta ja vispaamassa sen tasaiseksi massaksi veripaltuksi? Oletko kaltannut sikaa?
Kotitekoinen saippua on sulle tuttu? Oletko pessyt sian suolia ( sitä saippua-ainetta) kylmässä syyspurossa puhtaiksi?
En viitti pellavasta puhua, se ei kuitenkaan ollut joka talon viljelyksillä. Isotöinen käsittely.
Vierailija kirjoitti:
Olen viisas, komea, suosittu, omaan todella paljon elämänkokemusta. Olen kaikkea mitä vanhukset eivät ole.
Ap
Niin? Ja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörällä olen mennyt kyläkouluun 5 kilometriä yhteen suuntaan. En harrastanut mitään. Samat kengät aina. Ulkovessa oli.
Ap
No, aika vähän on kokemusta sitten. Kovin köyhää on ollut. Meillä oli paljon jännempää stadin pahamaineisimmissa lähiöissä🤣 Ostettiin viinaa Alkon edessä päivystävien setien avulla jo 12-v. Sedille piti vähän maksaa hakupalkkiota, en kerro miten.
Säälittävää, tuoko on ylpeyden aiheesi?
Ei ole ylpeyttä, vaan ikäviä elämänkokemuksia. Lähiöelämä oli aika raakaa selviytymistä 60-70-luvuilla. Mutta sitähän ap ei voi ymmärtää, mitä oli/on olla tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kiinnosta. Tapan itseni jos vanhenen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
👵🏻minumpas äitini teki itse saippuaa, siihen ette te nykynuoret pystyisi
🙉
Todennäköisesti en pystyisi tekemään saippuaa saati suolistamaan sikaa. Tai vispaamaan verta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihme juttu että vanhukset on oikeassa aina politiikassa, miten keski-ikäisten ja nuorten pitää elää, mitä pitää syödä jne. Tulen aina olemaan kovassa kunnossa vanhukset ei. Jos sairastun pahasti niin tapan itseni.
Ap
Mikä sinulla oikein on hätänä? Kova uho on päällä, mutta miksi? Ja kaikin mokomin, voit tappaa itsesi koska hyvänsä. Se on oikeutesi.
Niin voikin. Eikä pelota yhtään. Olen eläin. Vanhuksia pelottaa itsemurha siksi heitä on niin paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sitten olet kateellinen vanhuksille ja vanhempien ihmisten työpaikoille? Jos hyvä itsetunto, ei tarvi painaa toisia alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kiinnosta. Tapan itseni jos vanhenen.
Ap
Ikävä kyllä vanheneminen alkaa syntymästä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan jossain vaiheessa olla suomen kovin henkilö henkisesti ja fyysisesti. Vieläkin vanhukset haluaa tulla neuvomaan. Ei voi kun nauraa.
Ap
Sulla taitaa sittenkin olla ihan oikeasti mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin voikin. Eikä pelota yhtään. Olen eläin. Vanhuksia pelottaa itsemurha siksi heitä on niin paljon.
Ap
Höpön höpön.
Kuulostat ihan veikolta. Veikko tuli meille töihin ja sai potkut. Kun ei pystynyt heräämään kelloon.
Veikolla oli kovat luulot. Halusi taistelu sukeltajaksi. Ainut vaan että Veikko oli kuin pystyyn nostettu siskonmakkara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörällä olen mennyt kyläkouluun 5 kilometriä yhteen suuntaan. En harrastanut mitään. Samat kengät aina. Ulkovessa oli.
Ap
No, aika vähän on kokemusta sitten. Kovin köyhää on ollut. Meillä oli paljon jännempää stadin pahamaineisimmissa lähiöissä🤣 Ostettiin viinaa Alkon edessä päivystävien setien avulla jo 12-v. Sedille piti vähän maksaa hakupalkkiota, en kerro miten.
Sama homma, asuin kontulassa 😄, muutettiin sinne -66
Ap