Maksulliset naiset ovat vallanneet Suomen. Mistä näin suuri kysyntä johtuu?
Katsoin että yhdellä tunnetulla sivustolla oli 432 naisen ilmoitus maksullisesta seksistä ja tämäkin vain yksi monista sivustoista. Lisäksi myös deittisovelluksissa, kuten tinderissä osa myy itseään. Suomessa on siis nykyään hurjasti kysyntää maksulliselle seksille. Mistäköhän tämä johtuu?
Kommentit (341)
Somen vaatimukset varakkaan esittämiseen ovat nykyään niin kovat. Kaikilla ei rahkeet riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olin Prahassa joskus niin ekassa baarissa kaunis nuori nainen tuli kysymään haluanko seuraa. Se oli selvästi maksullinen. Kysyin mitä maksaa niin 250 euroa. Ja sitten lähdettiin minun hotellihuoneeseen. Kyllä minä maksan jos kauniin naisen kanssa saa noin helposti seksiä.
Miksi ihmeessä maksoit tuollaista ylihintaa? Prahassa panon kauniin naisen kanssa saa 80-150 eurolla. Riippuu omasta ulkoisesta habituksestasi ja neuvottelutaidoista.
Vierailija kirjoitti:
"Et ole ilmaisesta seksistä kuullut? Surullista😊"
Ei ole ilmaista seksiä.......no tietenkin käteenveto, mutta se ei oikein ole edes seksiä
Siis mahdoton ajatus, että iskee naisen jostain ja menee hänen kanssaan panemaan? Tai iskee naisen ja harrastaa hänen kanssaan parisuhdeseksiä? Kaikki niin, ettei raha vaihda omistajaa? Niin minun seksin saantini kyllä toimii, vaikka isken toki miehiä.
Vierailija kirjoitti:
On kiintoisaa, että poikkeuksetta juuri naisten myymä seksi nyppii inceleitä sun muita: monet nuoret miehetkin myyvät ja jotkut pariskunnatkin.
Itse pidän tilannetta ostajana (ostan vain kotimaista, eettistä seksiä nuorilta naisilta ja miehiltä, harvemmin transtyypeiltä) oikein hyvänä, toki koko homma pitäisi laillistaa. <3
Täh? Hommahan on laillista.
Merkittävä osa maksullisista naisista on ulkomailta. Alan ilmoituksia seuranneena sanoisin, että n. 30-40% on ulkomaalaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ilmaista seksiä.......no tietenkin käteenveto, mutta se ei oikein ole edes seksiä
Siis mahdoton ajatus, että iskee naisen jostain ja menee hänen kanssaan panemaan? Tai iskee naisen ja harrastaa hänen kanssaan parisuhdeseksiä? Kaikki niin, ettei raha vaihda omistajaa? Niin minun seksin saantini kyllä toimii, vaikka isken toki miehiä.
Miksi naisille on niin vaikeaa elää tulematta rais_katuksi? Kyllä minulle miehenä on ollut todella helppoa elää ilman raiska_tuksi tulemista. En käsitä miksei naiset osaa tätä. Miksi te naiset ette vain toimi niin ettei teitä raisk_ata, hä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tässä ihmettelin miksi onlyfans ilmiö on niin voimakkaasti rantautunut Suomeenkin viime vuosina. Ilmeisesti helpoille tytöille on kysyntää ja voi päästä hyviin ansioihin, lisänä tulee voimaantumisen tunne. Mitä eroa kun mentiin 80 luvulla Eurooppaan ja ilmaiseksi tehtiin temput kenen vaan kanssa kun luultiin että se on maan tapa. Miksi lähtisin seksihommiin ilmaiseksi, muutaman vuoden voisi tehdä seksihommia ja sitten voisi jatkaa perushoitajan opintoja. Jos nämä on tavoitteet niin harmittaa vaan kun olen tähdeksi liian vanha.
Onlyfans on maailmanlaajuinen markkina. Siellä riittää seuraajaa kaikenikäisille ja näköisille. Et tietenkään voi kilpailla parikymppisten mallipimujen kanssa yleisöstä mutta granny/gilf meininki ki
Tämän vuoksi meillä on Lily Philipsejä. Kun rahantulo alkaa hiipua, pitää tehdä entistä rajumpaa matskua ja hakea huomiota sillä. Sitten voi vielä avautua kuinka rankkaa on olla mieslauman panolelu.
Hallituksen syy. Työttömien täytyy jotenkin tienata. Taitamattomat eivät keksi parempaa tapaa kuin itsensä myyminen.
No ei tässä maassa mitään taantumaa ole, jos miehillä on varaa maksaa seksistä
Helpompi maksaa seksistä kuin käyttää loputtomasti aikaa jonkun oman elämänsä boss ladyn kesyttämiseen.
Kuinka monta aitoa naista löysit sieltä ja montako skämmiä jne.? Tarkistitko kaikki?
Mä olen sellainen aika tavallinen suomalainen mies, ikää vajaa 50, korkeakoulun käynyt, ihan kivassa työssä, liikunnalliset harrastukset, ei ylipainoa, osaan käydä parturissa eikä äiti osta mulle vaatteita. En tietenkään mikään hunksi tai Adonis.
Tindereissä en ole, eikä yöelämässä tule käytyä vuositasolla paria kertaa enempää. Eikä minua sillä lailla kiinnosta olla kimpassa kenenkään kanssa, sitä lajia on saanut elämäni aikana tehdä ihan riittävästi.
Käyn jonkun verran maksullisissa, sanotaanko että kuukausitasolla rahaa menee 0-400€, mikä ei minun tulotasolla ole mitenkään merkittävä kuluerä.
Yleensä valkkaan sellaisen 20-25v, urheilullisen kropan omaavan naisen seuraksi. Ihan vaan siksi koska sellaisen tuntuma on makuuni ja arvostan esteettistä kauneutta. Joskus vedetään pikaiset hänen luonaan, joskus taas käydään syömässä ja siitä hotellihuoneeseeni.
Tällä tavoin saan täytettyä fyysisen läheisyyden tarpeeni ja parastahan siinä on kun saan valita sen näköisen naisen mitä sillä hetkellä satun haluamaan.
Onhan se suunnattoman paljon helpompaa kuin yrittää jossain baarissa/tinderissä/muualla yrittää tehdä jollekin random naiseen vaikutusta, tarjoilla ja mahdollistaa kivoja asioita ja toivoa että tilanne etenee telakoitumiseen.
Mielestäni tämä on reilua myös naisia kohtaan. Panen niitä ketkä haluavat pelkästään panna. Ne naiset jotka etsivät parisuhdetta, saavat minulta olla rauhassa.
Olen naimisissa ja on pitänyt hankkia asunto ja auto vaimon takia. Jos olisin sinkkumies, näitä en olisi ostanut.Velkaa 200 000€ autosta ja kämpästä. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Sanotaan että jos kerta viikossa pannaan, niin panon hinnaksi tulee 385€/laaki.
Eli karkeasti sanottuna, liiton tulee kestää vähintään se 40 vuotta, ennenkuin ollaan edes siinä hinnassa mitä pimppi olis tullut ammattilaisella maksamaan.
Naiset ei siedä maksullisia naisia, koska he vähentää heidän seksuaalista valta-asemaansa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tässä maassa mitään taantumaa ole, jos miehillä on varaa maksaa seksistä
Talouden oppitunti:
Mies mene baariin,
Narikkaan kymppi
Baaritiskille viis kymppiä kaljaan
Baarissa tavatun naisen juomiin 30€
Taksilla kämpille 40€
Siellä panot ja herrasmiehenä mimmi taksilla kotiin 40€.
Ideaali maailmassa 170€ meni rahaa, työllistettiin useaa ammattiryhmää ja valtio sai verotuloja.
Versus:
Mies menee ulkomaalaisen naisen maksulliseen palveluun, ottaa 45min jyystöä peppuseksillä, maksaa saman 170€, euroakaan ei tule valtion kassaan koska pimeää työtä. Yhtäkään suomalaista ei työllistynyt tällä siemensyöksyllä.
Eli summa summarum.
Jos Suomi halutaan nousuun, kotimaisten naisten tulee antaa pillua suomimiehille siideripalkalla. Muuten pääomat karkaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Merkittävä osa maksullisista naisista on ulkomailta. Alan ilmoituksia seuranneena sanoisin, että n. 30-40% on ulkomaalaisia naisia.
Millä sivustolla sä oikein käyt kun mun havaintojen mukaan suomalaisia on ihan max 10%
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa ja on pitänyt hankkia asunto ja auto vaimon takia. Jos olisin sinkkumies, näitä en olisi ostanut.Velkaa 200 000€ autosta ja kämpästä. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Sanotaan että jos kerta viikossa pannaan, niin panon hinnaksi tulee 385€/laaki.
Eli karkeasti sanottuna, liiton tulee kestää vähintään se 40 vuotta, ennenkuin ollaan edes siinä hinnassa mitä pimppi olis tullut ammattilaisella maksamaan.
Kuvitteleekohan tämän vaimo olevansa rakkaussuhteessa?
kertokaa reaalimaailman kokemuksianne, vaikka ulkomailta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No homoilla on kieltämättä helpompaa.
Eikös ole jokaisen oma asia myykö ja ostaako seksiä. Muilla ei pitäisi olla siihen sanomista. Nainen myy ja saa paljon rahaa koska mies ostaa.