Sanokaas mihin nainen kannattaa viedä treffeille?
Eli ekat treffit tulossa ja vaikutus pitäis pystyä tekemään
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva tunnelmallinen ravintola, hyvät tarjoilut alkupaloineen ja jälkiruokineen (voit tarjota tai jaatte laskun), keskustelua, tutustumista, ei liikaa hajusteita, puhtaat vaatteet. Normaali käytös, ei mitään överiä.
En itse haluaisi ekoilla treffeillä missään tapauksessa syömään, enkä varsinkaan minnekään pitkän kaavan mukaan -ravintolaan. En ensinnäkään olisi ensitreffeillä halukas maksamaan niin paljon, mitä tuollainen omalta osaltani maksaisi, enkä myöskään haluaisi, että toinen osapuoli maksaisi sitä osuuttani. Tällaisten ravintoloiden aika voi olla sitten, kun ollaan jo kiinnostuttu, ihastuttu ja tapaillaan tai seurustellaan. Tuntemattoman kanssa en tuollaiseen lähtisi.
Tämä, en maksa penniäkään tuntemattomalle hiivatortulle.
Minä veisin sen bordelliin.
Siinä se voisi seurata sivusta miten hallitaan oikeat tekniikat miehen tyydyttämisessä.
Tarvittaessa hän voi tehdä muistiinpanoja ja ottaa vaikka videokuvaa tarpeen mukaan.
Tämän jälkeen ei enää mikään voi mennä pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Nakkikioskille tai apsille, karsii golddiggerit tehokkaasti.
Sulla tuskin on kultaa mitä kaivaa, sekin karsii goldiggerit tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se joulutorille. Voitte siellä kierrellä ja katsella, juoda glögit ja syödä jotain pientä. Kiva ja rento fiilis ja julkinen paikka.
Tää on kiva!
En tykkäisi kiusallisista kahvittelutreffeistä. On hyvä jos on pienimuotoista oheistoimintaa.
Miksi kahvittelutreffit olisivat kiusalliset?
En ole tuo edellinen, mutta aika moni kaipaa jotain sellaista (pienimuotoista) tekemistä, jossa huomion voi kiinnittää ulkopuoliseen asiaan, kuten joulutorilla "katso miten kivoja tuotteita". Kun istutaan vaan kahvilassa, keskustelu jämähtää helpommin toisen tenttaamiseen tai omaan itseen.
Vierailija kirjoitti:
No jaa.
Itse tapasin exän cittarin parkkipaikalla. Haettiin takeaway kahvit ja juotiin jossain nätillä pysähdyspaikalla.
Tokat treffit olivat puistossa ja haettiin eväät (tai itse ostin kaupasta jotain limpparia) ja siinä juteltiin puistonpenkillä.
Toki erottiin 2 vuoden seurustelun jälkeen, mutta en ole ikinä ajatellut että pitäisi tehdä ns. "Vaikutus".jollain erikoisilla treffeillä.
T: yhden naisen mielipide
En tiedä miksi joku tätäkin alapeukuttaa?
En toki esim.tätä miestä tavannut missään netissä. Niinkuin En juuri muitakaan.
(Kerran käynyt tinderitreffeillä ja ne oli jossain baarissa. Kiva ilta,mutta ei mitään erikoista kerrottavaa jäänyt).
Mielestäni esim. Se kun exä toi sun "toisille treffeille" itse omin käsin keräämänsä kukkakimpun herkkiä luonnonkukkia oli jotenkin tosi söpöä. Sellainen karski mies keräämässä kukkia vain loi kivan mielikuvan päähän..
Vierailija kirjoitti:
Samat asiat eivät tee vaikutusta kaikkiin naisiin, mistä sun treffinainen on kiinnostunut ja mitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita teillä on?
Esim ekoilla treffeillä muhun tekisi vaikutuksen se että mies on nähnyt vaivaa ja miettinyt jotain kivaa yhteistä tekemistä, vaikkapa seinäkiipeilyä, viininmaistelua, pakohuoneen, taidenäyttelyn tms.
Musta ekat treffit jossa on jotain aktiviteettejä on parhaita. Sitten kun tiedetään että synkkaa niin illalliset, leffat ja muut toimivat hyvin, mutta ei ekoilla treffeillä.
Mitä alapeukuttamista on siinä että joku kertoo mikä tekisi häneen vaikutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva tunnelmallinen ravintola, hyvät tarjoilut alkupaloineen ja jälkiruokineen (voit tarjota tai jaatte laskun), keskustelua, tutustumista, ei liikaa hajusteita, puhtaat vaatteet. Normaali käytös, ei mitään överiä.
En itse haluaisi ekoilla treffeillä missään tapauksessa syömään, enkä varsinkaan minnekään pitkän kaavan mukaan -ravintolaan. En ensinnäkään olisi ensitreffeillä halukas maksamaan niin paljon, mitä tuollainen omalta osaltani maksaisi, enkä myöskään haluaisi, että toinen osapuoli maksaisi sitä osuuttani. Tällaisten ravintoloiden aika voi olla sitten, kun ollaan jo kiinnostuttu, ihastuttu ja tapaillaan tai seurustellaan. Tuntemattoman kanssa en tuollaiseen lähtisi.
Miksi vaivaudut edes treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt hirveästi, mutta enemmän kuin mitä tienaat viidessä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tietyllä treffipaikan valinnalla vaikutusta tehdä (paitsi ehkä pinnalliseen tyyppiin jolle merkitsee vain raha ja somehuomio). Joko _sinä_ teet vaikutuksen tai et, olette sitten Eiffel-tornissa illallisella tai ABC:llä hörppimässä pussiteetä. Kysymykseksi perusteella tuskin tulet tekemään vaikutusta.
Se mihin mies vie sinut treffeille kertoo todella paljon siitä miehestä. Jos ei ole valmis panostamaan yhtään niihin ensitreffeihin niin tuskin panostaa paljoa myöhemminkään suhteessa. Se ABC-mies tulee varsin todennäköisesti viemään sut myös syntymäpäivänäsi ja äitienpäivänä huoltsikalle jos sinnekään.
Olen eri, mutta eikös noita ABC-paikkoja ole lähinnä jossain maalla ja muualla, missä ei oikein ole muutakaan tarjontaa? Joten eipä niillä paikkakunnilla äitienpäivänä oikein muuallekaan pääse, kun se ABC saattaa olla ainoa ravintola kymmenien kilometrien säteellä. Ja eikö nuo muutenkin ole lähinnä jossain maantien varsilla? Korjatkaa toki, jos olen väärässä - itse asun isossa kaupungissa, eikä täällä mitään ABC-asemia ole.
Tuokin on minusta kiinnostavaa, että ensi treffeillä panostaminen nähdään noin vahvasti treffipaikan mielikuvituksellisuuden kautta. Itse koen, että mies panostaa ensitreffeillä, kun on selvästi laittautunut ja pyrkii näyttämään hyvältä, kun hän panostaa keskusteluun ja osoittaa olevansa kiinnostunut siitä, mitä sanon, ja kun hän on varannut treffeille aikaa - eli jos synkkaa, hänellä ei ole tunnin tai kahden päästä kiire treeneihin/kavereille/kotiin/tms, vaan hän on järjestänyt aikaa niin, että jos haluamme viettää tuntikausia yhdessä, se on mahdollista. Treffit voivat oikein hyvin olla kahvilassa tai baarissa, ja jos nämä eivät ole ihan miehen kotinurkilla, hän on valmis tulemaan vaikka kaupungin toiselta laidalta sinne. Pisimmät ensitreffini ovat kestäneet 8 tuntia - aloitettiin jossain baarissa, jatkettiin siitä syömään, ja loppuillaksi/alkuyöksi mentiin vielä jonnekin baariin jatkamaan juttua.
En koe panostamisena sitä, että hän olettaa treffipaikan hoitavan sen, että kiinnostukseni herää. Kyllä hänen täytyy itse omana persoonanaan se tehdä.
Puistoon, lenkille, jne treffien ei tarvitse maksaa senttiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt hirveästi, mutta enemmän kuin mitä tienaat viidessä vuodessa.
:D Hassu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se joulutorille. Voitte siellä kierrellä ja katsella, juoda glögit ja syödä jotain pientä. Kiva ja rento fiilis ja julkinen paikka.
Tää on kiva!
En tykkäisi kiusallisista kahvittelutreffeistä. On hyvä jos on pienimuotoista oheistoimintaa.
Miksi kahvittelutreffit olisivat kiusalliset?
En ole tuo edellinen, mutta aika moni kaipaa jotain sellaista (pienimuotoista) tekemistä, jossa huomion voi kiinnittää ulkopuoliseen asiaan, kuten joulutorilla "katso miten kivoja tuotteita". Kun istutaan vaan kahvilassa, keskustelu jämähtää helpommin toisen tenttaamiseen tai omaan itseen.
Oman kokemukseni mukaan jos näin käy, ei keskustelu oikein suju, ja silloin syy voi olla se, ettei oikein ole riittävästi mitään yhteistä tai ei muuten vain synkkaa. Oikean ihmisen kanssa keskustelu ei jämähdä.
*En tiedä mistä toi "sun" -sana eksyi tuonne. Mutta siis kun exä toi toisille treffeille itse keräämänsä kukkakimpun oli oikea ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tietyllä treffipaikan valinnalla vaikutusta tehdä (paitsi ehkä pinnalliseen tyyppiin jolle merkitsee vain raha ja somehuomio). Joko _sinä_ teet vaikutuksen tai et, olette sitten Eiffel-tornissa illallisella tai ABC:llä hörppimässä pussiteetä. Kysymykseksi perusteella tuskin tulet tekemään vaikutusta.
Se mihin mies vie sinut treffeille kertoo todella paljon siitä miehestä. Jos ei ole valmis panostamaan yhtään niihin ensitreffeihin niin tuskin panostaa paljoa myöhemminkään suhteessa. Se ABC-mies tulee varsin todennäköisesti viemään sut myös syntymäpäivänäsi ja äitienpäivänä huoltsikalle jos sinnekään.
Olen eri, mutta eikös noita ABC-paikkoja ole lähinnä jossain maalla ja muualla, missä ei oikein ole muutakaan tarjontaa? Joten eipä niillä paikkakunnilla äitienpäivänä oikein muual
Siis onko vaikka Espoo ja Helsinki "maalla"? Toisaalta joo, onhan noi käpykyliä maailman mittaluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla tuskin on ikinä ollut treffejäkään joten ainoa kokemasi hiivatorttu on sun mutsin.
Tällaiset ketjut on aina jotenkin hassuja, miehet kyselee ja vastailee toisilleen ja naisten vastauksia mollataan.
Toki niitä vinkkejä kannattaa ottaa miehiltä jos haluaa deittailla miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta eikös noita ABC-paikkoja ole lähinnä jossain maalla ja muualla, missä ei oikein ole muutakaan tarjontaa? Joten eipä n
Missä Helsingissä on ABC?
Itse tykkäisin jos mies sanoisi että voisi viedä minut vaikka subwayhin ja tarjoaisi ruoat sielä :)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko vaikka Espoo ja Helsinki "maalla"? Toisaalta joo, onhan noi käpykyliä maailman mittaluokassa.
Katos joo, näyttää Helsingissäkin noita olevan (googlasin). Eikös osa noista ole pelkkiä tankkausasemia - ei niissä mitään ravintolaa ole. Joten ainakin itse hylkäisin ajatuksen Helsingin ABC-asemasta ihan vain sen vuoksi, että se olisi hankala vaihtoehto. Joku helposti julkisilla saavutettava kahvila tai kuppila keskustan liepeillä on sen sijaan helppo. En kaipaa mitään ylimääräistä säätämistä ja vaivannäköä ensitreffeille.
Typerin mahdollinen treffipaikka ainakin heteroille, kun puolet ajasta ollaan sukupuolten mukaan jaotelluissa tiloissa.