Sanokaas mihin nainen kannattaa viedä treffeille?
Eli ekat treffit tulossa ja vaikutus pitäis pystyä tekemään
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ei helvetti, tää ukko on yks niitä joilta saa kaikenlaista rojua nurkkiin pyörimään, nää on niin nähty".
Sulta meni ohi se kohta, jossa mies valitsee tavaran sen perusteella, mistä nainen itse tykkää.
Pointti ei ole se tavara, vaan sen huomaaminen mistä nainen pitää.
Suurin osa naisista ei ole sellaisia bimboja jotka huokailevat rihkamakärryjen ääressä "ihania" turhakkeita.
Joulutorilta saa myös muuta kuin rihkamaa. Itse rakastan esimerkiksi erilaisia sillejä, hunajatuotteita jne.
Jollekin tuo on epäeroottista ja typerää. Minulle hauskaa, kotoisaa ja mukavaa. En todelläkään pahastuisi kauniisti laitetusta sillipurkista.
Niin ja lähtökohtaisesti osaan ilahtua jo ajatuksesta, että joku haluaa tehdä minulle jotain kivaa/ilahduttaa minua. Ei ne isoja asioita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä ainakin tykkäisin, jos mies veisi minut syömään ravintolaan kuten Amarilloon tai Pancho Villaan ja tarjoaisi.
Oletko lokki?
Miehen tehtävä on tarjota. Minua naisena hävettää maksaa itse miesseurassa. Voin ostaa muita juttuja kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kylpylään. Näet naisen ilman meikkejä ja vähissä vaatteissa. Ei tule sitten myöhemmin ikäviä yllätyksiä. Jos nainen ei suostu lähtemään kylpylään, sillä on jotain salattavaa!
TÄMÄ!
Epävarmat naiset kieltäytyvät tästä. Eikä kukaan halua itselleen epävarmaa naista. Siitä ei seuraa kuin ongelmia tulevaisuudessa.
Minä en halua lähteä kylpylään, koska en pidä kylpylöistä. Olenpa epävarma ja minulla on salattavaa.
Ensin pitää järjestää matalan kynnyksen tapaaminen jossain, ja katsoa syntyykö naiselle vau-efekti miehistä. Muuten on suuri vaara joutua turhan menemään johonkin kahvilaan, jolloin aikaa ja vaivaa menee hukkaan.
Kahvilaa matalampaa kynnystä on vaikea löytää.
Ei sillä ole mitään merkitystä missä ne treffit ovat. Jos olet uuno nii et takuulla onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kotitreffit. Halvat ja seksiä
Wau. Tuollaisen miehen jos sattuu löytämään, niin siitä kannattaa pitää kiinni. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitää järjestää matalan kynnyksen tapaaminen jossain, ja katsoa syntyykö naiselle vau-efekti miehistä. Muuten on suuri vaara joutua turhan menemään johonkin kahvilaan, jolloin aikaa ja vaivaa menee hukkaan.
Siinä on suuri vaara, että näkee vaivaa turhaan. Pitää olla etukäteen varma, että naisella on romanttisia tunteita mieheen. Sen takia kannattaa mennä kahvilatreffeillä vain, jos on tavannut naisen irl, ja nainen katsellut miestä ja flirttaillut hänen kanssaan.
On todella tyhmiä miehiä . Jos aikoo tehdä muutakin kuin naida yhdessä niin harrastuksiin tietysti mukaan ja mitä nyt yhdessä voisi tehdä . Kun seurustellaan tehdään yhdessä juttuja yleensä. Tutustutaan perheisiin esitellään sukulaiset . Näytetään työpaikka ja ystävät . Esitellään tuttaville . Käydään kylässä . Yhdessä. Jos on pelkkä seksi voi käydä bordellissa.
Suosittelen kotitreffejä. Sillloin pitää vain ensin järjestää videopuheluita hälventääkseen naisen irrationaalisia pelkoja. Erityppisiä virvoikkeita pitää ostaa runsaasti kotitreffeille varalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on suuri vaara, että näkee vaivaa turhaan. Pitää olla etukäteen varma, että naisella on romanttisia tunteita mieheen. Sen takia kannattaa mennä kahvilatreffeillä vain, jos on tavannut naisen irl, ja nainen katsellut miestä ja flirttaillut hänen kanssaan.
Ennen nyt vaikka keilaamaan yhdessä tai näköala paikkaan drinkille tai museoon tai luistelemaan. Elokuvat on tylsiä kun pitää katsella toisiaan. Kiipeilyseinälle tai pyöräilemään. Risteilylle. Aikuiset käy risteilyillä. Ostoksilla. Ottaa yhdet oluet jossain. Juttelee. Käy vaikka kävelyllä missä joku näyttely tai konsertti. Taidetta ja unohda ne tyhmät kahvilat kertakaikkiaan kofeiini paska. Ikuisesti. Oluessa ei ole kofeiinia eikä rasvaa sokeria . Eikä salaatissa jos ilman kastikkeita juustoja. Useimmat miehet vie kotiinsa äitinsä näkyville jos on oikeasti kiinnostunut.
Jos on siis oikeasti . Esittelee vanhemmilleen.
Vierailija kirjoitti:
mä ainakin tykkäisin, jos mies veisi minut syömään ravintolaan kuten Amarilloon tai Pancho Villaan ja tarjoaisi.
Se olisi miehelle aivan liian suuri riski ensitreffeille, koska ei todellakaan ole varmaa kehittyykö siitä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Biltema, Ikea tai kotitreffit ovat hyviä paikkoja.
Vain hullu jättää käyttämättä 1€ kahvi + kanelipulla tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se joulutorille. Voitte siellä kierrellä ja katsella, juoda glögit ja syödä jotain pientä. Kiva ja rento fiilis ja julkinen paikka.
Tää on kiva!
En tykkäisi kiusallisista kahvittelutreffeistä. On hyvä jos on pienimuotoista oheistoimintaa.
Joku voi kuvata sen keskustelun puhelimella kahvilassa ja linkata se jollekin törkysivustolle.
Ihme valittajia naiset. Siksi en vie niitä treffeille vaan maksan seksini aina itse.
Pimeään kellariin jossa on vanha patja, köyttä ja liukuvoiteita.