Sanokaas mihin nainen kannattaa viedä treffeille?
Eli ekat treffit tulossa ja vaikutus pitäis pystyä tekemään
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se joulutorille. Voitte siellä kierrellä ja katsella, juoda glögit ja syödä jotain pientä. Kiva ja rento fiilis ja julkinen paikka.
Kyllä, ja sieltä voi myös ostaa naiselle lahjaksi sen kivan pikku esineen, minkä kohdalla hänen ilme kirkastui.
Minä en haluaisi lahjaa heti. Saattaisin ajatella, että toinen yrittää liikaa miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kiva tunnelmallinen ravintola, hyvät tarjoilut alkupaloineen ja jälkiruokineen (voit tarjota tai jaatte laskun), keskustelua, tutustumista, ei liikaa hajusteita, puhtaat vaatteet. Normaali käytös, ei mitään överiä.
En itse haluaisi ekoilla treffeillä missään tapauksessa syömään, enkä varsinkaan minnekään pitkän kaavan mukaan -ravintolaan. En ensinnäkään olisi ensitreffeillä halukas maksamaan niin paljon, mitä tuollainen omalta osaltani maksaisi, enkä myöskään haluaisi, että toinen osapuoli maksaisi sitä osuuttani. Tällaisten ravintoloiden aika voi olla sitten, kun ollaan jo kiinnostuttu, ihastuttu ja tapaillaan tai seurustellaan. Tuntemattoman kanssa en tuollaiseen lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkikioskille tai apsille, karsii golddiggerit tehokkaasti.
Jos mies vie treffeille ABC:lle tai snägärille, se antaa huonon kuvan hänen asenteestaan tulevaan suhteeseen. Jos hän ei vaivaudu edes miettimään, viihtyykö nainen treffipaikassa, se viestittää vain hänen välinpitämättömyydestään. Tällainen valinta ei karsi pelkästään golddigereitä, vaan myös niitä, jotka arvostavat itseään ja aikaansa sen verran, että haluavat panostaa yhteisen hetken viihtyvyyteen. Tuo antaa vaikutelman, että mies haluaa aina mennä sieltä missä aita on matalin ja että mies ajattelee vain itseään ja harva nainen on tuollaisen ensivaikutelman jälkeen kiinnostunut tapaamaan miestä uudelleen.
Nimenomaan, mutta se joka jää on harvinainen helmi, sellainen jonka kanssa mennään päätyn saakka ja vietetään yhdessä kiva elämä. En tarvitse saati kaipaa tähän vastaukseksi mitään mielikuvituksesi tuottamaa piipitystä, kiitos.
Et kykene tekemään vaikutusta. Olet varmasti irl vielä tollompi kuin aloituksessasi. Pillunkuvat kiiluu silmissä, plakki ja paska haisee ja olet pihi sossuloispersu.
Vierailija kirjoitti:
Esim ekoilla treffeillä muhun tekisi vaikutuksen se että mies on nähnyt vaivaa ja miettinyt jotain kivaa yhteistä tekemistä, vaikkapa seinäkiipeilyä, viininmaistelua, pakohuoneen, taidenäyttelyn tms.
Aika laaja skaala, mikä tietysti on hyvä asia, mutta seinäkiipeilyt tai pakohuoneet eivät ole kovinkaan neutraaleja asioita, eikä niiden lomassa voi jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie sinun makuuhuoneeseen. Siisti se toki ja vaihda ne paremmat lakanat. Sen verran voit vihjaista, että laittaa jotain kivaa päälle tai siis alle.
Tuo on miehen miellyttämistä. Naiset ei ole munaa vailla. Sinä olet
No ei kai tuo hetsku mies munaa vailla ole
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakkikioskille tai apsille, karsii golddiggerit tehokkaasti.
Jos mies vie treffeille ABC:lle tai snägärille, se antaa huonon kuvan hänen asenteestaan tulevaan suhteeseen. Jos hän ei vaivaudu edes miettimään, viihtyykö nainen treffipaikassa, se viestittää vain hänen välinpitämättömyydestään. Tällainen valinta ei karsi pelkästään golddigereitä, vaan myös niitä, jotka arvostavat itseään ja aikaansa sen verran, että haluavat panostaa yhteisen hetken viihtyvyyteen. Tuo antaa vaikutelman, että mies haluaa aina mennä sieltä missä aita on matalin ja että mies ajattelee vain itseään ja harva nainen on tuollaisen ensivaikutelman jälkeen kiinnostunut tapaamaan miestä uudelleen.
On naisiakin jotka tykkäävät jostain apsista.
Voi juoda nopeat kahvit.
Riippuu kiinnostaako mies. Yksi ehdotteli ravintolaillallista ja ties mitä *halusi maksaa*. Suostuin drinkeille.
Sitten taas kun olin oikeasti kiinnostunut niin ei paljoa edes treffailtu. Tai riitti joku eväät kaupasta- juttu.
"Mun nykyinen kumppani vei mut tosi alussa stand uppia katsomaan erääseen pubiin, kun tiesi että mulla on itsellä improharrastustausta. Ja tiesi etten tykkäisi mistään super high class -jutuista. Tämä oli tosi mukavaa - sai nauraa ja ehdittiin sitten jutella ennen ja jälkeen keikan. Meitä myös roustattiin keikalla esiintyjän puolesta. Esiintyjä kysyi, että kauanko ollaan oltu yhdessä ja väänsi tosi pitkään vitsiä siitä, että ollaan vasta pari päivää tunnettu ja tenttasi, että ollaanko jo harrastettu vaakamamboa jne"
Tällaisessa on riskinsä. Jos ihminen on yhtään yksityisempi eikä haluaisi tuolla lailla vatvoa asioitaan yleisön edessä, hän ei kokisi tätä huumorilla vaan enemmänkin kiusallisena ja/tai rajattomuutta osoittavana. En ainakaan itse haluaisi vastailla tuollaisiin kysymyksiin, en edes kertoa koko ravintolalle, että olen ensitreffeillä. Ei ole minun juttuni tällainen omien asioiden tuominen yhteiseksi viihteeksi.
Mutta toki jos tuntee toisen niin hyvin, että tietää hänen lähtevän innolla tällaiseen mukaan, niin mikäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkiselle paikalla, jossa ollaan näköetäisyydellä muista ihmisistä ja lisäksi joko a) pystyy istumaan tai b) on jotakin tekemistä (pelkästään paikalla seistessä väsyy nopeasti ja alkaa tehdä mieli kotiin).
Se voi olla vaikka puisto tai kahvila tai taidenäyttely tai minigolfrata tai tuo hautasmaakävely, joka mainittiin yllä. Riippuu ihan yksilöllisistä mieltymyksistä, mistä kukin tykkää eniten.Huomaan että kukaan ei esitä syömistä. Pieni tekeminen on parempi kuin syöminen?
En ole tuo vastaaja, mutta ainakaan itse en halua ikinä ensitreffeillä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi haluat treffeille hänen kanssaan, jos et tunne häntä ollenkaan?
Toiseen tutustuu juttelemalla ja kyselemällä asioita.
Jos tuo on liian vaikeaa, katso hänen someprofiileitaan. Sieltä selviää paljon."
Jotta voisin tutustua häneen juttelemalla ja kyselemällä asioita. Sitä vartenhan treffeille mennään.
Miksi ihmeessä stalkkaisin jonkun somea kuin jokin ihme hyypiö?
Sun ongelma oli se, ettet sä tunne naista niin hyvin, että keksisit sopivan treffipaikan. Siksi.
Ei se ole mulle ongelma, en ole aloittaja. Mä vien kaikki deittini ekoilla treffeillä kahvilaan. Siinä kahvitellessa sitten selviää, pidänkö naisesta ja pitääkö hän minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on liian vaikeaa, katso hänen someprofiileitaan. Sieltä selviää paljon."
Jotta voisin tutustua häneen juttelemalla ja kyselemällä asioita. Sitä vartenhan treffeille mennään.
Nainen on siis kaunis. Se riittää sulle, että haluat treffeille. Ok.
Joo, se riittää siihen että haluan tutustua naiseen. Muuhun se ei sitten riitäkään, ellei nainen tee minuun vaikutusta ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie se joulutorille. Voitte siellä kierrellä ja katsella, juoda glögit ja syödä jotain pientä. Kiva ja rento fiilis ja julkinen paikka.
Tää on kiva!
En tykkäisi kiusallisista kahvittelutreffeistä. On hyvä jos on pienimuotoista oheistoimintaa.
Miksi kahvittelutreffit olisivat kiusalliset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ongelma oli se, ettet sä tunne naista niin hyvin, että keksisit sopivan treffipaikan. Siksi.
Minä en ainakaan olettaisi, että ihminen, jonka kanssa olen menossa ekoille treffeille, tuntee minut niin hyvin, että osaa valita täydellisen treffipaikan. Vähän liikaa vaaditaan toisilta jo heti kättelyssä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkiselle paikalla, jossa ollaan näköetäisyydellä muista ihmisistä ja lisäksi joko a) pystyy istumaan tai b) on jotakin tekemistä (pelkästään paikalla seistessä väsyy nopeasti ja alkaa tehdä mieli kotiin).
Se voi olla vaikka puisto tai kahvila tai taidenäyttely tai minigolfrata tai tuo hautasmaakävely, joka mainittiin yllä. Riippuu ihan yksilöllisistä mieltymyksistä, mistä kukin tykkää eniten.Huomaan että kukaan ei esitä syömistä. Pieni tekeminen on parempi kuin syöminen?
En ole tuo vastaaja, mutta ainakaan itse en halua ikinä ensitreffeillä syömään.
Vauva.fi ei ota huomioon että osa naisista on sitten sellasia että antavat miinusta jos mies ei "panosta tarpeeksi"
Vierailija kirjoitti:
Samat asiat eivät tee vaikutusta kaikkiin naisiin, mistä sun treffinainen on kiinnostunut ja mitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita teillä on?
Esim ekoilla treffeillä muhun tekisi vaikutuksen se että mies on nähnyt vaivaa ja miettinyt jotain kivaa yhteistä tekemistä, vaikkapa seinäkiipeilyä, viininmaistelua, pakohuoneen, taidenäyttelyn tms.
Musta ekat treffit jossa on jotain aktiviteettejä on parhaita. Sitten kun tiedetään että synkkaa niin illalliset, leffat ja muut toimivat hyvin, mutta ei ekoilla treffeillä.
Nämä tosiaan on aika tapauskohtaisia. Ja sen vuoksi kannattaakin keskustella sen treffikumppanin kanssa, että missä tämä tykkäisi nähdä. Itse olen ihan päinvastainen ja nimenomaan EN tykkää toiminnallisista treffeistä, vaan haluaisin treffeillä keskittyä juttelemiseen. Ja esim. seinäkiipeily ei edes sovi kaikille (vaikka korkeanpaikan kammon takia tai jos sattuu olemaan jokin fyysinen vaiva joka on toipumisvaiheessa). Noista ehdottamistasi itseäni miellyttäisi oikeastaan vain taidenäyttely.
Kävelyreissut on parhaita, ei tunkkaisia ja torttuakin saatu satoja! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kiva!
En tykkäisi kiusallisista kahvittelutreffeistä. On hyvä jos on pienimuotoista oheistoimintaa.
Miksi kahvilatreffit olisi kiusalliset?
No jaa.
Itse tapasin exän cittarin parkkipaikalla. Haettiin takeaway kahvit ja juotiin jossain nätillä pysähdyspaikalla.
Tokat treffit olivat puistossa ja haettiin eväät (tai itse ostin kaupasta jotain limpparia) ja siinä juteltiin puistonpenkillä.
Toki erottiin 2 vuoden seurustelun jälkeen, mutta en ole ikinä ajatellut että pitäisi tehdä ns. "Vaikutus".jollain erikoisilla treffeillä.
T: yhden naisen mielipide