Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauniit naiset, jotka ovat tottuneet miesten palvontaan

Vierailija
03.12.2025 |

suhtautuvat ikääntymiseen? Väistämättä tulee se päivä kun rupsahtaa ja miehiä ei enää kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottunut lähinnä häiritseviin kommentteihin, luvatta koskettamiseen, ja jos viestejä on tullut... no ne ovat olleet eniten asiattomia. Iän myötä saan viimein olla rauhassa! Ilmeisesti isompi kynnys puristella täti-ihmistä ohi mennessä, vihellellä perään tai huutaa kommentti takalistosta. Ei oo kyllä niitä ikävä, ihan oman puolison huomio riittää.

Juurikin näin. Tuntuu IHANALTA, ettei koko ajan ole joku kuolaamassa jossain kuolleessa kulmassa. Kyllä sitä huomiota edelleenkin tulee ihan riittämiin.

T. 47-vuotias omasta mielestään todella tavallisen näköinen

No siihen huomioon täytyy vain tottua. Kyllä muakin varakkaana miehenä kuolataan, mutta ei se tarkoita, että kaiken maailman ruinaajien pyyntöihin pitäisi suostua.

Kuolataanko siis sinua vai rahojasi? 

Vierailija
62/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Vanhempana ulkonäöllä ei ole enää väliä. Toki jos joku on täysi pinnallinen bimbo, tilanne voi olla eri.

Tästä olen täysin eri mieltä. Vanhempana ulkonäöllä juuri on väliä, ei toki miehiin liity mitenkään, mutta upeana pysyy vain ne jotka eivät anna itsensä lässähtää. 

Suurin osa ei ole upeita alunperinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan vain aikaa, kun miehet eivät kiinnitä huomiota ulkonäkööni. Niin paljon tässä 40 vuoden aikana, ihan jo pikkutytöstä (!!!!) asti olen saanut miesten paskamaista seksististä käytöstä ja ulkonäön kehumista kestää, että olisi ihanaa olla vain mitäänsanomaton. Nykyään pukeudun niin, että näytän aika androgyyniltä ja se on auttanut asiaa. 

Vierailija
64/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Vanhempana ulkonäöllä ei ole enää väliä. Toki jos joku on täysi pinnallinen bimbo, tilanne voi olla eri.

Tästä olen täysin eri mieltä. Vanhempana ulkonäöllä juuri on väliä, ei toki miehiin liity mitenkään, mutta upeana pysyy vain ne jotka eivät anna itsensä lässähtää. 

Ehkä lainaamasi kirjoittaja tarkoitti, ettei vanhempana monilla enää ole tarvetta pysyä upeana.

Itse pidän itseäni upeana edelleen, ja se on totta että vanhemmiten siihen tarvii enemmän työtä. Nuorena pystyi laiminlyömään kehoa, se ei siitä piitannut. Nyt niin ei voi enää tehdä jos haluaa että kroppa, iho, hiukset, hampaat ovat parhaassa mahdollisessa kunnossa.

Mutta toisaalta nykyään miettii myös, että onko sillä oikeasti mitään väliä ovatko ne parhaassa mahdollisessa kunnossa vai eivät. Olen ollut tarpeeksi älykäs ympäröimään itseni ihmisillä jotka eivät ole lähelläni ulkonäön vuoksi. Ei ulkonäkö tuo minulle enää mitään, jos on koskaan tuonutkaan. Toki terveyden takia jatkan esimerkiksi liikuntaa ja hyvää hampaiden hoitoa, mutta ulkonäöllinen pointti on muuttunut merkityksettömämmäksi ja on huomannut miten turha se oli alunperinkin.

Vierailija
65/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vonkaamista se on yleensä ollut. Kauneus ei häviä ikääntyessä.

Vonkaaminen on raiskauksen alku. Jos mies saa vonkaamalla naisen alistumaan seksiin, SE ON RAIAKAUS! Siksi niin monet miehet ihmettelevät kuinka heitä syytetään raiskauksesta. 

Vierailija
66/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuolataanko siis sinua vai rahojasi?"

Se on yksi ja sama asia, koska rahani ovat yhtä kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän