Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauniit naiset, jotka ovat tottuneet miesten palvontaan

Vierailija
03.12.2025 |

suhtautuvat ikääntymiseen? Väistämättä tulee se päivä kun rupsahtaa ja miehiä ei enää kiinnosta.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viikonloppuna tuli vastaan ehkä 75-vuotias mies. Sanoi jotain, mitä en heti kuullut.

Pysähdyin ja pyysin anteeksi kuulemattomuuttani. 

Teillä on todella kauniit kasvot, sanoi hän. 

Toki näitä hyvin harvoin enää tulee. Nuorena päivittäin. Olen 63-vuotias.  Ja kaiholla joskus katson vanhoja valokuvia kuinka upea sitä on ollutkaan.

Mutta koko ajatusmaailma on nykyään pääosin muualla kuin ulkonäössä.

On vielä melko vaativa työ, lapsia ja lastenlapsia. 

Vierailija
22/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvonta = ahdistelu, huutelu, runkkufantasiat, dick pickit.

Hyvä vain jos loppuis, ei ole vielä näin käynyt. Miehet on i d i o o t t e j a.

N60

Juurikin näin 😄 kuinkahan pöyristyneitä itse olisivat, jos heille epätoivottu nainen toimisi näin. Mummeli vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat että heidän antamansa huomio olisi jotenkin erityisen arvokasta naisille :D Pikemminkin kun nainen vanhenee, hän on saanut tarpeekseen miehistä ylipäänsä. 

Vierailija
24/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottunut lähinnä häiritseviin kommentteihin, luvatta koskettamiseen, ja jos viestejä on tullut... no ne ovat olleet eniten asiattomia. Iän myötä saan viimein olla rauhassa! Ilmeisesti isompi kynnys puristella täti-ihmistä ohi mennessä, vihellellä perään tai huutaa kommentti takalistosta. Ei oo kyllä niitä ikävä, ihan oman puolison huomio riittää.

Naisten kauneus ei koskaan saa olla syy sille, että jotkut niljakkaat miehet kuvittelevat voivansa koskea heitä miten sattuu tai esittää törkeitä kommentteja. Tämä on miesten ongelma, ei naisten. Jos mies menettää itsehillintänsä heti nähdessään kauniin naisen, hän ei mitenkään pysty toimimaan luonnollisesti ympäristössä, jossa kauniita naisia on paljon. Hänen on joko eristäydyttävä omaan pieneen huoneeseensa rauhoittumaan tai sitten hän sekoaa ja muuttuu jonkinlaiseksi äärimmäiseksi, piilotelluksi versioksi itsestään heidän läsnä ollessaan.

Vierailija
25/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Vanhempana ulkonäöllä ei ole enää väliä. Toki jos joku on täysi pinnallinen bimbo, tilanne voi olla eri.

Höpsis.

Läskit tippuu kuvioista.

JA incelit. Ei kiinnosta sun harhaluulot siitä, että naisten universum pyörisi pilin ympärillä. Sinun pyörii.

Mikä silloin olet?

Vierailija
26/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audrey Hepburn oli kaunis viimeiseen asti vaikka ryppyjä tuli ja löysi itselleen kivan miehen vanhemmilla päivillään, sanoi elämänsä viimeiset 10vuotta olleen onnellisimmat koskaan. :)

Vierailija
27/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, mutta olen aina halunnut vain vakavan parisuhteen ja sellaisessa olenkin. Ei kaikki kauniit automaattisesti halua miesten huomiota, vaikka joku niin luulee. 

Vierailija
28/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut saa kuvittelemaan, että kauniit palvontaa saisivat? Vonkaamiseksi minä sitä pikemminkin sanoisin.

Sinulle voi olla uusi ja yllättävä tieto,  että ei kaikille naisille eikä edes kauniille miesten huomio ole mitenkään merkittävä eikä ensinkään tavoittelemisen arvoista.

Vierailija
29/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat että heidän antamansa huomio olisi jotenkin erityisen arvokasta naisille :D Pikemminkin kun nainen vanhenee, hän on saanut tarpeekseen miehistä ylipäänsä. 

Aloittaja on oletettavasti mies, joka noin luulee.

Vierailija
30/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena kauniina naisena useimmat kosijani ovat erittäin tahdikkaita ja herrasmiesmäisiä. Tuntemistani miehistä vain yksi on narsistinen Earl Benjamin, joka uskoo, että kaikkien maailman naisten tulisi pyöriä hänen ympärillään, joten jopa kauniita naisia tavoitellessaan hän käyttää äärimmäisen halveksittavia menetelmiä.Tietenkään tuollainen mies ei saa naisia.

Vierailija
31/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle riittää vain yhden miehen huomio, oma kumppani. 

Vierailija
32/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat palvonalla? En ole nähnyt kenenkään heittäytyvän maahan rukoilemaan naisen puolesta tai en ole nähnyt uhrilahjojen antamista missään. 

Monet miehet eivät edes kunnioita kauniita naisia tai hänen tahtoaan. 

Vierailija
33/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo kävi ja se oli todella helpottavaa. Ihana kun pystyy lähtemään ulos, eikä joka kerta ole joku vinkumassa perään. Upea vapaus! 

Vierailija
34/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ollut mitään palvontaa ja noloahan sellainen olisi. Olen aika fiksu ja ei kauneus tee ihmisestä mitään jumalatarta.

Vierailija
35/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helpotus, loppuu ylimääräinen ei-toivottu huomio.

Lisäksi toivottavasti uskottavuus paranee, koska nätti nuori nainenhan on automaattisesti tyhmä eikä voi mistään mitään tietää tai ymmärtää.

Oletko koskaan miettinyt, jos oletkin vain tyhmä.

Vierailija
36/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on kumma?

Kyllä minä ainakin nuorena nautin huomiosta.  Epäasiallisuuksia oli äärimmäisen harvoin. 

Ihan mielelläni palaisin siihen. En oikein jaksa uskoa näihin helpotus-vakuutteluihin. Kauniit ystävänikin olivat aina pikemminkin otettuja.

Taitaa läskit ja rumat täällä vastailla.

Vierailija
37/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet vonkaa ja lähentele kauniita naisia.

Itse olen huomannut että monet miehet menevät sanattomaksi tai rupeavat änkyttämään, pelkäävät tulla lähemmäksi jopa karkaavat.  Jotkut ovat jopa vihamielisiä ainakin päällepäin.

Vierailija
38/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että todella pelottavan luonnollisen kauniita edes vongataan. Kyllä heitä vain tuijotetaan ja pelätään. 

Vierailija
39/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas on kumma?

Kyllä minä ainakin nuorena nautin huomiosta.  Epäasiallisuuksia oli äärimmäisen harvoin. 

Ihan mielelläni palaisin siihen. En oikein jaksa uskoa näihin helpotus-vakuutteluihin. Kauniit ystävänikin olivat aina pikemminkin otettuja.

Taitaa läskit ja rumat täällä vastailla.

Ihmisiä on erilaisia. Musta on kiva olla nätti mutta vihaan huomiota. Jos joudun huomnion keskipisteeksi jossain niin haluan vaipua maan alle. 

Vierailija
40/66 |
03.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta palvonnasta. Joku sanoikin täällä hyvin että ei se palvontaa ole vaan naisvihaa mitä suurin osa miehistä harrastaa. Oma mieheni palvoo minua. Sillä tavoin että asettaa minut elämänsä tärkeimmäksi henkilöksi. Hän tulee huonommista kotioloista ja osaa arvostaa rakastavaa kaunista naista. Hän puhutteleekin minua usein enkeliksi, queeniksi, supergirliksi jne :D 

No sitten näihin naisvihaajamiehiin. Omassa elämässäni on ollut niin paljon naisvihamielistä kohtelua kumppaneilta, ventovierailta, kavereilta. Lista on loputon. Olen enemmänkin se seksikäs nainen. Nätti mutta kroppa on se mikä on saanut huomiota aina. Muistan olleeni 11-vuotias kun eräs bussissa istunut mies hiveli reittäni koko Kotka-Lappeenranta bussimatkan mummilleni. Ihan seksuaalista väkivaltaakin olen kokenut. Minut on huumattu ja raiskattu. Minulle on sanottu että kerjään huomiota ja siksi on ihan ok että miehet puristelevat perseestä vaikka Prismassa. 

Minulla ei koskaan ollut hyviä kokemuksia miehistä ennen nykyistä miestäni. Täydennämme toistemme vaillejäämisiä. Hän saa rakastavan naisen joka todella arvostaa hyvää miestä. Minä maailman upeimman miehen joka huomioi minua joka päivä. En enää koskaa kaipaa kenenkään muun huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan